
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
s tim kolenovrtem jsem to fakt nemyslel zle... ale ty tu prepocitavas na halire skoro vsechno tak to tak pusobi
Myslel jsem to spis tak, ze dokud my obyc lidi nemiliardari dokud nejsme zahojeny na tri zivoty dopredu tak proste stejne uvazujem ekonomicky... cili opet - nejak se mi nechce verit, ze bys sel do 335i, ne proste, mozna bys sel do nejaky ty e46 330i za zenitem... ale za zbytek bys koupil novy okapy a nechal si postavim jimku na destovou vodu nebo co ja vim..

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
hele sorry za OT, ale tohle tema uz je stejne ve srackach a o tohle se musim podelit....
Mrknete na idnes diskuzi o novym aute Skoda Kamiq, poslalo me to do kolen, ten humor Cechu nema obdoby
ty kecy lidi, chcipam
- následuje lidové vozítko Škoda Kurniq a sportovně střižené kupé Škoda Kurevniq
- Když to má začínat na K a končit na Q, bude Kraliq?
- Když už je Kamiq, tak kdy bude Orliq?
- Další budou: Schemiq, Blaniq, Masariq
- Díky redakci za varování.

Mrknete na idnes diskuzi o novym aute Skoda Kamiq, poslalo me to do kolen, ten humor Cechu nema obdoby





- následuje lidové vozítko Škoda Kurniq a sportovně střižené kupé Škoda Kurevniq
- Když to má začínat na K a končit na Q, bude Kraliq?
- Když už je Kamiq, tak kdy bude Orliq?
- Další budou: Schemiq, Blaniq, Masariq
- Díky redakci za varování.




Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
kurevtor: Dyť to to víš, jak to vlastně bolí, utrácet prachy. Ještě když seš líný hovado a říkáš si, že místo zánovního Gčka za dvojku si můžeš pořídit nějaký hezký dividendy nebo úroky, aby ses nemusel v práci tolik honit 
E: ne že bych zánovní Gčko na dvojku měl možnost mít, tak příkladově se chápem ne

E: ne že bych zánovní Gčko na dvojku měl možnost mít, tak příkladově se chápem ne

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
ano vim je to skoro jak fyzicka bolest...
a liny hovado na me dost pasuje. Ano chapem se naprosto, ja mam v hlave nejakej blok na utraceni... je ale zajimavy, ze utracim hodne treba za darky a to i pro lidi mimo rodinu a u toho mi to nevadi a citim i poteseni 
zkurvena heureka, prokleti pro lidi jako jsem ja. Jsem fakt totalni curak.
Minuly vikend jsem kupoval digitalni meric vzorku pneumatik a ja se tahl pres celou prahu na druhej konec az do diry jmenem Jesenice. Mohl jsem to koupit v alze, kde jsem autem za 35 sekund, ale prece jim nebudu davat 45 korun za doruceni na vydejni misto!!!!! Nejsem prece blbej! Na me si fakt neprijdou totiz. Tak radsi propalim benzin za 270 korun a stravim hodinu v aute. Pohodicka, usetrene korunky se budou hodit.


zkurvena heureka, prokleti pro lidi jako jsem ja. Jsem fakt totalni curak.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
kurevtor píše:matiz ja to nechapu, ty mas E65 740d, k tomu trojku v benzinu a k tomu druhou sedmicku?![]()
Proc a k cemu a jakou?



Vcera stalo vedle moji sedmy nove ecko od chciple hvezdy a nebyl to pekny pohled... Bylo tam videt tak pul stoleti casu...
Jarax: Nevim jak jede 750i, vim jak jezdi 750i efkove, jo jede to, kulervouci to ale porad neni. Ono mit tu 750i na chvili a pojezdit s ni par dni tak by mozna to rozhodovani bylo snazsi. Mne na tom benzinu spis laka tech sto kobyl navic a to zasrane ticho, ten motor je temer neslysitelny. Je tezke zduvodnovat palivo, ja uz to psal nekolikrat. Ta moje byla za dobrou cenu, je to individual, vevnitr champagne merino ktere jsem vzdycky tak nejak chtel, tim ze to je ind tak ma i hezke tapecy, kuzi obsita pristrojovka, cerny alcantarovy strop, sibr, ma dynamic xenony ktere jsou taky o kus peknejsi nez ty obyc, leskle zrcatka, bylo v ni proinvestovane za tri roky 250k kc, takze ho v tom autorizaku jako dost solili, je relativne nevybydlena, ma na hrbu 270k km, mam overeny najezd z autorizaku kde je 25 zaznamu za zivot toho auta, takze je nestocena. Nikdo ji nechtel protoze jen debil koupi auto ktere ma vazny problem s celou elektronikou auta ktere nejede a vyhlidku na kurewsky drahou opravu. Ale proste jsem neodolal a koupil to protoze za tu e39 to myslim bude dustojny nastupce. A potrebuju aby to jezdilo za trochu rozumne naklady. Coz benzin se proste umi nadechnout, vim co benzinove motory dokazou spolykat. Jezdit se 750i desetikilometrove cukacky by mne asi omyli u benzinky...
Uz ty preklepy neopravuju, seru na ne jestli tam nejaky budou.
Naposledy upravil(a) matiz dne čtv 24.01.2019 12:25, celkem upraveno 2 x.
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Kurevtor: Jo v Alze v praze tam kupuje otec vše má to po cestě z práce taky jej to nebaví jezdit přes pul prahy ... já když tam jsem nakupuji na trzích mají tam luxusní buchty a koláče a kefíry a všelijaké domácí výrobky. Jsem tam párkrát za rok a máme to 5min. Člověk nemusí přes celou Prahu v těch kolonách to mě fakt nebaví ...je to lepší někdy jet tramvají a nebo metrem a projít se než poskakovat autem.
Člověk se trochu i kulturně obohatí.
Já když tam byl v létě naposledy tak jsem nadával jak se nedá nikde parkovat pro nás vesničany . Pul hodiny jsem hledal místo kolem dokola a všude modrá zona smrti pro dojíždějící.
V té praze je to fakt na pendrek vymyšlené ještě pro 7er která potřebuje nějaké místo. Mít smart tak je více možností s parkováním. Ale smártem neodvezete rodinu ani pohodlně nepojedete stovky km. Ten se hodí fakt do města jako je Brno či Praha.
Géčko 7er za 2mega nebude nic moc na 7er to bude základ aspoň za 4,5M nové to už bude plné výbavy. Pak jedině koupit 3letou jetou za 1,5M.
Nebo si vystačit s nejlepší možností a tou je e65
Ale jako jasně ikdyž člověk má prachy a mohl by si koupit lepší auto atd tak raději investuje do akcii a Bitcoinu a zlata a stříbra a starožitností a koupí dům na pronájem či byty apod. To je logické a každej uvědoměle investuje dle svého příjmu.
Všichni jednou jdeme do důchodu a nechceme být o žebrácké holi někde v domově přeci posledních 15-20let života.
Dnes už bych co se týče auta šel do nějaké vůně garážované opečovávané nejlépe. Tam má smysl to auto mít další 5-10let.
Člověk se trochu i kulturně obohatí.

Já když tam byl v létě naposledy tak jsem nadával jak se nedá nikde parkovat pro nás vesničany . Pul hodiny jsem hledal místo kolem dokola a všude modrá zona smrti pro dojíždějící.

Géčko 7er za 2mega nebude nic moc na 7er to bude základ aspoň za 4,5M nové to už bude plné výbavy. Pak jedině koupit 3letou jetou za 1,5M.
Nebo si vystačit s nejlepší možností a tou je e65

Ale jako jasně ikdyž člověk má prachy a mohl by si koupit lepší auto atd tak raději investuje do akcii a Bitcoinu a zlata a stříbra a starožitností a koupí dům na pronájem či byty apod. To je logické a každej uvědoměle investuje dle svého příjmu.
Všichni jednou jdeme do důchodu a nechceme být o žebrácké holi někde v domově přeci posledních 15-20let života.
Dnes už bych co se týče auta šel do nějaké vůně garážované opečovávané nejlépe. Tam má smysl to auto mít další 5-10let.
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Jaká díra? 10 000 obyvatel a navíc po cestě tam se můžeš rovnou zastavit u Snejka a poservisovat svůj BMW vrak. Já to vidím jako WIN WIN volbu fajnšmekrůkurevtor píše:Minuly vikend jsem kupoval digitalni meric vzorku pneumatik a ja se tahl pres celou prahu na druhej konec az do diry jmenem Jesenice.

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Ne to bylo trochu silne sluvko... dira to neni... spis prdel 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
kurevtore, vycházím že myšlení většiny populace se bere jako normální,
a prostě většina lidi ti řekne že je benzín zábavnější, nevím jak to chceš měřit, v top gearu měřili kdysi zábavnost nějakýma kurvama na zadních sedačkách, prostě zvuk motoru, průběh motoru atd, to dělá zábavnost, že auto zatáhne v rozsahu 500 otáček není moc zábavný. Každej petrohead ti řekne že je zábavnější benzínové auto, víc tě baví ho řidit, podívej se na Teslu, zrychlení jak prase, instatní krouták, ale žádnej petrohead si to nekoupí. proč? protože to nemá zvuk, nemá to emoce, přitom je to realtivně levný na to jaký výkony to poskytuje.
pokud si někdo kupuje naftu, tak určtě ne pro zábavu, ale na ježdění. a pokud by naftový auta žrali víc jak benzínový, tak si tu naftu prostě nikdo nekoupí, nikdo by v tom nejezdil, ale protože to žere víc, tak lidi jezdí v naftě.
nějaký průběhy jsou naprosto nepodstatná věc, lidi tomu zaprvé nerozumí a za druhé nevíš jaké to auto má převody, každý motor jde zabít převodem, at už dlouhym nebo krátkým, pak ti přijde že 1,9 tdi trhá asfalt a 760 nejede, prostě vím z vlastní zkušenoti a i ze skušenosti několika zákazníků, že 750i jede odspoda stejně jako 745d a líp jak 730D, že není třeba to točit. taky vím že třeba 735i a 740i nemá spodek a musí se točit, stejně jako většina 6válců, 4 válce apod.
Lidi ale vnímaj benzínovej motor jako nějakou 1,4i co trochu jede od pěti tísíc.
a prostě většina lidi ti řekne že je benzín zábavnější, nevím jak to chceš měřit, v top gearu měřili kdysi zábavnost nějakýma kurvama na zadních sedačkách, prostě zvuk motoru, průběh motoru atd, to dělá zábavnost, že auto zatáhne v rozsahu 500 otáček není moc zábavný. Každej petrohead ti řekne že je zábavnější benzínové auto, víc tě baví ho řidit, podívej se na Teslu, zrychlení jak prase, instatní krouták, ale žádnej petrohead si to nekoupí. proč? protože to nemá zvuk, nemá to emoce, přitom je to realtivně levný na to jaký výkony to poskytuje.
pokud si někdo kupuje naftu, tak určtě ne pro zábavu, ale na ježdění. a pokud by naftový auta žrali víc jak benzínový, tak si tu naftu prostě nikdo nekoupí, nikdo by v tom nejezdil, ale protože to žere víc, tak lidi jezdí v naftě.
nějaký průběhy jsou naprosto nepodstatná věc, lidi tomu zaprvé nerozumí a za druhé nevíš jaké to auto má převody, každý motor jde zabít převodem, at už dlouhym nebo krátkým, pak ti přijde že 1,9 tdi trhá asfalt a 760 nejede, prostě vím z vlastní zkušenoti a i ze skušenosti několika zákazníků, že 750i jede odspoda stejně jako 745d a líp jak 730D, že není třeba to točit. taky vím že třeba 735i a 740i nemá spodek a musí se točit, stejně jako většina 6válců, 4 válce apod.
Lidi ale vnímaj benzínovej motor jako nějakou 1,4i co trochu jede od pěti tísíc.
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Filozof: Jo, do bitcoinu. To chceš
To je dobrý možná na nějakej náhodnej gabling, jakože se ožereš 3x za měsíc, ne 4x a ty prachy co ti zbydou tam nasypeš. V kanálu jsou tak i tak, ale můžeš se ukájet, že třeab z toho jednou něco vypadne. Já to dělám taky. Dycky jednou za měsíc tam pár stovek šoupnu. Škoda, že mě to nenapadlo dřív, jsem o tom slyšel někdy 2013-2014 a říkal si, co je to za píčovinu pro hipíky.
Gčko za dvojku bude solidní:
https://www.sportovnivozy.cz/99699-bmw- ... e-plna-zar
https://www.sportovnivozy.cz/110258-bmw ... gindividua



Gčko za dvojku bude solidní:
https://www.sportovnivozy.cz/99699-bmw- ... e-plna-zar
https://www.sportovnivozy.cz/110258-bmw ... gindividua

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
chtel jsem se tam stavit pozdravit Pulhlavku a dovezt kapsicku tunaka s mrkvi a objednat se u Snejka na sesrotovani, ale nebyl nejak cas. Jak bylo nasnezino cerstve tak byli vsichni Brnaci v Praze totalne zpovykany a jelo se vsude dvacitkou. Debilove z jihu nedavaj zimu noHoody4 píše:Jaká díra? 10 000 obyvatel a navíc po cestě tam se můžeš rovnou zastavit u Snejka a poservisovat svůj BMW vrak. Já to vidím jako WIN WIN volbu fajnšmekrůkurevtor píše:Minuly vikend jsem kupoval digitalni meric vzorku pneumatik a ja se tahl pres celou prahu na druhej konec az do diry jmenem Jesenice.

a jeeeje


Filozof: na zastavku tramvaje to mam 40 vterin pesky, dve zastavky tramvaji a pak 50 sekund pesky do alzy. Takze radsi jedu autem. Rozhodl jsem se, ze po praze proste budu jezdit autem co to de. Zaroven na te druhe zastavce mam i metro a stejne proste jezdim autem, i kdyz muzu byt smradlavym MHD vsude hned. Nesnasim uz hromadnou dopravu, sere me smrad lidi, jak dejchaj, jak cumej a ze vubec zijou

Matiz: pane vy jste docela strelec. Ja bych 740d s ctvrt milionem km nekoupil, i kdyby do ni bylo proinvestovano 3 miliony.

Stepan: "750d xDrive" mi zni jako strasne blbej vtip. Nic proti dieslu, ale zrovna ta cislovka 750 + deeee a k tomu xDrive?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Kdyz se to zesere cele, vynda se to co ma nejakou cenu, proda se, sesrotuje a je vymalovano ne? Mne pripada na ten vek tech ctvrt mice prave ze malo... Ty auta mivaji uz kurevsky vic. Jen jsou proste odmotane a maji prehazeny intros. A nektere ani to. A navic az na jednu posledni drobnost to auto uz nema problem. A tu drobnost poresim az bude venku hezky, protoze mam u sebe malo mista na ten tank. Takze na to seru, na funkci zivocichare to nema vliv.
750iiiii v novejsich popelnicich fakt nechces... I kdyz pokud neni zaruka tak ani tu 750d. Jsou to kurwa kasicky.
750iiiii v novejsich popelnicich fakt nechces... I kdyz pokud neni zaruka tak ani tu 750d. Jsou to kurwa kasicky.
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Hele filozof docela zbohatl na Bitcoinech takže neuč orla litat ohledně btc.... z par tisíc jsem měl během krátké chvíle půl mega ....něco už jsem vybral a proinvestoval a něco jsem ještě ponechal ale v plusu jsem furt a investice se stokrát vrátila.
Jen mě sere ze jsem neinvestoval více jako kamarád co do toho dal přes 200k v době kdy btc byl za par stovek jak byl na par mega něco vybral a něco tam nechal... on růst ještě přijde ale kdo investoval první roky tak i dnes je stále v plusu a dost velkém .
Jinak 740d co má 250k to je v pohodě spíše stav a kde stim co kdo dělal ... pokud by měla 450k a více měl bych větší obavy
Jen mě sere ze jsem neinvestoval více jako kamarád co do toho dal přes 200k v době kdy btc byl za par stovek jak byl na par mega něco vybral a něco tam nechal... on růst ještě přijde ale kdo investoval první roky tak i dnes je stále v plusu a dost velkém .

Jinak 740d co má 250k to je v pohodě spíše stav a kde stim co kdo dělal ... pokud by měla 450k a více měl bych větší obavy
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
a věděls co děláš, nebo si měl akorát štěstí? 
Edit: a to tě neurážím, normálně se ptám.

Edit: a to tě neurážím, normálně se ptám.
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Byl jsem kamarádem okouzlenej jak o tom vyprávěl a jelikož jsem viděl nějaké semináře a viděl jsem v tom potenciál a říkal si par tisíc mě nezabije jako investice .
Na akcie jsem neměl statisíce a toto vypadalo zajímavě.
Nečekal jsem tak strmý růst. Nečekal jsem tolik. Ale je možné ze i za rok či dva to zase raketové vystoupá to nikdo netuší ...
Na akcie jsem neměl statisíce a toto vypadalo zajímavě.
Nečekal jsem tak strmý růst. Nečekal jsem tolik. Ale je možné ze i za rok či dva to zase raketové vystoupá to nikdo netuší ...
Naposledy upravil(a) Filozof dne pát 25.10.2019 08:19, celkem upraveno 1 x.
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Nemate nekdo typovy list k orisu origo taznym e65 aby me soudruzi prudici na stk nevyfakli az pujdu dohlasit tazne, prosim?
Domluva o odmene jista:) dik za sz!
Domluva o odmene jista:) dik za sz!
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Nejdřív zavolej na STK jestly vůbec nějaký typový list potřebuješ.Já dodělával TZ na dvě auta a nikdy jsem typový list nepotřeboval,stačil jim ten štítek co na tom tažným byl.
Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?
Po telefonu v Brandyse na stk, pry staci stitek na taznem, tak to vypada nadejne...