Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

7er vs ostatní prémiové vozy

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#141 Příspěvek od m4zzy »

no Jarax říkal, že ten podvozen nepracuje jak má, ale to já prd poznám takže je to asi jedno :)

moje je tady, moc nemám vyfocený interiér:
https://m4zzy.rajce.idnes.cz/E91_330xi/
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#142 Příspěvek od JaraX »

tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#143 Příspěvek od tomas777 »

Jarax se zmínil, že bych mohl udělat srovnání mé sedmy s jeho, kterou jsem měl možnost jezdit. Jako bonus vám k tomu přidám srovnání s E60 530d a W245 B200 Turbo.
Základní popis
Jaraxova E65 745i LPG hnědá (Jaraxi, když tak mě u výbavy oprav):
• rok výroby ?
• stav tacho: asi 270k
• kola: 18” (se zimákama)
• sedačky: club s masáží (masáž jsem nezkoušel, možná je vymontovaná)
• výbava (napíšu raději, co NEmá):
o dynamic drive (EDC má)
o adaptivní světlomety
o comfort access
o klima boční okna
o nivo
o 4 zónovou klimu
o skivak (má ledničku)
o izofix
o tažné zařízení

moje 750Li LPG by Jarax, individual
• rok výroby 2007
• stav tacho: asi 157k
• kola: 19”
• výbava (napíšu raději, co NEmá):
o zadní lednička (má skivak)
o 4 zónovou klimu

BMW E60 530d
• Rok výroby: 2005, motor 170kW
• Stav tacho: asi 330k
• Převodovka: manuál
• Kola: Dezent 18“ léto a 17“ zima
• výbava, protože je výbava průměrná, napíšu, co to MÁ:
o sportovní podvozek
o látkové sportovní sedačky
o adaptivní světla
o Logic 7
o Navi professional

Mercedes E245 B200 Turbo, není to Designo (auto mojí ženy)
• Rok výroby: 2007
• Stav tacho: asi 125k
• Motor 2.0l, 140 kW
• Převodovka: automat
• Kola: origo 17“
• Výbava, full, ale protože je to Mercedes, tak napíšu, co obsahuje:
o Kožené sedačky s elektrickým ovládáním, dofukem a výhřevem (odfuk se v B classe nedělá)
o Logic 7 (v kufru je na rezervě origo subwoofer)
o Světla s přisvěcováním do zatáčky
o Radio COMAND APS NTG 2
o CD changer
o lamelové panorama střešní okno
o tažné zařízení


Jízdní vlastnosti a motor:
Jaraxova předface je pocitově pohodlnější, auto více pluje. Svůj vliv budou mít jistě menší kola. Absence DD je hodně znát v zatáčkách a auto se při prudších pohybech volantu kymácí jak necky. Pokud ale neřežete zatáčky, tak se je to úplně v pohodě. A když jsem auto vracel, tak musím říct, že jsem si na to úplně zvykl. Jezdil jsem převážné po městě a tam je si myslím, že je to optimální auto, které super izoluje od hluku kolem a filtruje skvěle nerovnosti. Cesta z Brna do Ostravy taky proběhla v pohodě, na to DD není potřeba. Moje sedma je pevnější a tužší a kdo zkusil Adaptive drive, tak si jej okamžitě zamiluje. Efekt delšího rozvoru na agilitu auta nepozoruji, moje sedma mi přijde přesto sportovnější, ostřejší a taková pevnější.
V E60 si připadám ve srovnání se sedmou jako v motokáře. Posed je díky poloelektrické sportovní sedačce nižší, nad hlavu dám v její nejnižší poloze 5 prstů u sedmy 3. Když jsem poprvé vlezl do sedmy, tak na mě působila jako tank a stále mám podvědomý respekt, že ten tank řídím a nedovolím si řezat zatáčky a jít do smyku. To u E60 mám chování auta víc pod kůží a dovolím si s ním mnohem více. Časem se to ale jistě změní. E60 se v zatáčkách samozřejmě vlivem absence DD více naklání, ale kdybych měl její chování umístit na pomyslnou osu mezi sedmu s DD a bez, tak rozhodně blíže s DD. Co se týče tlumení nerovností, tak samozřejmě na adaptivní podvozek to nemá, ale na druhou stranu rozhodně nemůžu říct, že je auto špatně tlumí.
Jó Mercedes, to je úplně jiný svět. Sedíte se totiž na tom jako na traktoru. Člověk má věší rozhled, ale já jsem řidič, který raději sedí nízko. Tlumení nerovností nic moc. Auto je lehčí a poskakuje jak neposedná, splašená koza. Při sešlápnutí plynu je hodně výrazný turbo efekt, při vyšších otáčkách už přírůstek výkonu klesá, prostě takto se sedma nechová. E60 ve srovnání s Mercedesem nemá tak intenzivní zátah, ale ten pak vydrží dýl, ale opět motor začne uvadat ve vysokých otáčkách, jeho průběh je tedy více lineární. V8 v 7er táhne víc až do redline, jen nemá takovej ten kopanec turbomotorů, což je dobře. Srovnám-li sedmy mezi sebou, tak face je trochu živější, ale zase takový rozdíl to není. Preface motor je úplně v pohodě. Srovnat s V12 nemohu, nikdy jsem v ní neseděl, natož řídit.
Převodovka:
Všechny automaty řadí sametově, a ještě o fous hladší je ta v Mercedesu. je to totiž variátor. Manuál u E60 rozvádět nebudu, srovnával bych jablka s hruškami.
Pracoviště řidiče:
E60 a W245 mají lapidárně řečeno hodně podobnou výbavu, přestože se Mercedes liší v podstatě plně elektrickýma koženýma sedačkami, což beru jako velké plus. Látkové bych už do žádného auta nekoupil, strašně blbě se udržují, tepování je hrůza. Na druhou stranu mnohem více vydrží, ale kůže se dá zrenovovat k nepoznání.
Sedačky: moje full merino vs. club: club se mi zdá trochu měkčí, a to Jarax říkal, že ten jeho club někdo nějak blbě naimpregnoval že je tvrdší, než by měl být a že jemu to tak přijde podobný mému merinu. Mně každopádně sedačky maximálně vyhovují, odfuk je super, možnosti nastavení do posledního detailu. Možná bych uvítal, kdyby se dalo sedět trochu níže. V kuse jsem najel max 300 ks a bolesti v zádech neregistruji. Sportovní sedačky E60 mají dobrý boční vedení, samozřejmě komfortem se na sedmu nechytají a po několikasetkilometrových cestách mám ztuhlý záda. Mercedes má boční dofuky a jsou plně elektrický, což je fajn, ale zase podsedák postrádá vysouvací přední část, takže pro moje dlouhý nohy nic moc. Volant se dá nastavit pouze výškově a vysunout ne, což mi vadí, protože mám 196 cm a jsem typ co má relativně delší nohy. Nevím, jestli se to vysouvání volantu ve výbavě vůbec vyskytovalo. Je to možná jediná věc, co ve výbavě chybí. Pak mám opěrák sedačky v hodně vzpřímené poloze. V E60, jak jsem psal, je mi na posedu vyhovuje, že je hodně nízký, sedím teda na zemi s maximálně vysunutým volantem. Když jsme u volantu, tak moje sedma má volant s dřevem padne mi super do ruky věnec má pocitově menší průměr než Jaraxovy sedmy. Každopádně její věnec má menší průměr a já mám dlouhý prsty, takže to k sobě nepasuje. Tohle byla první věc, kterou jsem zaznamenal, když jsem do ní poprvé sedl. Facelift má prý věnec normálně tlustější, a to nejen individual volant se dřevem. Nicméně se to zvětšení průměru dá vyřešit při renovaci volantu. Sám jsem vyzkoušel u E60 a max spokojenost. Uvítal bych, kdyby se dal volant ještě dále vysunout, Jarax psal, že to trochu jde, tak třeba při dalším servisu.
Multimedia:
Jediná věc, jenž mají všechna auta společného je Logic 7. Sedmy hrají podstatně líp, E60 a W245 jsou si podobné, ale mercedes je takovej víc papundeklovej a ten zvuk je trochu taky takovej. Podání prostoru v 7er v sedmách je ale super a prostorovej zvuk z DVD viz jiná diskuse. Ted mě napadlo, že to DVD Cliffhanger musím vyzkoušet i v E60 a MB. Dojmy doplním.
Navigace:
Tady Mercedes jasně ztrácí: menší display, horší grafika, zvláštní ovládání, chybí kolečko idrive, které nejvíce používám na zoomování mapy. Do Merdesu, je taky potřeba dokoupit Bluetooth modul pro připojení mobilu. K tomu jsem se ale ještě nedostal. CCC v E60 má jinou logiku ovládání než systém v 7er, ve které se kolečkem více točí v 5er zase je potřeba kolečko více mačkat. Zásadní rozdíl, zde nevidím.
Co se týče světel, tak jasně vede moje sedma, neboť má upgrade od Snejka. Možná je dnes už možné mít i trochu větší výkon, ale i tak je to mazec. Diskutabilní jsou jen bílé LED kroužky (dle Jaraxe jsou hnusné). Prostě jsem to tak nechal udělat předchozí majitel… Natáčení v zatáčkách funguje super, situace na silnici je tak přehledná. Mám asistenta dálkových světel, což na protijedoucí auta funguje spolehlivě, ale problém nastane, když jsou kolem silnice stromy, které tomu dost motají obvody. Dálkovky se pak zapínají, když to nechcete a naopak. Díky upgradu výkonu světel se však rozhodně nejedná o to, že by vás vypnutí v nevhodnou chvíli nějak ohrožovalo.
Na druhém místě, se zde umístil Mercedes. Světla se nenatáčí, ale do zatáček přisvicuje boční žárovka. Víc se mi líbí systém BMW, u Mercedes při jízdě do zatáčky je jasně vidět, jak se ta boční žárovka rozsvítí. Taky světla spolupracují s blinkrem. Jaraxova sedma nemá adaptive světla a jsou bez upgradu. Paraboly už mají asi něco za sebou, prostě to svítí výrazně míň. Moje E60 je na tom podobně světla mají asi trochu menší výkon, protože mám větší nájezd a tím horší stav parabol, ale natáčení funguje stejně, jako na sedmě.
Ostatní jen krátce:
Chybějící nivo v Jaraxově sedmě by chtělo kompenzovat silnějšíma pružinama, projevuje se zde vlivem tíhy LPG nádrže nechvalně známý cigán wagen efekt. Nicméně tak myslím, že nivo je prostě nutnost, protože když jedete i s tvrdšími pružinami s plným kufrem, tak to ostatní účastníci silničního provozu hned poznají.
Comfort access je pro mě naprostá nutnost, odpadá neustále padání kličku na zem.
Adaptivní tempomat: Pracuje spolehlivě, ani jednou se mi nestalo, že by to mylně bralo ve vedlejším pruhu jedoucí auta, jak se tu kdesi psalo. Rozdíl mezi ACC 2 a 1 jsem nezaregistroval, ale moc jsem to, pravda, nezkoumal. Normální tempomat u E60 je taky v pohodě, u Mercedesu to má akorát pro mě zvláštní ovládání.
Dvojitá okna – super věc, ale i bez nich je sedma velmi tichý auto, v E60 je aerodynamický hluk mnohem intenzivnější, o Mercedesu ani nemluvě.
Šíbr a panorama střecha - Šíbr je prostě super věc. Někdy je prostě počasí, že si ho rádi otevřete a užíváte si modré nebe nad hlavou. V autě i celkově je více světla. Asi jsem z toho nadšenej, protože jsem jej ve E60 neměl, ale chápu, že ho někdo vůbec nepotřebuje, protože mu třeba vadí hluk při jízdě, když je otevřen. Jaraxova sedma má v šíbru to inovované těsnění a musím potvrdit, že to fakt snižuje hluk. Já proto raději jezdím se zataženým deklem. Možná je to i tím, že mám dvojitý okna, a vnímám tak hluk od šíbru více, ale každopádně upgrade těsnění vidím jako nutnost. Ceny těsnění mimochodem hodně oscilují, momentálně jsou nízko, takže neváhejte!
Panorama střech v Mercedesu je tvořená lamelami, je mnohem větší než šíbry u BMW. Počáteční nadšení, ale bohužel vystřídalo zklamání, kdy do kabiny začal pronikat svist vzduchu, jehož intenzita rostla při zvyšující se rychlosti. Jedete-li rychle je to fakt nepříjemné. Konzultace v servisu, který se specializuje na Mercedesy přinesla zjištění, že je u těchto panorama střech otázka času, že se takto pokazí a vyčíslila opravu na 30-35 tisíc. Prý je to celkem drbačka, dá se to opravit i levněji, jen některé části, ale je to prý potřeba udělat pořádně. Takže to vyřešil silikon. :( další vada na kráse této panorama střechy je, že polykarbonát lamel má v sobě takové malinké prasklinky. Zlatej šíbr….
Night vision – tohle je hlavně taková hračka. Jako někdy si to pustíte, ale musíte to furt sledovat a za chvili vás to přestane bavit. Aby to bylo v praxi použitelné, tak by to chtělo by to nějaké upozornění, pokud kamera zaznamená objekt, se kterým by hrozila kolize.
Vnitřní prostor - Mám 196 cm a v pětce, Mercedusu i krátké sedmě si za mě děti pořádně nesednou, protože sedím v krajní poloze. Pokud vozíte děti, které jsou již větší a lýtka mají ve svislé poloze tak je to ok, ale pro velkého tátu s malými dětmi je long nutnost. Dále 14 cm rozvoru navíc je k nezaplacení a někdy to pomůže, když už se něco nevejde do kufru.
Kufr – Jaraxova sedma má lednničku a tím pádem menší kufr. Lednička je jistě super věc, nezkoušel jsem ji, ale pokud bojujete s místem, tak za mě raději volte kufr. Výhoda ledničky naopak je, že za ni schováte kompresor niva, pokud máte LPG, který jinak leží v kufru na podlaze. Kufr v E60 je podobný sedmě. Praktičnost kufru jedinká věc, kde je nejlepší Mercedes, který se jeví, že jek má menší. Ale lze do něj dát vše, co se vejde do E60. Má taky ve dvou polohách výškově nastavitelné dno a je orientován více na výšku, takže se v něm dobře vozí pneumatiky. Jedinou nevýhodou tak z zůstává, ze z něj více do kabiny proniká hluk, je to prostě hatchback.
Servis
E60 mám od 158k km a za celou dobu kromě spotřebáku se mi akorát jednou pokazil startér ne který se dostal olej z turba, jehož repas mě stál i s prací cca jen 7-8 tisíc (Turbocar Velká Bíteš + místní servis) a letos na cestě do Chorvatka se odporoučela do věčných lovišť kladka řemenice. Jinak musím zaklepat, že to bylo bez problémů. Servisoval jsem pravidelně, co doporučil servis KP design, Blažovice, origo nebo praxí prověřené neorigo díly.
Mecedesem jsme najeli asi 15 km a můj hlavní dojem je, že tak furt odchází různý žárovky. Dost jsem se natrápil s klimou, kde se měnil kompresor a pak ještě řešil 2x úniky, nyní se však zdá, že je vše ok. Jinak přesto, že v Tišnově asi 20 km je specializovaný servis, tak jejich přístup není postě takový, jak jsem zvyklý od Jaraxe nebo KP design. Několikrát se mi stalo, že třeba něco zapomněli opravit a člověk, aby je furt hlídal. Nemluvě o tom, že na Mercedes klubu je celkem mrtvo, takže je se mnohem těžší si nějakou problematiku nastudovat nebo se dopátrat smysluplné rady.
V sedmě jsem udělal u Jaraxe generální servis včetně přetěsnění motoru a nechal přestavět na LPG. Ohledně LPG vyšla najevo jedna věc, a to že poslední ročníky 2007 a 2008 řízeně vypínají válce, což se projevovalo občasným cukáním při konstantní rychlosti, ale Jarax vyřešil s výrobcem a už to vůbec nedělá. Ještě plánuju instalaci Dension, výměnu CA předních klik, těsnění šíbru a od předních sloupků se line pískání, co se řeší výměnou příchytek jejich krytů a až našetřím tak chce ještě udělat kosmetiku karoserie a koupit si kola style 176.
Co mě na sedmě chybí:
Libil by si mi android monitor, ale tím že bere zvuk jen z AUX je to deal breaker. Představte si, kdyby to ještě umělo předávat přes optiku prostorový zvuk třeba z notebooku – domácí kino v autě jak vyšité! Dension zvládá prý jen stereo.
Závěr. Pokud jste to dočetli až na konec, tak vězte, že sedma splnila mé očkávání na max. Asi už k tomu nemám co dodat.
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#144 Příspěvek od Martyn »

JaraX píše:m4zzy má víc co nabídnout než jen fotky trojky
https://www.autickar.cz/blog/clanek/z-v ... ity-i/617/
https://www.youtube.com/user/M4ZZY
Slusny:) Mazzy az budes mit cas a chut tak se zastav u nas zkusit poradnej vercajk:)



Victorysim.cz
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#145 Příspěvek od mcfil »

tomas777 píše:Jarax se zmínil, že bych mohl udělat srovnání mé sedmy s jeho, kterou jsem měl možnost jezdit. Jako bonus vám k tomu přidám srovnání s E60 530d a W245 B200 Turbo.
Základní popis
Jaraxova E65 745i...........................Asi už k tomu nemám co dodat.

Super popis. Diky :)
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#146 Příspěvek od m4zzy »

Martyn píše:
JaraX píše:m4zzy má víc co nabídnout než jen fotky trojky
https://www.autickar.cz/blog/clanek/z-v ... ity-i/617/
https://www.youtube.com/user/M4ZZY
Slusny:) Mazzy az budes mit cas a chut tak se zastav u nas zkusit poradnej vercajk:)
https://youtu.be/ZMSZlNL9ukY
Victorysim.cz
Ahoj, no já Vás už delší dobu znám, resp Victorysim. No když už jsme z klubu tak bych se třeba někdy otočil. Na motion simulátoru už jsem kdysi byl na veletrhu v brně, a minulý rok jsem poprvé zkusil VR (HTC) a měli volanty od Fanatecu a taky nějakou pohyblivou platformu. Ale VR mě moc nenadchlo, kvůli tomu rozlišení a pořád jsem na to myslel. Proto ho zatím doma nemám a zůstávám u monitorů :) Škoda jen, že to mám do Příbrami daleko, ale pokud se někdy rozhoupu tak bych se ozval
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#147 Příspěvek od Martyn »

Fanatec je lepsi hracka a htc je total shit to se nedivim ze se ti nelibilo..
Tohle je “trosku” jina liga:) kdyby neco tak sz at tu nespamujem ;)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#148 Příspěvek od JaraX »

klidně spamujte, ono je hezký že se domluvíte, že i tady na klubu si lidi pořeší ty svoje další zájmy.
to m4zzyho video je pecka, který říká "nefilozofujte za počítačem, a pojdte se projet k radicalu" :D :D :D :D
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#149 Příspěvek od mcfil »

M4zzymu se nedařilo a nechtěl, aby kluci měli lepší čas tak to auto raději úplně dojebal :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol:

No a teď vážně, moc pěkný video. A opravdu chválím 8-)
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#150 Příspěvek od m4zzy »

No jestli myslíte to video, kde jsem vlastně zničil spojku, tak jsem měl větší bobky z toho natáčení videa, než ze samotného řízení :D :D Jůtuber ze mě nikdy nebude.

Jinak samozřejmě doporučuji. A ten manuál je teda docela dost drbačka, a spíš mě to štvalo, než abych si to užil. Automat s pádly v E92 to jsem si užil mnohem více, a myslím, že to jde taky znát.

Stačí si třeba zkusit jen půl hodinu při testování, kdy je na trati klid a nemusíte moc koumat okolní auta, protože se nezávodí.
bulda1
Registrovaný
Příspěvky: 238
Registrován: úte 16.09.2014 00:00

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#151 Příspěvek od bulda1 »

Ahoj,taky mám lpg od Jaraxe a dělá mi to také cuknutí. Jsem se doslechl, že stačí v nastavení plynu zaškrtnout volba "HEMI"... je to tak?. Díky

V sedmě jsem udělal u Jaraxe generální servis včetně přetěsnění motoru a nechal přestavět na LPG. Ohledně LPG vyšla najevo jedna věc, a to že poslední ročníky 2007 a 2008 řízeně vypínají válce, což se projevovalo občasným cukáním při konstantní rychlosti, ale Jarax vyřešil s výrobcem a už to vůbec nedělá.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#152 Příspěvek od JaraX »

můžeš to zkusit, ale ne vždy to pomůže, spíš s tím přijet a já ti to opravím.
někdy je to kombinace až 5ti věcí než se mi to podaří vyřešit, ty 750ky jsou potvory :)
Uživatelský avatar
Itchythefirst
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: pon 14.08.2017 07:58

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#153 Příspěvek od Itchythefirst »

Heh, (novejsi) N62 maji COD? :o :shock:
bulda1
Registrovaný
Příspěvky: 238
Registrován: úte 16.09.2014 00:00

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#154 Příspěvek od bulda1 »

Rád bych přijel i na pokec, ale 700km kvůli nastavení je masakr.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#155 Příspěvek od JaraX »

jj to můžeš
chce to naplánovat si nějaký výlet.
už konečně musím dodělat ten seznam zajímavých míst tady v okolí
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#156 Příspěvek od Filozof »

Tak 750ka má vypínání válců ? No to jsem nikde nečetl to zní zajimavě ... je to fakt nebo nějakej HOAX ? :lol:

Aby se tady zase nevedly diskuze ... to jako vypne 4 válce a auto jede na 4 ? Při konstantní rychlosti ? :lol:

Kolegova nová oktávka vypíná 2 válce a auto jede na dálnici na 2 :lol:
Docela mě to dostalo ...jen dva válce no kolik to uspoří ? :?:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#157 Příspěvek od JaraX »

to je takový polovypínání válce, co 3s vypne 1 válec na 1 cyklus
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#158 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:09, celkem upraveno 1 x.
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#159 Příspěvek od Zugy »

To vypadá dost zajímavě 8-O
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

#160 Příspěvek od Snejk »

ale e65 je pohodlnejsi a lip hraje a ma lepsi sedacky... a za me je i trochu hezci :lol:
Odpovědět