Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Oprava 750i
Re: Oprava 750i
Kawamane jsi mimo to jsou dva rozdilní lidé ...
Nespojuj rasťa s člověkem co si Dělal go motoru a měnil tam spousty dílů
Nebyl jsem u toho a nemohu dat ruku do ohně za to ze tomu tak je a opravdu to 200k vydrží ale auto prodával s 230 tis km na tacho s udělaným motorem. A ne Rasto to nebyl.
Nespojuj rasťa s člověkem co si Dělal go motoru a měnil tam spousty dílů
Nebyl jsem u toho a nemohu dat ruku do ohně za to ze tomu tak je a opravdu to 200k vydrží ale auto prodával s 230 tis km na tacho s udělaným motorem. A ne Rasto to nebyl.
Re: Oprava 750i
nebojte, filozof ty motory všecky opraví
Re: Oprava 750i
Zneužiju tohle téma, protože nadpis je skoro univerzální.
Mám odřené dveře z parkoviště. Paní si dávala nákup do oktávky a vůbec neřešila svoje dveře, natož ty moje. Jen si nevšimla, že sedím v autě. Velmi se divila o co mi jde, vždyť takovéto věci se přece neřeší
Mám zápis o nehodě, její pojistku atd. Důlek ve dveřích není, jen je to odřené.
Jaké s tím máte zkušenosti? Jak se k tomu postaví pojišťovna zjistím během pár dní.
Mám odřené dveře z parkoviště. Paní si dávala nákup do oktávky a vůbec neřešila svoje dveře, natož ty moje. Jen si nevšimla, že sedím v autě. Velmi se divila o co mi jde, vždyť takovéto věci se přece neřeší

Jaké s tím máte zkušenosti? Jak se k tomu postaví pojišťovna zjistím během pár dní.
Re: Oprava 750i
Tak kdo je tady pi.a??Filozof píše:Na Facebooku jeden uživatel jménem RASŤO
A já nemám spojovat Rasťa

Naposledy upravil(a) kawaman dne pon 07.10.2019 21:00, celkem upraveno 1 x.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava 750i
No hadej...
Re: Oprava 750i
normálně se to rozleští pokud je to drobnost, pokud je to větší, nalakuje, můžem to spojit s tím LPG. jen se to nahlásí pojištovně a ta paní s tím musí souhlasit, proto to s pojištovnou chce řešit hned,na opravu je čas.ricrd1 píše:Zneužiju tohle téma, protože nadpis je skoro univerzální.
Mám odřené dveře z parkoviště. Paní si dávala nákup do oktávky a vůbec neřešila svoje dveře, natož ty moje. Jen si nevšimla, že sedím v autě. Velmi se divila o co mi jde, vždyť takovéto věci se přece neřešíMám zápis o nehodě, její pojistku atd. Důlek ve dveřích není, jen je to odřené.
Jaké s tím máte zkušenosti? Jak se k tomu postaví pojišťovna zjistím během pár dní.
Re: Oprava 750i
a kawamane ty nespojuj rasťu s rasťou jo!!
Re: Oprava 750i
Nahlášené to mám, podepsaný záznam o nehodě taky. Takže prohlídka u pojišťovny a rozpočtem?
Re: Oprava 750i
Filozof píše:Na Facebooku jeden uživatel jménem RASŤO ve skupině BMW 7er - club.cz dělal generálku takto poškozeného motoru pokud se nepletu. Měl tam i fotky cca 1-2roky zpátky. Mluvil o tom že se tam dají dát kvalitnější komponenty motor/auto pak vydrží alespon 200tis km.
Nevím co konkrétně měnil ale byla by to dobrá zkušenost to sním probrat na kolik to přišlo a co vše se měnilo na motoru aby zase šlapal jak má.
Jde o to pokud s to vleze do 80-100k má smysl to jistě opravit. A pak celé auto prodat třeba za 350k nebo dle ceny jak se pohybují. Další možnost je si to ještě nějakej čas po opravě nechat.
Napises jmenem Rasto a na druhej strane si precitam ze to neni Rasto...som mimo ja?:)))
Pokial ide o rasta tak co viem mal 750 co to porobil potom predal a ak som to nedomotal tak novemu majitelovi potom umrela...potom mal 730d na tom si tiez uzil spravil go motora a sla k vam...teraz ma S8 co tiez predava aktualne...
Fakt myslis ze keby niekto vedel co s tym motorom spravit tak by to nebolo rozsirene a nerobili by to dalsi????vsade aj na zahranicnych forach citas jak to umiera proste ale ty mas zase riesenie ze to vydrzi stvrt mega kilometrov...
Re: Oprava 750i
Omlouvám se zmizel mi celej odstavec o druhem člověku co dělal motor a prodával 750ku s 230tis km. Jméno nevím jen psal o tom ze se tam dělali úpravy na motoru aby vydržel aspoň 200tis km. Což mu potvrdil i servisak ze by to mělo dat. Mě to zaujalo ze by to bylo zajímavé co vše se tam mění netuším.
S rastou je pravda ze opravil a šla hned do světa.
Kdyz už bych to dělal ten motor zjistím co vše pomůže dojezd zvýšit ať už je to snížení teploty, kvalitnější olej co se neprepaluje, a řetěz co vydrží mnohem více atd...... pak by to možná mělo smysl opravit.
Ale je to na konzultaci s nějakou firmou co tyto motory umí GO a ví co tam dat lepšího aby to jezdilo déle .
S rastou je pravda ze opravil a šla hned do světa.
Kdyz už bych to dělal ten motor zjistím co vše pomůže dojezd zvýšit ať už je to snížení teploty, kvalitnější olej co se neprepaluje, a řetěz co vydrží mnohem více atd...... pak by to možná mělo smysl opravit.
Ale je to na konzultaci s nějakou firmou co tyto motory umí GO a ví co tam dat lepšího aby to jezdilo déle .
Re: Oprava 750i
a jak vyřešil největší problém toho motoru? vstřikovače
Re: Oprava 750i
Tady je Popsáno více a něco tedy řešitelné je i ty vstriky.
BMW N63 engine common problems and issues
1. High Oil Consumption. This problem is connected with the gummed piston ring grooves and degradation of the piston rings. Such failure may appear on the engines N63 with the distance of run 30,000+ miles (50,000+ km). In such cases it is necessary to make an overhaul with replacing the piston rings.
2. Hydrolock. This trouble may happen as a result of lengthly downtime of the engine. It may be caused by the failed piezo injectors, which were replaced not for once for the time of manufacturing the N63B44. To avoid the problem, it is necessary to replace the injectors by the final revision.
3. Misfire. It mainly happens because of the spark-plugs. To solve the problem you should purchase the plugs of the sport M-series.
Besides, the high oil consumption may be caused by corrosion of the alusil sleeves. Once it’s happened, it is necessary to change the cylinder block. If the location of the turbines between the cylinder rows is not quite appropriate, it causes high concentration of heat emission. There the turbine oil lines also pass. As a result, the tubes get coked and the flow of oil worsens with time. It results in turbine failure. The raised temperature in vee of engine affects the vac pipes, cooling tubes and so on.
To exploit the engine N63 with the minimum of problems, you should always care about its state and maintain it regularly. It will let replacing the failed units with the last versions in time and protecting oneself against some serious problems, to a certain extent.
BMW N63 engine common problems and issues
1. High Oil Consumption. This problem is connected with the gummed piston ring grooves and degradation of the piston rings. Such failure may appear on the engines N63 with the distance of run 30,000+ miles (50,000+ km). In such cases it is necessary to make an overhaul with replacing the piston rings.
2. Hydrolock. This trouble may happen as a result of lengthly downtime of the engine. It may be caused by the failed piezo injectors, which were replaced not for once for the time of manufacturing the N63B44. To avoid the problem, it is necessary to replace the injectors by the final revision.
3. Misfire. It mainly happens because of the spark-plugs. To solve the problem you should purchase the plugs of the sport M-series.
Besides, the high oil consumption may be caused by corrosion of the alusil sleeves. Once it’s happened, it is necessary to change the cylinder block. If the location of the turbines between the cylinder rows is not quite appropriate, it causes high concentration of heat emission. There the turbine oil lines also pass. As a result, the tubes get coked and the flow of oil worsens with time. It results in turbine failure. The raised temperature in vee of engine affects the vac pipes, cooling tubes and so on.
To exploit the engine N63 with the minimum of problems, you should always care about its state and maintain it regularly. It will let replacing the failed units with the last versions in time and protecting oneself against some serious problems, to a certain extent.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava 750i
Ja porad nedokazu rozpoznat jestli si permanentne dela tady ze vsech pi.u nebo je to fakt takovy.
Re: Oprava 750i
Jednoho takového odborníka na všechno mám v rodině. Nedopadl dobře. Je to spíš diagnóza 

Re: Oprava 750i
Třeba tady v USA to řeší - BMW released Bulletin "B001314" or the "N63 Customer Care Package "
Vice zde:
https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1074012
Divné pokud v EU se nic takového neděje ? Servis preventivní pro zákazníky motorů N63 kde je vyjmenováno co vše se mění u těchto motorů při návštěvě autorizovaného servisu.
Jen mě to zaujalo. Že USA to nějak řeší častějšími návštěvami a výměnou spousty komponent u motoru viz odkaz.
Mě mistr ještě na účnáku řekl ... nikdy mi neříkej že něco nejde ... všechno jde nějak řešit ... no tak se toho držím a kdyby se toho držela většina spousty problémů ani nejsou....

Tady je spíše řešení nejmenších ztrát u tohoto konkrétního kusu zda opravovat nebo prodat na díly.
Těžko posoudit co stím a kolik to bude stát.
Vice zde:
https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1074012
Divné pokud v EU se nic takového neděje ? Servis preventivní pro zákazníky motorů N63 kde je vyjmenováno co vše se mění u těchto motorů při návštěvě autorizovaného servisu.
Jen mě to zaujalo. Že USA to nějak řeší častějšími návštěvami a výměnou spousty komponent u motoru viz odkaz.
Mě mistr ještě na účnáku řekl ... nikdy mi neříkej že něco nejde ... všechno jde nějak řešit ... no tak se toho držím a kdyby se toho držela většina spousty problémů ani nejsou....


Tady je spíše řešení nejmenších ztrát u tohoto konkrétního kusu zda opravovat nebo prodat na díly.
Těžko posoudit co stím a kolik to bude stát.
Naposledy upravil(a) Filozof dne pon 07.10.2019 21:54, celkem upraveno 1 x.
Re: Oprava 750i
lidi zkusili kde co a stejně ty motory chcípaj jak na běžícím pásu
Re: Oprava 750i
Jak jsou na tom novější typy co ještě stále jezdí ? Tam už jsou technické updaty a novější vydrží déle jezdit a snad už tam takové fatality nejsou jak u prvního N63.JaraX píše:lidi zkusili kde co a stejně ty motory chcípaj jak na běžícím pásu
Nebo mi chceš tvrdit že jsou to uplně jiné motory ? podle mě základ je stejnej pouze update toho staršího ale vše jsou n63.
2.3 N63B44O1 (N63TU)
2.4 N63B44O2 (N63TU2)
2.5 N63B44M3 (N63TU3)
2.6 N63B44T3 (N63TU3)
Podivej pan majitel má 208tis km. Pokud se nepletu je to už lepší motor s tech. update s 330KW. N63B4401
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 50343.html
další 198tis km.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 28121.html
Takže existují lidé co stím 200k dají ...jde o to zda to je pouze u těch novějších motorů s technickym update a větší prevencí. Nebo jim už motor měnili to nepíší.
Naposledy upravil(a) Filozof dne pon 07.10.2019 22:26, celkem upraveno 1 x.
Re: Oprava 750i
updaty to má různé, ale stejně se serou uplně všechny.
Re: Oprava 750i
Tak jsem si zběžně pročetl ten odkaz, co dával Filizof....na tu svolávačku BMW s N63 motorem..."N63 Customer Care Package"
Připadá mi, že si v USA na spokojenosti zákazníka zakládají trochu víc než tady...no nebo se možná bojí hromadných žalob...kdoví
Pár faktů, který jsem pochytil:
- svolávačku vyhlásili koncem roku 2014 na všechny N63 motory
- týká se to i aut po záruce = starších 5ti let a s najetými více než 200.000 mílemi...! No když na to dali záruku 200.000 mílí, tak jim už asi v roce 2014 bylo jasný, že to žádný auto nenajede...tak raději vyhlásili svolávačku...
- kontrolujou všechno možný a případně vše mění...interval výměny oleje a kontroly motoru se zkracuje na jeden rok a max 10.000 mílí...
- při svolávačce nabízí majitelům výhodný nákup nového BMW, když tam nechají ten zmetkovej N63 (N63 Customer Loyalty Offer) ...po dobu opravy zapůjčení stejně luxusního nebo luxusnějšího BMW...+ dárek v hodnotě 50 USD...
Dělá to na mě dojem, že v BMW pochopili, že prostě N63 už jako posrali fakt neúnosně...a snaží se to častějšíma kontrolama a preventivníma výměnama všeho možného udržet při životě a zároveň při tom nalákat zákazníky na koupi nového BMW - hlavně, aby už byly N63 z trhu pryč...protože tahle "N63 Customer Care Package" jim asi leze trochu do peněz...
Připadá mi, že si v USA na spokojenosti zákazníka zakládají trochu víc než tady...no nebo se možná bojí hromadných žalob...kdoví

Pár faktů, který jsem pochytil:
- svolávačku vyhlásili koncem roku 2014 na všechny N63 motory
- týká se to i aut po záruce = starších 5ti let a s najetými více než 200.000 mílemi...! No když na to dali záruku 200.000 mílí, tak jim už asi v roce 2014 bylo jasný, že to žádný auto nenajede...tak raději vyhlásili svolávačku...

- kontrolujou všechno možný a případně vše mění...interval výměny oleje a kontroly motoru se zkracuje na jeden rok a max 10.000 mílí...
- při svolávačce nabízí majitelům výhodný nákup nového BMW, když tam nechají ten zmetkovej N63 (N63 Customer Loyalty Offer) ...po dobu opravy zapůjčení stejně luxusního nebo luxusnějšího BMW...+ dárek v hodnotě 50 USD...
Dělá to na mě dojem, že v BMW pochopili, že prostě N63 už jako posrali fakt neúnosně...a snaží se to častějšíma kontrolama a preventivníma výměnama všeho možného udržet při životě a zároveň při tom nalákat zákazníky na koupi nového BMW - hlavně, aby už byly N63 z trhu pryč...protože tahle "N63 Customer Care Package" jim asi leze trochu do peněz...