JaraX píše:no zrovna letos vyjeli 4 moji zákazníci do Řecka, 3 se sedmou s N62 tam dojeli a čtvrtej s M57N2 dojel do Bratislavy kde se mu utrhli rozvody. spíš jde o to že u té N62 se můžeš zaručit že dojede, prostě mu uděláš pumpu, altík, a nazdar, max se vrátí třeba na 7 válců nebo tak, ale dojede.
nafta bez vstřiku nepojede, bez čerpadla taky ne, ten benzín ti pojede i bez čerpadla, přepneš na LPG, bez LPG zase pojedeš na benzín.
M57 se dá dostat do rozumně fungujícího stavu, uděláš vstřiky, čerpadla, altík, pumpu, řemenici a pak to většinou funguje. ta X5 tě nenechala nikdy viset? ani jednou?
M57N2 už je horší a N57 už prostě jen čekáš.
To ze ti prasknou rozvody na m57n2 je jako kdyby ti na te sedme odesel altik.. zanedbal udrzbu to je cele..
Ja mel prasklou expanzku, altik dojel jsem a 2x remenice u baraku.. az na tu expanzku tak jsem vzdy dojel..
Turbo, vstriky puvodni, na motoru krom zhavicek, svodu a rele zhaveni a podtlaku vse puvodni.. najezd na budiku 620tkm., realita pravdepodobne 770tkm
Kamarad na dovolenou vzal radeji 525i e39 nez sveho passata, pro e39 jsem jel a nechal mu tam passata, kterym dojel domu.. Myslim ze neni fer z toho delat zaver ze benzin stoji za hovno a ze nedojede ani do rakouska..
Vim ze v globalu atmo benzin bude spolehlivejsi ale rekni mi kolik lidi podelala m57 nebo m47 na cestach ? Ano asi vice nez benzinu ale taky nezapomen ze tech aut je dle meho take o dost vice.. a kdyz bych mel jit do podrobna tak uz tech dieslu z druhe ruky bude mit sve odjeto (protoze sluzebak) a pak je otazka kolik maji stoceno ze..
Na n52 odchazi obcas vacky, taktez retez (nikdy neprasknul) obcas se udelaji pistni krouzky atd. Financne si to mozna muze podat ruku s m57n2
Asi to kazdy vidi jinak, a kazdy ma nejake sve zkusenosti.. Tak to asi nema smysl dale resit..
Dulezite je at je clovek spokojen at uz je to benzin nebo nafta a at to kazdemu jezdi bez vetsich poruch
