Kluci, kdybych přemýšlel o provozu na E85 pro N54, co vše je potřeba upravit, aby si s tím auto poradilo? Momentálně mám jen nízkotlakou palivovou pumpu, která je pro E85 připravená, vše ostatní je původní.
Případně kde je možné E85 sehnat? Neuvědomuji si, že bych to někde na čerpačce viděl..
Díky
Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment
brzy to nebude mít žádná čerpačka... Stát to nepodporuje, nikdo to netankuje do normálních aut, jen tuneři Pro provoz na silnici je to napiču, protože cestu plánuješ podle benzínek
Každopádně alfa a omega pro provoz na E85 je flex fuel čidlo - podporuje JB4 a nově už i MHD, který zabuduješ do palivového vedení aby jednotka dokázala vyhodnotit jaký poměr líhu a benzínu tam je, protože ten se liší v rámci ročního období a pak dokáže na základě toho udělat korekci na předstihu a fouknout tam nějaký koně
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Nene nepotřebuješ žádné další úpravy výhoda E85 je, že na těch 17-19psi což je takové zdravé maximum na sériová turba posunes od dva stupně na předstihu tak to vyrobí opravdu slušně koně. S hybridními turby nebo velkym singlem ještě víc... Ale zásadní problém je, že fakt máš problém, kde tankovat... Flex Fuel čidlo má výhodu, že natankujes čistý benzín, tak motor hnedka ví na co jede a nečeká až na korekci od čidla klepání když je "pozdě" .
Při dnešní situaci bych tuhle myšlenku už asi opustil...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Vzhledem k tomu, že tam kde mají vyznačeno E85 a vím, že tam není, tak o aktuálnosti pochybuji. Stát tohle palivo nedotuje už nižší spotřební daní, takže toho bude už jen méně a možná brzy už vůbec...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
No ono stejně do důsledku, pokud to potřebuje i změnu SW za MHD, v tuto chvíli bych to stejně udělat nechtěl, protože podle aktuálního stavu úprav auta bych se dostal na Stage 1 a oproti SW které mám od Motorpowera bych si výkonem pohoršil. Ve chvíli když nahodím downpipy a fmic, už se dá o MHD uvažovat, ale protože to nebude hned, uvidíme v jakém stavu bude E85 až to bude aktuální, což může být klidně plus dalšího půl roku
Fully individualized BMW 3 Coupe (E92) 2008, 335xi ~ 280kW (380HP), ~ 530Nm, full equipment