JaraX píše:třeba E36 316i compact v LPG, to je auto co funguje uplně zadarmo
koupíš pěknyho za 30k, ma to vyhřev sedaček, klimu, zatmivací zrcatko, zadohrab, bc, atd.
no a za 140tkm co jsme ho měli v LPG odešel akorát termostat a 2x ložisko,oproti fordu escort co měli naši od novoty do 110tkm je to uplně zadarmo auto.
no a v LPG jezdí za 7 LPG, takže 7x15 = 1,05 kč km
e36 compact je ideální zimní auto, uvažoval jsem o něm právě místo e64 na zimu, přece jen je rozdíl dát 1Kč vs. 6 za km za benzín
navíc to není auto, co by člověka bavilo a chtěl s ním pak jezdit v létě
na druhou stranu
- je to starý auto, otázka je jak by se to chovalo při nějaký bouračce, byť ve městě, často, resp. skoro denně bych tim vozil i děti

- a ještě jedna věc, dobře za 30 ho koupím, něco bude třeba, lpg, tak řekněme dalších 20, to je 50, s 6 najedu za zimu řekněme 2-3k km (jen do práce, jinak X5), to je 12K Kč za benzín, oproti compactu o 10 víc, tak mám návratnost 5 let a to nepočítám, že se na tom compatu něco (budiž málo) vysere... zrovna tak mi v práci nabízeji O3 na cng, ta jezdí taky za 1 Kč/km, ale já prostě auto nechci, protože bych zaplatil ročně o řekněme 25 tis. víc na daních a to je víc než ten provoz E64 celozimně, kterej si i tak užívám a to auto (6) aspoň jezdí...
- už bych měl moc aut a každý si něco vezme
ale přesto mi ten starej compact dává smysl, jako jedno z mála nenáročnejch BMW