Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
---
Re: E65-760i
120k? on třeba sám napíše.
Re: E65-760i
To je presne muj pripad. Predni naraznik mam oloupany a chtel jsem ho nalakovat, ale nejaky zmrdoch me naboril zadek na parkovisti a byl jsem nasranej a rozpaleny do cervena. Potom jsem to diky zbrklosti naboril ja, kdyz jsem nacouval do jedne Octavie. To me taky sralo, ale uz ne tolik, stejne se musi nalakovat. Nejvic me sere, ze ten prvni smejd namrdal i chromovou listu na zadnim narazniku. Pak me synovec lizl bok odrazedlem, no nic, to se rozlesti. Byli mu 3 roky, takze to neudelal schvalne a az bude vse nalakovane, tak to rozlestim, ale az po zime.ricrd1 píše:Ony ty šrámy postupně budou přibývat samy. A mě osobně nejvíc sraly ty první. Čím víc jich získáš, tím míň to hrotíš. Vyšší nájezd si doděláš sám časem, tak ti zbývá pohledat jen ten slušný stav
Re: E65-760i
moje první sedma byla E38 740i v holotě, strašná mrdka, byl jsem 9tej majitel, v tom autě nefungovalo nic, vezl jsem to z lítvínova v létě a auto ještě topilo, během pár let jsem do toho narval spoustu peněz, dodělal výbavu která mě stála 400k, a pak to rozebral na díly, moje druhá sedma byla E38 730D, ta byla v lepším stavu i výbavě, ale totálně nudná motorizace, prostě jen auto na přepravu z bodu A do bodu B, moje třetí sedma byla E32 735i za 15 000kč s LPG jako nouzový auto, pak jsem měl par sedmiček na díly, a pak moji 745Li E66 ta byla v topu a dokonalé výbavě, dodnes ji mám a neplánuji prodat, ted dostane pyžamo 

Re: E65-760i
Ale pred touhle E66tkou si mel taky jeste jednu, kterou si hned prodal ne?
Re: E65-760i
Jaris: jako jakou?
Cheater: 21
Cheater: 21
Re: E65-760i
nekupovat vrak, nekupovat bez výbavy, koupit si 6er, nebo jiné zábavné cabrio než budeš mít rodinu a pořidíš si 7er
Re: E65-760i
Ja nevim, myslel jsem, zes rikal, ze sis koupil E66tku kterou si taky netrefil nejlepsi a hned si ji prodal a potom sis dovezl tuhle, co mas doted.JaraX píše:Jaris: jako jakou?
Cheater: 21
Re: E65-760i
Když už rodinu mámJaraX píše:nekupovat vrak, nekupovat bez výbavy, koupit si 6er, nebo jiné zábavné cabrio než budeš mít rodinu a pořidíš si 7er

Mám dva prcky 1,5 a 3 a po pročtení 7er fora jsem zjistil, že E66 nutně potřebuju, i když si bude okolí ťukat na čelo

Re: E65-760i
Jezdím krátkou e38 a mám ji 7let a krom toho ze neodvezu lednici a obyvakovou stěnu najednou, tak jsem nikdy problémy neměl .
Long e66 je úplně ideální pro rodinu s dvěma dětma. Kufr stačí a extra krámy na hory se dá pořídit box na střechu.
Čím větší auto existuje tím víc jej chtějí ženy nacpat zbytecnejma kramama se kterejma se chlap tahá akorat.
Takze za mě určitě ano e66 je super pro rodinku.

Long e66 je úplně ideální pro rodinu s dvěma dětma. Kufr stačí a extra krámy na hory se dá pořídit box na střechu.
Čím větší auto existuje tím víc jej chtějí ženy nacpat zbytecnejma kramama se kterejma se chlap tahá akorat.
Takze za mě určitě ano e66 je super pro rodinku.


Naposledy upravil(a) Filozof dne pát 04.10.2019 22:35, celkem upraveno 1 x.
Re: E65-760i
1/ na okolí neber ohledDeeogee píše:Když už rodinu mámJaraX píše:nekupovat vrak, nekupovat bez výbavy, koupit si 6er, nebo jiné zábavné cabrio než budeš mít rodinu a pořidíš si 7erje pro mě E66 vhodná? Chci se zbavit E39, která sloužila víc než dobře a zůstat u BMW. Co jsem četl tak k E61 přibalit do auta pláštěnku a blikačku na kolo. E70 co jsem poctivě pročítal forum je taky perla..
Mám dva prcky 1,5 a 3 a po pročtení 7er fora jsem zjistil, že E66 nutně potřebuju, i když si bude okolí ťukat na čelo
2/ kup si co se ti líbí a na co máš rozpočet
Mám 3 děti, jako daily jsem měl E34 518i, na výkendy E38 750i. Koupil jsem místo E34 E65 a teď mám dvě 750i. Někteří to nemůžou zkousnout, ale to je jejich problém.
E65 je prostorná s velkým kufrem. Rodinu a vše s tím související v pohodě odvezeš.
Jen kočárek nemám vyzkoušený, ani jsem ho nikdy nepotřeboval vozit. Max. golfáč.
Re: E65-760i
- E60, E65 i E70 působí na lidi uplně stejně, oni stejně hovno poznaj jestli to je pětka nebo sedma
- E65 a E39 mají stejné náklady pokud to chceš mít pěkně a funkční, mám zákazníka co měl E65 745i, pak přesedlal do e39 535i a pak zas do e65 750i a říkal že servis stal furt stejně. E39ka má tu vyhodu že jde levně provozovat jako vrak, prostě že neřešíš že někde chrastí reprák, svítí kontrolka, apod, to pak E39 vyjde levněji.
- cheater : já vždycky chtěl 6er, bylo to moje vysněný auto, víc než E65, tu jsem nikdy nechtěl dokud jsem se nesvezl, šestku jsem chtěl už z obrázků, když jsem si koupil E65 a následně E64 tak ta šestka byla obrovské zklamání, vrzající ošizené auto, které nehraje, má strašné sedačky, strašný infotainment, atd. jen se prostě hodně dobře svezeš ale tím to končí, když sedneš do E64 z e60 tak si furt dost polepšíš. To je vlastně takový vývoj života, jsi sám, vyděláš 6er, na 6er sbalíš ženu, budete jezdit po výletech s 6er, uděláš ji děcko, koupíte 7er, 6er necháš ženě, a budete cestovat sedmou s dětma vzadu
hezky jsem ti to naplánoval.
škoda že už BMW nikdy neudělalo 8mičku, osmička, resp velký kabrio na bázi 7er by bylo skvělý auto co bych chtěl, no třeba se někdy dočkáme a něco podobnýho zase udělaj, tak jako je S-cabrio.
- jinak moje 6er ted jezdí po Rakousku, Německu, Bruselu, pár fotek zde
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... pEcjFCUDdB
- E65 a E39 mají stejné náklady pokud to chceš mít pěkně a funkční, mám zákazníka co měl E65 745i, pak přesedlal do e39 535i a pak zas do e65 750i a říkal že servis stal furt stejně. E39ka má tu vyhodu že jde levně provozovat jako vrak, prostě že neřešíš že někde chrastí reprák, svítí kontrolka, apod, to pak E39 vyjde levněji.
- cheater : já vždycky chtěl 6er, bylo to moje vysněný auto, víc než E65, tu jsem nikdy nechtěl dokud jsem se nesvezl, šestku jsem chtěl už z obrázků, když jsem si koupil E65 a následně E64 tak ta šestka byla obrovské zklamání, vrzající ošizené auto, které nehraje, má strašné sedačky, strašný infotainment, atd. jen se prostě hodně dobře svezeš ale tím to končí, když sedneš do E64 z e60 tak si furt dost polepšíš. To je vlastně takový vývoj života, jsi sám, vyděláš 6er, na 6er sbalíš ženu, budete jezdit po výletech s 6er, uděláš ji děcko, koupíte 7er, 6er necháš ženě, a budete cestovat sedmou s dětma vzadu

škoda že už BMW nikdy neudělalo 8mičku, osmička, resp velký kabrio na bázi 7er by bylo skvělý auto co bych chtěl, no třeba se někdy dočkáme a něco podobnýho zase udělaj, tak jako je S-cabrio.
- jinak moje 6er ted jezdí po Rakousku, Německu, Bruselu, pár fotek zde
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... pEcjFCUDdB
Re: E65-760i
- SL je důchodcovské auto a totální nuda proti 6er, dokonce asi nudnější jak 7er
- je uplně jedno kolik lidí jede v sedmě ale spíš kam jedou, na delší trasy vždycky pojedu radši 7er než 6er (pokud na jejím konci není transfagarasan nebo něco podobnyho, viz report)
http://blog.jarax.net/
- je uplně jedno kolik lidí jede v sedmě ale spíš kam jedou, na delší trasy vždycky pojedu radši 7er než 6er (pokud na jejím konci není transfagarasan nebo něco podobnyho, viz report)
http://blog.jarax.net/
Re: E65-760i
doporučuju si 6tku nechat, ženě 7 na denní jezdění s dětma -> máš klid, děti vezeš jen když je to nevyhnutelnýJaraX píše:.... To je vlastně takový vývoj života, jsi sám, vyděláš 6er, na 6er sbalíš ženu, budete jezdit po výletech s 6er, uděláš ji děcko, koupíte 7er, 6er necháš ženě, a budete cestovat sedmou s dětma vzaduhezky jsem ti to naplánoval.
škoda že už BMW nikdy neudělalo 8mičku, osmička, resp velký kabrio na bázi 7er by bylo skvělý auto co bych chtěl, no třeba se někdy dočkáme a něco podobnýho zase udělaj, tak jako je S-cabrio.

udělalo, jenom pod jinou značkou - RR - Dawn, nebo Phantom Drophead
nechci nějak chytračit, nejsem marketingovej expert, ale BMW tyhle extra věcičky nějak moc neumí prodat, udělaji auto, který je luxusní, k tomu top v technologiích a nejde jim moc prodávat viz 507, ta E31, Z1, i8 taky asi nejde na dračku... Přijde mi, že ty opravdu luxusní věci si lidi pořád s BMW nespojujou - tam je Mercedes, nebo úplně nejvejš Rolls Royce
v S cabrio jsem nejel ani neseděl, liší se nějak výrazně od 8čky současný? Mířim k velikosti interiéru
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: E65-760i
- tak rolls royce je jiná cenová liga, navíc na sportovnější svezení to podle mě moc nebude, ale nejel jsem tím
- ona žádná současná osmička neexistuje, je to prostě 6ka, jen škrtli písmeno 6 a napsali 8, je to malý auto, ještě menší jak byla 6er, a vychází to z 5er, se sedmou to nemá nic společnyho, S cabrio je uplně jiny auto, todle je cely podvod na lidi, prostě zvedli číslo a nazdar. to samy 5er GT, proč tomu říkat 5er, dáme tomu exkluzivitu když to pojmenujem 6er GT, to budou chtět.
- ona žádná současná osmička neexistuje, je to prostě 6ka, jen škrtli písmeno 6 a napsali 8, je to malý auto, ještě menší jak byla 6er, a vychází to z 5er, se sedmou to nemá nic společnyho, S cabrio je uplně jiny auto, todle je cely podvod na lidi, prostě zvedli číslo a nazdar. to samy 5er GT, proč tomu říkat 5er, dáme tomu exkluzivitu když to pojmenujem 6er GT, to budou chtět.