Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
To si neměl fotit ty orezlé kotouče
Díky za fota, líbí se mi moc. 
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:31, celkem upraveno 1 x.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
prostě ta Alpina dělá takový civilní verze těch aut, Mko je prostě brutalita, závodní stroj pomalu,
alpina je na pul cesty mezi 550i a M5
alpina je na pul cesty mezi 550i a M5
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:31, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
No tak to jsi vedle. Brabus je víc jak AMG.
M5 vs Alpina B5
https://www.auto.cz/srovnavaci-test-alp ... -amg-10283
M5 vs Alpina B5
https://www.auto.cz/srovnavaci-test-alp ... -amg-10283
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Alpina bych řekl, že se profiluje spíš exkluzivitou a komfortem s výkonem, než závodními geny. Většinou má (přípravu na) plnou výbavu, bez omezovače, největší kola, ale podvozek není tak tuhý sportovní a dál oproti ///M nemá LSD samosvor, carbon atd. Víc asi těžila v dobách N/A motorů, kdy nabízela přeplňovanou výkonnější techniku. Divím se, že ji všeobecnej nástup turbomotorů vlastně nepohřbil a to je dobře.
Ten test má zajímavý hodnoty. Akorát nechápu míry E60 kastlí Alpina vs. M5 :
-Vnější rozměry 4840 x 1850 x 1460 mm vs. 4855 x 1845 x 1470 mm
-MB ručí 30let na prorezavění, to jako fakt ?
Ten test má zajímavý hodnoty. Akorát nechápu míry E60 kastlí Alpina vs. M5 :
-Vnější rozměry 4840 x 1850 x 1460 mm vs. 4855 x 1845 x 1470 mm
-MB ručí 30let na prorezavění, to jako fakt ?
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:31, celkem upraveno 1 x.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
tak M5 jsem mikimu předal, i jsem ho svezl jak se v Mku sluší a patří
https://www.youtube.com/watch?v=6Dunhkx ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=6Dunhkx ... e=youtu.be
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
No jo, olympijský kruhy.
zvuk je super. Ale!
Spíš se rozepište, co to stojí tak nějak servisovat. Průměrně za rok. Co stojí plus mínus jakej úkon.
Spíš se rozepište, co to stojí tak nějak servisovat. Průměrně za rok. Co stojí plus mínus jakej úkon.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
je to podle toho jakej koupíš kus, pěknej kus nic nechce, ale takových je málo, dělám Mka s malým nájezdem do 100tkm a nejezdí se s tím okruhy apod, tam pak prostě děláme jen olej a brzdy, čidlo tlaku oleje a věčně bláznivou E60 elektriku, kde prsotě čas od času odejde nějaká jednotka.
ale jinak když koupíš vyjetý kus, tak 200 tisíc nejsou žádné peníze.
ale jinak když koupíš vyjetý kus, tak 200 tisíc nejsou žádné peníze.
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
No i přes to, že bych tím najel 10t km za rok (přemýšlel jsem nad Tvým názorem), tak překvápko v podobě 200tKč se mi řešit nechce.
Radši setrvám, tohle by mělo být pro obyčejný smrtelníky víkendový auto a to mám zase představu jinou, to bych chtěl kupé.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Asi to nejdražší a bohužel nejčastější u E60 M5 co čtu může přijít je spodek motoru (šálky V10), převodovka SMG 7kvalt, LSD difec s elektronikou a EDC tlumiče. Drahej servis umocňují ceny originálních dílů, tady ani nechceš jít cestou dnes čímdálvíc pochybnýho aftermarketu.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
200tis servis v dnešní době není problém utopit v jakékoliv M3/M5 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Tak to je jasný. Ale aby to nebylo 2x, 3x do roka. O to tu jde.
Jinak vzpomněl jsem si na video z Top Gearu, tam jel Clarkson s E60 M5 na okruh, pokazilo se, nechal to opravit, zpátky na okruh, jedno kolečko a zase disco na budících.
Jinak vzpomněl jsem si na video z Top Gearu, tam jel Clarkson s E60 M5 na okruh, pokazilo se, nechal to opravit, zpátky na okruh, jedno kolečko a zase disco na budících.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
neví někdo co tak moc ovlivnuje rychlostní stabilitu M5 proti normální E60?
lepší aerodynamika? EDC tlumiče? nastavení geometrie? řízení?
byl jsem až udiven, obrovsky překvapeni.
lepší aerodynamika? EDC tlumiče? nastavení geometrie? řízení?
byl jsem až udiven, obrovsky překvapeni.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Ono to budou střípky všeho ... zakrytování podvozku, redukce vztlaku na zadní nápravě difuzorem, výztuhy na podvozku, jiné silentbloky nápravnice (ty dělají moc
) jiná charakteristika tlumičů - případně SW edc, tužší pružiny, servotronic...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
přijde mi že M3 E92 zdaleka taková není, ale dlouho jsem s ní nejel, musím ji někdy srovnat.
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Myslím, že tam k tomu i dost hraje roli geometrie.
Nevím jak u E60, ale třeba u E34 M5, byla možnost nastavování geometrie na zadní nápravě, což normální E34 neměly.
A i nastavovací hodnoty geometrie jsou jiné Mpower vs neMpower.
Nevím jak u E60, ale třeba u E34 M5, byla možnost nastavování geometrie na zadní nápravě, což normální E34 neměly.
A i nastavovací hodnoty geometrie jsou jiné Mpower vs neMpower.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Snad na přední, ne? Co vím ///Mka mají navíc odklony. Geo se vzadu šteluje snad u všech zadokolek.
Jinak E60 má příkladnou vysokou torzní tuhost kastle. Spolu s EDC, geo a samosvorem má M5 podle mě největší vliv na jízdu a pocitovou stabilitu.
Jinak E60 má příkladnou vysokou torzní tuhost kastle. Spolu s EDC, geo a samosvorem má M5 podle mě největší vliv na jízdu a pocitovou stabilitu.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
ale E60 zrovna moc rychlostně stabilní není, navíc torzní tuhost nebude mít při jízdě rovně velký vliv.
