Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ono se ti může aktivovat kdykoliv. Stačí otevřít usnute auto, který si "osahá" systémy. Natlačí brzdy a je vymalováno.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
asi tak, tydle systemy se mužou sami rozjet jen probuzením čímkoliv, a nemusí to být nutně odpojení dveří.
a u BMW musíš čistit nějaké plochy když děláš desky? očístíš akorát vodící časti brzdiče, ale to má snad každý auto ne?
a u BMW musíš čistit nějaké plochy když děláš desky? očístíš akorát vodící časti brzdiče, ale to má snad každý auto ne?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:08, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
však to je furt brzdič, za předpokladu že nedáváš starý desky 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:08, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Bratr se v tomhle vizna vic, ty desticky jsme uz menily nekolikrat. Vytahl klicek a zabouchl dvere. U W211 nemusis cistit nic. Tam neni co cistit. Vybouchnes driky, vymacknes celisti, vysunes desky, zasunes nove, zandas driky a hotovo. Jo a prsty tam nikam nestrkas, desky vytahnes uzkyma klestickama.JaraX píše:asi tak, tydle systemy se mužou sami rozjet jen probuzením čímkoliv, a nemusí to být nutně odpojení dveří.
a u BMW musíš čistit nějaké plochy když děláš desky? očístíš akorát vodící časti brzdiče, ale to má snad každý auto ne?
Kdybych nemel 7er, tak mam W211. Je to super auto. Motorizaci 320i nebo 500i. Jediny, co ceka kazdyho jsou rozvody za 25 000 kc. 350tka je uz problemova a rozvody daleko drazsi. Jenom nevim, jestli trpej na unik oleje. Bratr to ma krasne cisty.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
A co rikas na sedacky W211? Ja moc nadsenej nebyl. Jinak ten petilitr je poezie a sladeni s prevodovkou prikladne. Neskutecny jak to tahne bez podrazeni.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
porovnávat MB E starej dědkovskej se sportovně laděnou a vyváženou E65 jen kvuli brzdám ?
Jsou jiné MB které jsou daleko sportovnější jak zminovany W211 navíc W211 je éčko to je krok zpátky hned 2krát.
Když už po e65 či něco srovnávatelného tak něco jako W221 S600 L V12 Bi-turbo 380kW.... to je spíše papaláš auto ale vybavené.
Nevím zda jde zaplynovat ale JARAX něco naznačoval že u MB některé motory V8 jdou ještě pokud to není přímovstřik.
Takže by to bylo zajimavé ve výbavě porovnat ten podvozek a jízda...

Jsou jiné MB které jsou daleko sportovnější jak zminovany W211 navíc W211 je éčko to je krok zpátky hned 2krát.

Když už po e65 či něco srovnávatelného tak něco jako W221 S600 L V12 Bi-turbo 380kW.... to je spíše papaláš auto ale vybavené.
Nevím zda jde zaplynovat ale JARAX něco naznačoval že u MB některé motory V8 jdou ještě pokud to není přímovstřik.
Takže by to bylo zajimavé ve výbavě porovnat ten podvozek a jízda...
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jako 7er ma lepsi, protoze brachovo Ecko je nema tak stelovatelne, ale mne nevadily. Zadni ma zase pry pohodlnejsi Ecko, ze do nich lidi vic zapadnou. Motor je uvnitř tissi. V E500 jsem nejel, ale pry je to dobry.zzeli píše:A co rikas na sedacky W211? Ja moc nadsenej nebyl. Jinak ten petilitr je poezie a sladeni s prevodovkou prikladne. Neskutecny jak to tahne bez podrazeni.
Filozofe, kdyby sis precetl, co jsem napsal o nekolik radku vys, tak bys nemel kecy, ze to srovnavam s 7er. Nic takovejo jsem nikde nepsal. Jen jsem zminil, ze kdybych nemel 7er, tak mam detkovskyho Mercedesa E. Chtel jsem E60, ale ta mne byla vymluvena a tak mam e66. A nevim, kde jsi prisel na to, ze by to bylo o nekolik kroku zpet. Je v tom taky prijemne svezeni a urcite je to modernejsi nez E38

Ze ty musis komentovat kazdy prispevek.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:08, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
W211 se delala az do 2009 a tyhle FC modely maji dokonce zase normalni brzdy. Navic mas moznost 4x4, pak si taky muzes koupit kombika, muzes sklapet zadni sedacky a dalsi prima veci
Muzes si nastavovat svetlou vysku auta s airmaticem, ma to ILS svetla s natacenim a ruznejma rezimama dalnice, mesto, ma to naftovy motory, ktery drzej. Hele v tom se svez (pro maximalni zazitek doporucuju e500 285kW) a na nejakou e61 hned zapomenes. E500 je sportovni kombik jak svine
Kdybych si musel vybrat k ziti jen jedno auto, tak bych sel spis do tohohle nez e66.


Kdybych si musel vybrat k ziti jen jedno auto, tak bych sel spis do tohohle nez e66.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:08, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:09, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napíšu to asi zde, lepší vlákno jsem nenašel.
Byl jsem v JaraXově odevzdat své auto na menší servis a zároveň proběhla vstupní prohlídka auta mého kolegy, která zabrala něco přes 2 hodiny. Byl jsem s jaraXem domluvený i na projížďku v sedmě, ale tím, že jsme je dost zdrželi jsem to nechtěl nijak hrotit. Nicméně Jarax na to nezapomněl a jeli jsme s ním jednou sedmou na plyn a zpátky. Byla to E66 750li, sedl jsem i dopředu a vlastně jsem se snažil si všchno zapamatovat a nějak porovnat s E91.
No hned první ostrý nájezd na novou vyasfaltovanou cestu jsem skoro necítil, ve své E91 bych hlavou mlátil o strop. Pak cesta po rozbité silnici asi 160km/h a ani jsem se nebál. Sem tam se vzala i krajnice ale auto nehlo ani brvou. Do toho naplno nějaké beaty pro ukázání Logica, zároveň štelování komfortů a všeho možného. Na pumpě natankováno LPG a jelo se zpátky. NA tachu 180km/h a předváděčka, co ten podvozek umí a co dělají ty aktivní stabilizátory. Prudce doleva/doprava/doleva/doprava, od krajnice ke krajnici a prostě jakoby nic. Myslím, že jsem i překvapením vyheknul, jak za to Jarax poprvé vzal. Ale nějak jsem se nebál. Pak jsme to ještě projeli po rozbité cestě a opetě ve vysoké rychlosti a auto se jen houpe nahoru a dolu. To pak bylo rodeo cestou zpátky v E91 po stejné cestě, když jsme jeli s kolegou asi 80km/h, uskákaná koza.
Možná je to placebo, možná je to taky tím, že jsem prostě takhle s žádným autem nikdy nejel, že bych zkoušel co to všechno umí, ale jeslit ty auta vychvaluje Jarax a Snejk protože odzkoušeli mnoho dalších bmw, tak asi na tom něco bude. Ikdyž mám 3er, tak jezdím prostě normálně a na těch našich cestách je malá šance, že by nebyl provoz a cesta byla pěkně hladká, takže je asi moudřejší dát přednost komfortu než nějaké tvrdosti podvozku. A s tím Adaptive drive je to komfortní, filtruje to nerovnosti a zároveň je to tuhé a ten motor teda tahá docela dost. A ten zvuk při nastartování byl taky jakože dost dobrý, než jsme zavřeli dveře.
Kolega z prezidentského sedadla vzadu málem usnul (a zrovna on jezdí jakože fakt předpisově a slušně a když někdo jede trochu rychleji, tak je trochu nesvůj. ale v té sedmě mu to nějak nevadilo) říkal, že si tam šteloval sedačku a prý bomba.
Co bych ještě někdy rád zkusil je ten rozdíl v těch kůžích. V tomhle bylo Merino, nezkoušel jsem odvětrávání ani topení, tak bych to chtěl porovnat s tou nascou jestli poznám rozdíl. Já osobně spíš dám na barvu kůže než na typ a pořád si nedokážu představit rozdíl, když si v gatích sednu na jednu a druhou kůži, že to je fakt znát. Ale nezkusil jsem, tak zatím žiju v neznalosti.
Toť asi vše a děkuji Jaraxovi, že nás svezl a ukázal co to umí. Ještě se pak omlouval, že se nám dostatečně nevěnoval.
Byl jsem v JaraXově odevzdat své auto na menší servis a zároveň proběhla vstupní prohlídka auta mého kolegy, která zabrala něco přes 2 hodiny. Byl jsem s jaraXem domluvený i na projížďku v sedmě, ale tím, že jsme je dost zdrželi jsem to nechtěl nijak hrotit. Nicméně Jarax na to nezapomněl a jeli jsme s ním jednou sedmou na plyn a zpátky. Byla to E66 750li, sedl jsem i dopředu a vlastně jsem se snažil si všchno zapamatovat a nějak porovnat s E91.
No hned první ostrý nájezd na novou vyasfaltovanou cestu jsem skoro necítil, ve své E91 bych hlavou mlátil o strop. Pak cesta po rozbité silnici asi 160km/h a ani jsem se nebál. Sem tam se vzala i krajnice ale auto nehlo ani brvou. Do toho naplno nějaké beaty pro ukázání Logica, zároveň štelování komfortů a všeho možného. Na pumpě natankováno LPG a jelo se zpátky. NA tachu 180km/h a předváděčka, co ten podvozek umí a co dělají ty aktivní stabilizátory. Prudce doleva/doprava/doleva/doprava, od krajnice ke krajnici a prostě jakoby nic. Myslím, že jsem i překvapením vyheknul, jak za to Jarax poprvé vzal. Ale nějak jsem se nebál. Pak jsme to ještě projeli po rozbité cestě a opetě ve vysoké rychlosti a auto se jen houpe nahoru a dolu. To pak bylo rodeo cestou zpátky v E91 po stejné cestě, když jsme jeli s kolegou asi 80km/h, uskákaná koza.
Možná je to placebo, možná je to taky tím, že jsem prostě takhle s žádným autem nikdy nejel, že bych zkoušel co to všechno umí, ale jeslit ty auta vychvaluje Jarax a Snejk protože odzkoušeli mnoho dalších bmw, tak asi na tom něco bude. Ikdyž mám 3er, tak jezdím prostě normálně a na těch našich cestách je malá šance, že by nebyl provoz a cesta byla pěkně hladká, takže je asi moudřejší dát přednost komfortu než nějaké tvrdosti podvozku. A s tím Adaptive drive je to komfortní, filtruje to nerovnosti a zároveň je to tuhé a ten motor teda tahá docela dost. A ten zvuk při nastartování byl taky jakože dost dobrý, než jsme zavřeli dveře.
Kolega z prezidentského sedadla vzadu málem usnul (a zrovna on jezdí jakože fakt předpisově a slušně a když někdo jede trochu rychleji, tak je trochu nesvůj. ale v té sedmě mu to nějak nevadilo) říkal, že si tam šteloval sedačku a prý bomba.
Co bych ještě někdy rád zkusil je ten rozdíl v těch kůžích. V tomhle bylo Merino, nezkoušel jsem odvětrávání ani topení, tak bych to chtěl porovnat s tou nascou jestli poznám rozdíl. Já osobně spíš dám na barvu kůže než na typ a pořád si nedokážu představit rozdíl, když si v gatích sednu na jednu a druhou kůži, že to je fakt znát. Ale nezkusil jsem, tak zatím žiju v neznalosti.
Toť asi vše a děkuji Jaraxovi, že nás svezl a ukázal co to umí. Ještě se pak omlouval, že se nám dostatečně nevěnoval.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak to jsi možná jel v mojí, je teď u JaraXe 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
V tom případě jsme jeli předpisověkabyr01 píše:Tak to jsi možná jel v mojí, je teď u JaraXe

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
V klidu, já si nedělám iluze
Když na tom něco rozbije, tak si to bude muset holt hned opravit
Mě to spíš potěšilo, protože jsme řešili něco na podvozku a vypadá to tedy, že to vše funguje jak má 
A budeš mi někdy muset ukázat svojí 330i, v tom jsem nikdy nejel

Když na tom něco rozbije, tak si to bude muset holt hned opravit


A budeš mi někdy muset ukázat svojí 330i, v tom jsem nikdy nejel
