Já jsem to udělal tak že mám na originálních litých kolech letní pneumatiky, a na zimu mám originální plecháče od BMW ale z jiný série tak že ET není stejný jako je v TP, já vím, jsem neposlušný kluk.
Tobě bych doporučil taky koupit si na zimní pneumatiky plecháče a nastříkat je černou barvou. Mně se osobně vzhled plechových kol líbí obzvlášť když se do nich dají ty chromovaný čepičky ze Z3.
MetrPuk píše:má smysl ještě tuto sezonu přezouvat?
Jak bylo řečeno, ne, protože za 2 měsíce začíná zimní sezóna (1. listopad - 31. březen). Sice podle zákonu nemusíš už přezouvat pokud nejedeš ve sněhu ale já si myslím že ta změna zákonu je idiotismus který navrhli lidi který vozí jenom šofér, protože smysl zimních pneumatik není jenom sníh, ale guma ze který jsou vyrobený je mnohem měkčí a sedí dobře i nízkých teplotách když to letní ztvrdnou a už nesedí jak mají, a jejich brzdná dráha je mnohem delší. Chytrý člověk si vždycky přezuje na zimní pneumatiky.
https://www.youtube.com/watch?v=y8m3pzxnD8c
MetrPuk píše:Profil mi příjde že je ještě poměrně dost vysoký, možná by šel i nižší
Nízko profilový gumy jsou výborný na závodní dráze nebo hladký německý/francouzský dálnici, v Český Republice na silnicích v havarijním stavu nikoliv protože stěna tvojí pneumatiky je vlastně první část podvozku která tlumí náraz a když je malá, vjedeš do díry a zničíš si drahý kolo, nebo si prostě odřeš kolo o obrubník a zničíš si stěnu pneumatiky, to už jsem viděl hodně krát. U nás si kup pneumatiky s pěkně vysokým profilem.
MetrPuk píše:Líbí mi se mi idea větších kol na zadní nápravě, má ta nějaké nevýhody?
V běžným provozu na takovýmhle autě ne. Široký kola dávají na velmi silný auta který mají třeba 500 koní a mají náhon na zadní kola, protože se při rychlým rozjezdu protáčí a když tam dáš širší bude víc kontaktní plochy se silnicí a nebudou se tolik protáčet. V běžným provozu ta větší plocha bude prostě vytvářet víc odporu a budeš mít o malinkato horší spotřebu paliva.
MetrPuk píše:Momentálně mám auto na zimních pneu, styling 158 (8Jx17 ET47)
To je nějaký divný ne? Pokud vím tak styling 158 se dával jenom na e90 a ty mají zális ET34 ne ET47 jak píšeš. Takový zális na e46 podle techničáku nemá správně být, předchozí majitel byl taky neposlušný kluk.
http://www.bmwstylewheels.com/bmw/158
MetrPuk píše:kde kupovat, forum, bazos? Co nějaké eshopy, repliky stylingů apod?
Jak říkal Jirke, kup jenom originál od BMW a to co na auto patří podle techničáku. Padělaný kola jsou velmi nebezpečný protože kov se při nárazu rozletí a může tě to stát život. A dej si pozor aby jsi nekoupil padělky.
Jdi na 7:45 a tam dělají test padělanýho kola.
https://www.youtube.com/watch?v=bcJSEKxxAuQ
MetrPuk píše:Počítám že najedu tak 10k km ročně, takže spíš než výdrž bych řešil třeba hlučnost.
Je lepší trochu připlatit a koupit si dobrý gumy, jednou jsem měl na autě levný, pršelo, dostal jsem smyk v zatáče a málem jsem narazil do mostu, zachránil mně systém DSG. Přečti hodně recenzí od uživatelů před tím než něco koupíš. Já mám rád značku Continental ale jsou dost drahý, ale teď začali vyrábět levnější variant BestDrive, možná by stáli za vyzkoušení
https://www.bestdrive.cz/produkty/bestd ... intro.html.