Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Názor a žkušenosti s F07 GT

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#21 Příspěvek od TANN3R »

Vždyť psal, že zkušeností má hodně :D
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#22 Příspěvek od Stepan1 »

A co je na tomhle tématu jako špatně?

Lukáš si koupil auto, v kontextu "novýho bavoráku" ho vyšlo vlastně směšně levně, sorry, nějaká prasklá pružina a jeden měch jsou oproti tomu, že 7er v 90. letech stála třeba 800 (!) průměrných platů a dneska stojí ani ne 100, naprostý maličkosti. Tak to tady napsal. Gratuluju. Je to nějaká zkušenost z první ruky, pro někoho to může bejt zajímavý, že to jde a že ty auta vlastně fungujou, když se zrovna nekupuje dojetá hujda, F10 za rozpočet na slušnou E60 nebo co se tady v poslední době provozuje za kratochvíle.

Kdyby napsal, že si koupil, že si koupil za 150 E65, narval do ní další kilo, najel 100km a teď ji dobře prodal za 200, tak ho všichni budou plácat po zádech, jak je pašák a jaký jsou ty E65 držáky, jenom Filozof by se drbal na hlavě, že za 150 už viděl i individual v plynu a že to vlastně tak super není.

Že má Active Tourer? No a co. Ženská chce bávo (nebo chlap chce, aby jeho ženská měla bávo), tak si ho vezmou a mají z toho radost. Mě by to nebavilo, na můj vkus z toho až moc smrdí, že to prostě musel bejt bavorák a na X5 nebylo, ale proti gustu :?:

Každej kdo přijde s tím, že si chce koupit něco jinýho než E66, dostane bídu, že vůbec nemá rozhled, protože E66 je kurva nejvíc, přitom když někdo ukáže Vám, že jde provozovat i nový BMW za pár šupů (kromě amortizace), tak místo toho, abyste si řekli hele to je zajímavý, třeba to není tak napíču, tak se chováte, jak kdyby vám šlapal do báboviček.
Uživatelský avatar
Tomasis Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1404
Registrován: ned 04.02.2007 01:00
Klubové ID: 3726

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#23 Příspěvek od Tomasis Člen Klubu »

Sám jsi to nedávno napsal .... banda čuráků :roll: Pak se nelze divit že nikdo nový nemá zájem tu cokoliv sdílet, protože dostane čočku.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#24 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Zkuste už přijmout fakt, že ať/ikdyž je e65 nej poměr užitná hodnota/cena/Bmw na trhu, ne každej si ji chce/může koupit... já také vím, že je 7er cool na dlouhé přejezdy, ale e65 je pro mě odporná uvnitř, po FL se to dá zvenku zvládnout, před FL bych musel nastupovat ve tmě v garáži...
Borec má rodinu, děcka chtějí místo, má velký kufr, líp se nasedá, každý v tom najde to své... ale nastoupit na někoho, že je de_ent, protože popsal svou zkušenost se svým autem mi přijde omezené...
a ještě nedal svůj penis na stůl - výpis výbavy, to ho musí mít malýho, to je jasný :)
“Ability is what you're capable of doing.”
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#25 Příspěvek od TANN3R »

Vy jste vynechali prášky nebo co? Proč sem taháte e65?

Všechny tyhle sráče, jako je F10 a jím podobné, jsou prostě servisně bída. Pokud se zesere průměrně jedno auto ze tří tak, že oprava daleko převyšuje jeho dnešní tržní cenu, ale zakladatel tématu si koupil jedno z těch zbylých dvou a zatím jezdí, tak vám to přijde super? Tak se dnes posuzuje spolehlivost, na jednom kusu od jednoho člověka?
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#26 Příspěvek od jazet »

Asi tak :roll: To byla reakce na Hanze.
Lukas555
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 11.04.2019 11:13

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#27 Příspěvek od Lukas555 »

Přesně podobné reakce jsem čekal a vůbec mě to nepřekvapuje. Ale aspoň někdo se našel, kdo to pochopil.

Netvrdím, že je to nejnadupanější F07, ale má to něco navíc co jsem u jiných neviděl.

Výpis co jsem našel na netu dle VIN

S710A - M Leather Steering Wheel
P7RSA - Package Comfort
S402A - Electric Panoramic Roof
S423A - Floor Mats Velours
S428A - Warning Triangle And First Aid Kit
S430A - Interioroutside Mirror With Auto Dip
S431A - Interior Mirror With Automaticdip
S441A - Smoker Package
S453A - Climatecontrolled Seats Front
S456A - Comfort Seat With Memory
S460A - Comfort Seat Rear Electr Adjustable
S488A - Lumbar Support Driver And Passenger
S494A - Seat Heating Driverpassenger
S496A - Seat Heating Rear
S4CAA - Fine Woodgrain Version Ash Grain Anthr
S4M8A - Individual Rearreading Light
S4NBA - Autom Climate Control With 4zone Ctrl
S4U1A - Ceramic Appliques For Controls
S4URA - Ambient Interior Lighting
S609A - Navigation System Professional
S610A - Headup Display
S612A - BMW Assist
S614A - Internet Preparations
S615A - Expanded BMW Online Information
S616A - BMW Online
S620A - Voice Control
S633A - Preparation Mobile Phone Business
S677A- HiFi System Professional DSP
S698A - AreaCode 2 For DVD
S6AAA - BMW TeleServices
S6ABA - Control For Teleservices
S6FLA - USBAudio Interface
S6NFA - Music Interface For Smartphone
S6NRA- Apps
S6VCA - Control For Combox
S7SPA - Nav Professionalcellph Prep Bluetooth
S502A- Headlight Cleaning System
S508A - Park Distance Control PDC
S522A - Xenon Light
S524A - Adaptive Headlights
S536A - Auxiliary Heating
S5ACA - Highbeam Assistant
S5AGA - Lanechange Warning
S5DFA - Active Cruise ControlStopGo Function
S5DLA - Surround View
S223A - Electronic Damper Control EDC
S229A - Dynamic Drive
S230A - Extra Package EUspecigc
S248A - Steering Wheel Heater
S2LGA - BMW LA Wheel Y Spoke 315
S2VAA - Chassis Suspens SetupAdaptive Drive
S316A - Automatic Trunk Lid Mechanism
S302A - Alarm System
S319A - Integrated Universal Remote Control
S322A - Comfort Access
S323A - SoftCloseAutomatic Doors
S358A - Climate Comfort Windscreen
S3ACA - Trailer Coupling
S3AGA - Reversing Camera
S8THA - Road Sign Detection
S8TNA - Daytime Runlights Adjusvia Light Menu
S851A - Language Version German
S760A - High Gloss Shadow Line
S761A - Individual Sunshade Glazing
S775A - Headlining Anthracite
L801A - National Version Germany
S1CDA - Brake Energy Regeneration

Doufám, že aspoň jsem zvládnul dle předpisu Exx :?: ;)

Nemám zkušenosti s 330 e90, 7er Exx,..... Ale já to s těmito modely neporovnávám, tak nevím co mají společného s F07. Píšu jen svojí zkušenost a názor na to co čtu tady na foru.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2192
Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Klubové ID: 3925

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#28 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

pěkný to je :thumbsup:

tak ty reakce jsou celkem jasný, kvalita výrobků šla dolu, nemůžeš koupit původně drahý hodně ojetý auto bez rizika vysokejch investic jako dřív a diesel je motor spíš do pracovních strojů - ono kdyby tu stál benzín třetinu/čtvrtinu co v USA, tak dieselauto nikdo nekoupí

a k E65 - mě celkem mrzí, že se nám do rodinný flotily nehodí :D je skvělý, ale primárně potřebujeme jiný vlastnosti od aut
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#29 Příspěvek od JaraX »

zdann, já měl podobnou flotilu jak ty, měl jsem 2x E53, měl jsem E39 tour, atd
a nakonec to stejně skončilo tím že mám 2x E65, teda vlastně už 3x :D
a máš pravdu, lidi si kupují diesel jen kvuli ceně paliva, resp spotřebě, jinak by to nikdo neměl.


Lukas535,
dobrá výbava, škoda toho motoru, ten to celkem kazí, 535i je jiná liga, + aktivní řízení, nebo špatně vidím? řízení zadní nápravy je pecka.

auta jako F10 jsou na dnešní poměry nadprůměrné, ale prostě automobilový průmysl šel do kytek, většina Ečkových řad jsou TOP BMW mohlo nabídnout, prostě ještě byl rozpočet, pak už to šlo do kytek.
a hold prostě u Fxx už člověk musí kupovat malo jeté auto, zavčasu prodat, protože nějaké generálky typu přetěsnění u N62 apod nehrozí, ty nová auta neumíraji na elektroniku ale na špatné materiály, a to nejsou jen pružiny a měchy co nevydrží 100tkm, ale taky kardany, poloosy, apod
jak říkal Vaculík, když viděl kolik F3x mělo protočenou poloosu, né rozpadenou, ale protočenou, prostě se to protočilo v kloubu, tak to je hodně špatně.
furt ale BMW nabízí u řady F o něco sportovnější jízdní vlastnosti než Audi, Mercedes apod, i když těch rozdílů už je fakt málo a lepší bude utýct jinam, už to není to sportovní BMW, co umělo udělat sportovní i SUVčko.

https://www.youtube.com/watch?v=Ny39CHjEs7A
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#30 Příspěvek od JaraX »

Lukas555 píše: Nemám zkušenosti s 330 e90, 7er Exx,..... Ale já to s těmito modely neporovnávám, tak nevím co mají společného s F07. Píšu jen svojí zkušenost a názor na to co čtu tady na foru.
víš ty starší BMW byli uplně jinde, třeba když někomu pujčím E36 kdo přijede třeba s Fkem na servis a já mu jako náhradní auto dám E36, tak uplně plivou co jsem jim to dal, ale pak to nechcou vracet, jak je to řidičské auto, jak si to užili. nedávnu tu byl klučina co dělá v Audi elektrikáře, a prostě sem ho nechal projel jak v E36, tak v E65 a nechápal a furt se ptal jak jsou ty auta starý, atd.
Fxx je prostě mix Audi, Mercedesu a BMW, už to není to řidičské BMW, co mělo Mcpersony a věděl jsi kam přesně zatáčíš, auto co bylo ve 200 pevný jako skála, je to auto co řidíš stejně jako Audi nebo Mercedes, ale alespon zustal zadní náhon a tuzší charakteristika podvozku, jenže to už Audi a Mercedes získal taky díky el. tlumičům a aktivním stabilizátorům, prostě se ta doba strašně srovnalo.
jinak se Fka do 150tkm nějak extra neserou, na GTčkách řešíme obvykle právě pružiny, měchy, to je furt, zadní stahovačky, i při 30tkm klidně odejdou, klimachladiče, ty nevydrží vůbec nic, je sranda když měníš klimachladič na autě co má 50tkm a pak ti přijede o generaci starší BMW se 700tkm a je tam klimachladič původní.
a naopak Fka po 200tkm jsou pojízdné pokladničky co furt něco chcou, mě spíš mrzí že to nic extra nenabízí, že už tam není ta radost z jízdy, že to vrže apod, prostě i když bych si Fko dovolit mohl, nevidím důvod proč, nic mě na tom neláká. až mě to docela mrzí :(
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#31 Příspěvek od Stepan1 »

JaraX: když o tom mluvíš. Dělá někdo v Praze E36? Blíží se zima a na bazosi je celkem dost 325-8i E36. Už jsem skoro byl na cestě pro jednu z nich, ale pak mi došlo, že nevím komu bych to v Praze hodil na dvůr a vrátil se k vyresenymu autu. Hledám a jsem ochoten zaplatit specialistu, ale chci za svý prachy vyřešený problémy, ne bolest hlavy.

Znáte někdo někoho?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#32 Příspěvek od JaraX »

nevím, jel bych za někým kdo dělá primárně E36, on ti ji udělá kde kdo, ale bud nemá know how a neví na čem všem jde ušetřit nebo je zbytečně drahej, já bych to asi zavezl po domluvě Maysnerovi, ten podle mě nejvíc dělá E36, sice v brně, ale to máš jedno,
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#33 Příspěvek od JaraX »

btw k tomu jak se tu psalo jak se prosazuje E65, nechci aby to tak vyznělo, jenže to auto naprosto vyniká ze světa BMW, je to takové BMW jaké už nikdy nebylo, spousta věcí už se nikdy nepoužila,
a vemte si že prakticky všichni co dělají do BMW jezdí v E65, Já, Snejk, Matiz, Falcon, Brumla, DC, Flipflop, a další, a myslím že to není jen tak samo od sebe, ale to je jen tak k zamyšlení, já nikomu nic nutit nebudu, ale každýmu to rád ukážu, klidně může Lukas535 přijet, projet se, vyzkoušet, porovnat, a nic za to nebudu chtít.
bohužel tady na foru se blbě vyjadřují emoce, a pak to vypadá že tady vládne fašismus :)
Lukas555
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 11.04.2019 11:13

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#34 Příspěvek od Lukas555 »

JaraX odkud si? Klidne rad dojedu a proberu osobne. Vim, ze novejsi auta jsou osekana na kvalite a s tim pocitam. Mam rad stary BMW, pac to ma svoje kouzlo. Ale E65 se mi uplne nelibi vzhledove. E91 je mala, E64 neprakticka. U E61 si mi nelibi druha kaplicka s idrive. F07 je prostorna diky podvozku z 7er, kufr se da zvetsit posunutim sedadel, vyborny vstup do zavazadelniku, je to vyssi nez f10, ale neni to suv. Takovy kompromis vseho. Motor jsem si nemohl vybrat, k dispozici bylo jen tohle. Benzin bych radsi. Chtel bych E39, ale moje draha polovicka to jako starej kram :-(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#35 Příspěvek od JaraX »

nedaleko Olomouce.
jinak F07 nemá žádný podvozek z 7er, je to kec, který nevím jak vznikl, prodejci todle dělají rádi, otcovi řekli že jeho MB Vito má podvozek z S-class, což je kec jak prase, Vito má vzadu traverzu :D :D
F07 má komplet podvozek z F11, z F01 jsou tam jen věci co pasují i na F11
Lukas555
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 11.04.2019 11:13

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#36 Příspěvek od Lukas555 »

Co jsem v rychlosti koukal na rozkres dilu tak dily F07 a F01 jsou stejny, neco je shodne i s F10/11 a 6er ( to nevim oznaceni ) tak asi rozvor a sirka je vetsi nez f10 a je podobny f01. Snad i palubovka je F01?

Jsem z Liberce, ale neni problem dojet do Olomóce
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#37 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 23:01, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#38 Příspěvek od JaraX »

E65 nikdo moc neprodává, protože se není kam moc posunout, ja jich servisuju cca 60ks, co vím tak nikdo aktuálně neprodává, a celkem se jich prodalo tak 6-7ks, a z toho většina zase koupila E65, E66, resp většinou někdo koupí E65, pak se sveze E66 a koupí E66 :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#39 Příspěvek od JaraX »

Lukas555 píše:Co jsem v rychlosti koukal na rozkres dilu tak dily F07 a F01 jsou stejny, neco je shodne i s F10/11 a 6er ( to nevim oznaceni ) tak asi rozvor a sirka je vetsi nez f10 a je podobny f01. Snad i palubovka je F01?

Jsem z Liberce, ale neni problem dojet do Olomóce
Although sold as part of the 5 Series range, is suggested that the Gran Turismo chassis has more in common with the F01 7 Series,[23] Due to its tall proportions, the F07 has been described as a "7 Series hatchback".[24][25] It has a wheelbase of 120.7 in (3,066 mm), a front track width of 63.4 in (1,610 mm) and a rear track width of 65.1 in (1,654 mm).[26][27]

tak wiki tvrdí že nejde o podvozek, ale o výšku, která je podobná sedmě,

jinak rozvor 7er 307,7cm, F07 306,6cm, F10 297cm
http://bmwfans.info/parts-catalog/F02/E ... ctrl_unit/
http://bmwfans.info/parts-catalog/F07/E ... ctrl_unit/
http://bmwfans.info/parts-catalog/F11/E ... ctrl_unit/
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

Re: Názor a žkušenosti s F07 GT

#40 Příspěvek od Snejk »

Lukas555 píše:Co jsem v rychlosti koukal na rozkres dilu tak dily F07 a F01 jsou stejny, neco je shodne i s F10/11 a 6er ( to nevim oznaceni ) tak asi rozvor a sirka je vetsi nez f10 a je podobny f01. Snad i palubovka je F01?

Jsem z Liberce, ale neni problem dojet do Olomóce
*

tak shodna je vetsina diky unifikaci, je to levnejsi... opet jsme u toho...
no ale treba podvozek to ma nejvic podobnej F11ce.. F01 ma uplne jinej styl zadni napravy
Odpovědět