Auto někdy po nastartování cuká a má takový hrubý chod, někdy se zatřese. Pak se to vyrovná a celkem dobrý. Několikrát mi bohužel skočilo do nouzového režimu.
Prodejce mi řekl, že je to AGR ventilem, tak jsem ho vyměnil a spolu s ním i lamda sondy.
Nicméně žádná změna a znovu nouzový režim.
Dle diagnostiky jde do motoru bohatá směs a prý to vypadá na vstřiky, ale prodejce tvrdí, že je měnil za nové před půlrokem, takže cca 10tisíc km najeto.
Válec 2 dává hodnoty třeba -40 a válec 3 klidně +70. Prý mají být všechny vstřiky kolem 0 +-5 max. Naposledy diagnostika napsala, že vynechal 3tí válec zážeh. Po vyndání vstřiků byl 3tí úplně začouzený, ostatní jen špicky hrotu. Prý je navíc cítit ve válcích benzín a stěny jsou mírně vlhké, což by prý vůbec být nemělo povypnutí motoru.
Myslíte, že je to vstřikama, nebo co jiného by to mohlo dělat?
Mělo by tam být relativně nově:
* AGR
* lamdy
* cívky
* svíčky
* škrticí klapka
* oleje a filtry
* vstřiky (automechanik zjistil, že vyměněny byly, ale nebyly zaregistrovaný v řídicí jednotce) - jsou poslány do německa na reklamaci...
Budu rád za každou radu (krom shození z útesu atp.
