Je docela těžký aby ti někdo pomohl když ani nenapíšeš co máš za auto.
Prověřit se to dá velmi jednoduše, začni tím že se podíváš jestli není prasklá pojistka, když je dobrá jdi rovnou k motůrku, vypoj konektor a měřákem změř jestli do něj jde elektrika, když tam nejde, odešel odpor (ježek), když tam jde, odešel motůrek. Na 98% odešel odpor.
Novej odpor se dá koupit podstatě v jakým koliv e-obchodu kde mají díly na auta, nemusíš kupovat OEM, bohatě stačí druhovýroba třeba Febi.
Výměna je velmi jedoduchá, nejspíš bude stačit vyndat kastlík u spolujezdce tak že nemusíš do servisu a ušetříš plno peněz.
EDIT: Obyčejnej multi-metr seženeš za stovku na tržnici, to ti bude na auto bohatě stačit, dej si ho mezi nářadí protože je to nezbytný instrument kterej si na sebe vydělá hned po prvním použití .

Diagnostiku na starší modely BMW taky seženeš a pár stovek na eBay taky si na sebe vydělá hned po prvním použití.