Neee, jen ze to bylo trefne -)))Stepan1 píše:dvě kila jsou málo? Když se nekoupí úplná plečka?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
dve kila jsou moc ale kilo je akorat.. na co chces prichazet pri prohlidce? proste pocitej s tim ze na zacatek motor ven a pretesnit, jen tak muzes tu vec pouzivat bez starosti dalsi leta.. s tim se proste musi pocitat u kazdy sedmy co kupujes... samozrejme muzes to ignorovat jak dlouho chces, da se jezdit i s uplne chcijicim, kouricim a vydlabanym motorem a ono se to da odkladat hodne dlouho... ale lepsi je udelat vsecko hned a pak si jen uzivat...kourk píše: Pokud by tam bylo něco většího.. tak by se na to muselo přijít při prohlídce a auto nekupovat.
prumerne proste po koupi auta do toho padne kilo a je to spokojeny... pak uz se resi jen hovinka...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Snejku se vší uctou.. vím, že ti rukama prošli mraky těhle aut. Ale když z auta nic nechčije… jede jak má... nehází chyby proč hned tahat ven motor a dělat ho? A že si třeba pápne trochu oleje? Když to vyloženě nehulí, tak si to pohlídam a dvakrát mezi vyměnou litr doleju. Ano může to pak někde něco začít chcát.. ale tak se to vyřeší, až to nastane. Ale pokud je motor suchej při koupi...tak to pak vydrží třeba ještě rok.. třeba ještě dva.. třeba ještě mnohem dýl, než to auto zase prodám.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Myslím, že sedma za 200 už nějaký servis asi potřebuje a motor je jedna z věcí, která bude potřeba udělat, abys byl alespoň trochu spokojený a mohl jezdit..... a pak ten zbytek.
Myslíš, že sedma za 200 nebude hlásit chyby?
Myslíš, že sedma za 200 nebude hlásit chyby?
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Nemusí i za 150 jsme koupili pěknou sedmu co nechcala a nehlásila nic ale na takové auto se ceka a naopak i sedmy za 400 budou někdy potřebovat pretesnit
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
No jo Jaraxi, kolik takových za rok je? Takže zase musíš na ní čekat. A stejně je pak vyfoukneš ty se Snejkem. 

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat


Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
To je ta kurevtorova drobná nehoda?
Mě to je jedno, klidně si vykladejte jak musí dobrá e65 stát 400, já každej rok s někým přivezu pár levných dobrých. Třeba na tu 730i mám teď nabídku za 80, kdyby mě ten člověk nenazval zlodejem že jsem mu prý z prahu ukradl písmenka "BMW" pri servisu a tím u mě skončil
Mě to je jedno, klidně si vykladejte jak musí dobrá e65 stát 400, já každej rok s někým přivezu pár levných dobrých. Třeba na tu 730i mám teď nabídku za 80, kdyby mě ten člověk nenazval zlodejem že jsem mu prý z prahu ukradl písmenka "BMW" pri servisu a tím u mě skončil
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
nemá EDC...DD netušim...šedivá v Longu..s vyměněnym termostatem...ale nepíše jestli za sníženej 
https://auto.bazos.cz/inzerat/108683213 ... P-STAV.php

https://auto.bazos.cz/inzerat/108683213 ... P-STAV.php
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Fishmaker - vypadá skoro dokonale ale nechápu jednu věc ? Může mi někdo vysvětlit proč auto co má tedy REALNE najeto 130tis km má dělaný motor už tak brzy ???
Většinou se to objevuje po 200-250tis km nějaká netěsnost ne ?
Pak ty výměny altíku atd přijde mi toho dost co vyměnil když je to dle km a textu taková vůně garážovaná.
Jedině žeby někdo místo 130k měl namotáno 330k a 200k prostě přetočil tachometr.
Nebo se ty 745i tak rozpadají při 130tis km že musí vyměnit toliko věcí ? Jarax nebo snejk by mohli říci ... případně majitelé co měli auto jako vůni ... dle mého tam nic takového neřešili ...
Altík jsem řešil při 355tis km cca.
Startér při 420tis km reál co mám spočítané km.
Většinou se to objevuje po 200-250tis km nějaká netěsnost ne ?
Pak ty výměny altíku atd přijde mi toho dost co vyměnil když je to dle km a textu taková vůně garážovaná.
Jedině žeby někdo místo 130k měl namotáno 330k a 200k prostě přetočil tachometr.
Nebo se ty 745i tak rozpadají při 130tis km že musí vyměnit toliko věcí ? Jarax nebo snejk by mohli říci ... případně majitelé co měli auto jako vůni ... dle mého tam nic takového neřešili ...
Altík jsem řešil při 355tis km cca.
Startér při 420tis km reál co mám spočítané km.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
A nemá nivo atd
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Filozof: Zanedlouho to auto oslavi 17 let, tak treba proto.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Kilometry nejsou důležité. Nedávno jsem dělal 750i gufera dvě auta po sobě, jedno drahej individual 110najeto a druhý levnej individual 360 najeto, obojí nemělo nikdy rozdelavanej motor, obě 2007, a to víc ojeté šlo všecko líp a těsnění byli o něco v lepším stavu. Prostě to není o kilometrech. Auta co nalitaj mraky km po dálnicích jsou v lepším stavu než auta co stojí a pak vyjedou do města.
Ale ta ostravská je docela mrdka. Long ale bez základní výbavy, stočenej asi, tehdy dost věcí nefungovalo a podle mě nefunguje furt a je tam měněna celá přední ctvrtka
Ale ta ostravská je docela mrdka. Long ale bez základní výbavy, stočenej asi, tehdy dost věcí nefungovalo a podle mě nefunguje furt a je tam měněna celá přední ctvrtka
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
no se vsi uctou jsem takovejch aut moc nevidel ani nekoupil ani v tech nejdrazsich relacich, proste z kazdyho neco chcije nebo z 99% huli gufera protoze to je pro vetsinu majitelu na zapade duvod to zahodit protoze tam je to totalne nerealny opravit za nejake normalni penize... a u nas uz vubec ne..kourk píše:Snejku se vší uctou.. vím, že ti rukama prošli mraky těhle aut. Ale když z auta nic nechčije… jede jak má... nehází chyby proč hned tahat ven motor a dělat ho? A že si třeba pápne trochu oleje? Když to vyloženě nehulí, tak si to pohlídam a dvakrát mezi vyměnou litr doleju. Ano může to pak někde něco začít chcát.. ale tak se to vyřeší, až to nastane. Ale pokud je motor suchej při koupi...tak to pak vydrží třeba ještě rok.. třeba ještě dva.. třeba ještě mnohem dýl, než to auto zase prodám.
a reknu ti ze se m par aut co netecou a vypadaj slusne dovezl ale tak do par mesicu zacli... to mas jako treba s hrebenama, dovezes krasny netukaci auto a po par mesicich u nas tomu cvaka hreben protoze nase cesty zlikvidujou vsechno. takze proste ja si stojim za tim ze je treba mit vetsi rezervu..
a hlavne me to presne privadi k tomu proc radsi kupuju ty auta a pak je davam dohromady a delam na nich co muzu a pak je prodavam protoze se mi nechce koukat jak nekdo koupi nejakou popelnici v radobystavu a pak se na pulku veci vysere s tim ze to jeste pocka ze je to fajn a tohle neudela protoze ceka az se tamto vysere a nakonec s tim tri roky jezdi, neopravuje nic, nevylepsi nic protoze ceka az se potencionalne neco vysere a za tri roky to proda ze to byla hnusna kraxna kde to porad neco chtelo a vlasne to byla spis starost nez radost a ze to nejde prodat protoze to je uplne spotrebovany do smrti...
proste odemne to auto sice neni treba uplne dokonaly protoze je to porad 15let stara popelnice ale vypada jak nova, funguje v ni vsechno, je pretesnena, zrenovovana, vylestena a uz se pak resi jen detaily, to hlavni tam proste je a hlavne ty veci ktery uz by si nikdo udelat nenechal jako repas svetel, pretesneni atd a pak si to nemohl poradne uzit...
proste pokud chces sedmicku a pouzivat to a aby to k necemu vypadalo, tak co si neudelas sam to nemas, ani kdyz koupis zbytecne neco za 300 000 od buhvikoho buhvi v jakym svycarsku, vzdycky to bude proste nejaka seriova nalestena vybydlenina co bude potreba spoustu oprav... malokdo to prodava kompletne zrenovovane... maximalne ze ty nektere opravy muzes odlozit na jindy... ale to jindy stejne nikdy nenastane...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
protoze to vubec neni o kilometrech, je to jen o veku... a obcas cim vic to jezdi tim lip, uz jsem ti mnohokrat rekl ze nejvic zavad maji auta ktera maji malo najeto protoze je vsechno tvrdy a zterely a zpuchrely a roztrhany a hlavne... nikdy nijak neservisovany, ty vetsi najaezdy maji casto spoustu veci uz novych a predelanych, ty male najezdy jen tezi z toho ze jsou skoro nove a nic se jim zatim nestalo, takze to vsechno odseres ty... a ty netesnosti mam i u aut co maji realne kilo uplne stejne jako ty co maji 400 ai gufera a hrebeny rizeni atd... protoze jak to stoji tak to jen degraduje, samozrejme na interiery, laky atd je skvele mit neco co ma malo najeto ale na tu techniku zas tak ne,Filozof píše:Fishmaker - vypadá skoro dokonale ale nechápu jednu věc ? Může mi někdo vysvětlit proč auto co má tedy REALNE najeto 130tis km má dělaný motor už tak brzy ???
Většinou se to objevuje po 200-250tis km nějaká netěsnost ne ?
Nebo se ty 745i tak rozpadají při 130tis km že musí vyměnit toliko věcí ? Jarax nebo snejk by mohli říci ... případně majitelé co měli auto jako vůni ... dle mého tam nic takového neřešili ...
nejlepsi je auto co jezdi denne a nekdo se o nej fakt poctive stara, to je proste nejvic...
treba jako priklad ta 750li krasna co se tu prodavala ze slovenska a pak z brna, najeto lehce pres kilo a v prdeli, hreben mlatil, logic7 v pici, motor vypadal jak z nejake archeovykopavky a vzduchovy filtry v nem z roku 2007 a presne majitel rikal ze jen jezdil ze to servis nepotrebovalo... ale proste to je to co koupis a rovnou to muzes cely udelat protoze to proste silou vule jezdilo tolik let ale nikdo na to ani nehrab... tim nerikam ze to bylo spatny auto ale rozhodne ne zadna onanie a kup tisicileti...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Snejku máš pravdu ...já vlastně i tu svou starou e38 co má reálně najeto cca 400-430k servisuji co mohu a mám víc jak pulku auta nového...
Všechny čidla co znám jsou nové VDO SIEMENS.... kolem motoru vše mimo motor. Chlazení komplet nové ... klima vše kolem toho komplet nové, startér, alternátor, tlumiče, ... atd. A ten co koupí ode mě pořeší pár prkotin a bude pokračovat ale to nejduležitější už je vlastně hotové.
Dál už jsou to jednotky jedině a kraviny za pár tisíc ... kdyby nekorodovali dveře pravé strany lehce a kufr tak jsem celkem spokojenej ale e38 fakt jedině garážovanou přes zimu ...jinak ji sul sežere...
....připadám si jak kdybych renovoval auto ... jako veterána ne že mám auto na denní ježdění ... První dva roky moc nechtělo 2013-15 v pohodě ale pak se to rozjelo nehorázně ... vše postupně ... každý den stím jezdím a co znám lidi a měli e38 už se jich zbavili servis byl šílenej a čím dál větší a náročnější.
Takže vsadím boty bych to samé řešil s e66kou ale měl bych prostě V8 a L7 a podvozekDD+EDC to jsou tři věci mimo spousty zajimavé výbavy které to auto dle mého dělá velice vyjimečným a pro mě zajimavým ... ikdyž dle mě je ten servis 3x tak dražší jak u staré e38 zato jsou to daleko lepší auta.
Jen jsem chtěl říci že tedy je lepší koupit podle tebe asi co nejlevněji vybavený kus či nejlépe servisovaný kousek od nadšenců jako jsou zde a pak jen řešit pruběžně servis. Takže i za 250-300k auto s hotovým motorem třeba od tebe a s LPG bude super zajimavý kousek protože to kilo člověk ušetří , už je hotovo a řeší jen další věci co už nejsou takový ranec peněz najednou.

Všechny čidla co znám jsou nové VDO SIEMENS.... kolem motoru vše mimo motor. Chlazení komplet nové ... klima vše kolem toho komplet nové, startér, alternátor, tlumiče, ... atd. A ten co koupí ode mě pořeší pár prkotin a bude pokračovat ale to nejduležitější už je vlastně hotové.
Dál už jsou to jednotky jedině a kraviny za pár tisíc ... kdyby nekorodovali dveře pravé strany lehce a kufr tak jsem celkem spokojenej ale e38 fakt jedině garážovanou přes zimu ...jinak ji sul sežere...

....připadám si jak kdybych renovoval auto ... jako veterána ne že mám auto na denní ježdění ... První dva roky moc nechtělo 2013-15 v pohodě ale pak se to rozjelo nehorázně ... vše postupně ... každý den stím jezdím a co znám lidi a měli e38 už se jich zbavili servis byl šílenej a čím dál větší a náročnější.
Takže vsadím boty bych to samé řešil s e66kou ale měl bych prostě V8 a L7 a podvozekDD+EDC to jsou tři věci mimo spousty zajimavé výbavy které to auto dle mého dělá velice vyjimečným a pro mě zajimavým ... ikdyž dle mě je ten servis 3x tak dražší jak u staré e38 zato jsou to daleko lepší auta.
Jen jsem chtěl říci že tedy je lepší koupit podle tebe asi co nejlevněji vybavený kus či nejlépe servisovaný kousek od nadšenců jako jsou zde a pak jen řešit pruběžně servis. Takže i za 250-300k auto s hotovým motorem třeba od tebe a s LPG bude super zajimavý kousek protože to kilo člověk ušetří , už je hotovo a řeší jen další věci co už nejsou takový ranec peněz najednou.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
protoze mas e38, proto jsem je uz davno prestal delat protoze to neni auto na denni jzedeni, je to spis vic renovace veterana, ono popravde proti e65 v tom ani neni chut jezdit pokud nejsi nejakej retrofil.. proste je to auto z minulosti a je to poplatne sve dobe, kdezto e65 ve vetsine vetsi predci tu dobu dnesni, minimalne s ni dokaze perfektne drzet krok...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:06, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
přesne na tohle bych se taky rád zeptal... proste na prodej hotový auto.cheater píše:Snejku jak často máš na prodej nějaký auto který takhle uděláš? A cca za kolik?
Drzet krok dokážou ty aute hlavně díky tomu jak se dneska všechno vojebává. Nablejskaný plasty velkej display a ven.