Odešlo mi turbo, jedu a turbo začalo houkat a hvízdat čím dál víc a občas bylo slyšet i nějáké zasyčení, po chvilce už auto němělo tu razatní sílu při sešlápnutí a netáhlo, přijedu na dílnu, sundaly jsme hadici z turba a v turbu hřídelka uplně uvolněná dostrany i dovnitř a ven, takže repas vnitřku turba plus geometrie lopatek, ted vše v pohodě, jen se občas stane ( vetšinou na jednotku a dvojku do 2 000 otáček) že šlápnu a netáhne to, musím povolit plyn a šlapnout znovu a auto se chytne a táhne, ve vyšších otáčkách to nedělá. Nemáte někdo nějákou radu, co by to mohlo dělat? Před odchodem turba vše makalo a tahlo jak píchle prase....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d e39 142 kw ztráta výkonu
530d e39 142 kw ztráta výkonu
Zdravim, nikde nemůžu najít podobný problem.
Odešlo mi turbo, jedu a turbo začalo houkat a hvízdat čím dál víc a občas bylo slyšet i nějáké zasyčení, po chvilce už auto němělo tu razatní sílu při sešlápnutí a netáhlo, přijedu na dílnu, sundaly jsme hadici z turba a v turbu hřídelka uplně uvolněná dostrany i dovnitř a ven, takže repas vnitřku turba plus geometrie lopatek, ted vše v pohodě, jen se občas stane ( vetšinou na jednotku a dvojku do 2 000 otáček) že šlápnu a netáhne to, musím povolit plyn a šlapnout znovu a auto se chytne a táhne, ve vyšších otáčkách to nedělá. Nemáte někdo nějákou radu, co by to mohlo dělat? Před odchodem turba vše makalo a tahlo jak píchle prase....
Odešlo mi turbo, jedu a turbo začalo houkat a hvízdat čím dál víc a občas bylo slyšet i nějáké zasyčení, po chvilce už auto němělo tu razatní sílu při sešlápnutí a netáhlo, přijedu na dílnu, sundaly jsme hadici z turba a v turbu hřídelka uplně uvolněná dostrany i dovnitř a ven, takže repas vnitřku turba plus geometrie lopatek, ted vše v pohodě, jen se občas stane ( vetšinou na jednotku a dvojku do 2 000 otáček) že šlápnu a netáhne to, musím povolit plyn a šlapnout znovu a auto se chytne a táhne, ve vyšších otáčkách to nedělá. Nemáte někdo nějákou radu, co by to mohlo dělat? Před odchodem turba vše makalo a tahlo jak píchle prase....
Re: 530d e39 142 kw ztráta výkonu
Tak to vypadá na vadný egr ventil, zaslepenej a jede normálně. 
Re: 530d e39 142 kw ztráta výkonu
Tak omyl, ani odpojení egr ventilu nepomohlo, pořád se občas stane, že to netahne, jako by turbo vůbec neseplo, povolim plyn, šlápnu znovu a jede. Poraďte prosím někdo. Děkuju
Re: 530d e39 142 kw ztráta výkonu
Není třeba někde povolená hadice nebo tak? Dělalo mi to podobný bordel na tds a pak jsem zjistil, že mám povolené šrouby na sání 
