Ahoj, prosím pomoc, za studena 10s po nastartování začne blikat kontrolka motoru a háže misfire náhodných válců. Nejdřív 1 a 3,po smazání CARLYnou, to teď ukázalo 2, 4, 8, 6. Svíčky jsou nové, cívky cca 70 tis., membrány odvětrání OK, jízda s odpojenou váhou vzduchu - moc dobře to nejelo. Jezdil jsem pár dní jen na benzín a stejne to dělá pořád. Ista ukáže jen misfire na několika valcich, ale nic konkrétního. Háže to blbý hodnoty, bylo to na inpě i na istě. Špatný Lambdy? Případně jak poznat, která je špatná? Po ohřátí jede auto normálně, jen za studena takhle kravne.
Auto je od zdejšího člena Dogeatdog, motor cca 70tis.km po GO, dělal Snejk, volal jsem mu, ale nezvedl.
bud to háže misfire pořád - vstřiky, cívky
nebo to bez váhy nedělá - VVT KO
s těma X5 jsou jen problémy, už jsem vyměnil několik VVT a vždycky to bylo u X5. stejně tak vstřiky,
Nejlogičtější mi přijdou ty špatný vstřiky, bliká to jen do té doby, než se přepne na LPG. Při jízdě na benzín to občas udělá i za jízdy nebo při parkování po ujetí cca 50km, na LPG to neudělalo nikdy. Dají se nějak zkontrolovat, aniž bych je musel dávat firmě, kde chtějí 300 - 500 Kč za kontrolu jednoho?
VVT byly oba dělané před 60 tis. km a cívky taky měněné cca ve stejnou dobu.
ty VVT se na těch E53 docela dost serou, takže to nic neznamená.
vstřiky nejlíp zkusit z jinyho auta, pokud se mrkneš do lišty vstřiku, uvidíš tam takovej "karamel"
zanešeny benzínový vstřiky u E53 n62 řešíme velmi často, asi se tam ten benzín víc hřeje než u jinych BMW V8 a vylučuje se tam babišův karamel co zanese vstřiky
todle je ale repas,
já to ted řešil u sebe, blbec jsem pánovi do X5 prodal vstřiky z mojí sedmy, a pak jsem nemohl sehnat nic kloudnyho sobě, tak jsem musel novy
Mě přijde zbytečný kupovat všechny nový, když jezdim stejně na LPG. Ty repasované teda radši neriskovat? Jaké mám tedy koupit, aby to fungovalo, ale nestaly zas majlant
taky mi to přišlo drahý to kupovat, když jezdím na LPG, ale zase nezapomen že na benzín se ti staví veškeré adaptace, a motor co nebude dokonalý na benzín, nebude nikdy dokonaly na LPG
cheater píše:A čistě teoreticky má na životnost těch vstřiků vliv jestli tankuješ např. 95 nebo 100 oktanovy benzin? V té 100 by ty biosračky bejt neměly nebo snad jen minimum
ve 100 oktanu je těch biosložek uplně stejně, ale používá se tam jiná, ESBE nebo tak nějak, někdo to rád nastuduje a rád nám řekne
každopádně se to určitě vyplatí brát 100ky, kamarád má veterany auta a motory a kam nalil v létě 95ku, tak další rok čistil karbecy, kam nalil 100ku tak OK
Ja tankuju jen 98 benzín. A je tedy důležitá značka těch vstřiků? Nebo se to vyrábí na stejném principu, převlečené do jiné značky jenom. Nabízí se mi VDO nějak cenově dostupné