Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
tak chce to najít si to kvalitního servisáka, ja bych si dneska už vybíral auto podle toho kdo mi ho bude servisovat.cheater píše:No ale tady samozřejmě nejde o tebe, Já to píšu obecně.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Tak ono kvalitniho servisaka to chce i na obycejneho Golfa. Oni nekteri neumi ani poradne vymenit brzdove kotouce a desticky.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
jak bych to jen řekl slušně. Znám dost lidí co mají auto a rozdělil bych je do pár kategorií .
1. Koupí si nové auto a tak platí jen předražené pojištění ale jinak se roky o auto nestarají krom občas umytí a dolití kapaliny v motorovém prostoru.
2. Kategorie lidí co si koupila ojeté auto ale stále ve slušném stavu dejme tomu 4-7let stáří auta a většinou chtějí malej servis občas každý rok a moc je to nestojí .... dle vozu a nájezdu s autem samozřejmě.
3. Kategorie jsou nadšenci BMW a většina znich koupí starší auto 12let a více a do aut sype dříve či později dost peněz ... pohybuje se to 30k a více ročně co tak zjištuji at je to 3er nebo 5er či 7er... Pár vyjímek co nesype tak se z těch aut stávají vraky jak psal JARAX. A pár vyjímek koupilo starší leč opečovávaný kus s nízkým nájezdem a taky moc nechtělo cca 10-15k první dva roky...ale je to prostě individuální. Ale prostě všechny BMW až na vyjímky chtějí servis a nestojí málo, tady je výhoda u lidí co si umí sami servisovat auta pak to nestojí tolik.
4. tá kategorie kupuje polovraky za pár tisíc a skoro nic do toho nedává o těch se bavit nechci.
No pokud se nad tím zamyslíme tak ani nejde koupit starou 7er a že by chtěla jen pár tisíc ročně. To by platilo v případě že to auto jezdí pár tisíc km ročně a jinak stojí v garáži. Nebo že bylo ve stavu nového auta což takové neexistuje.
Takže co je lepší nová fabie,oktávka či jiné za 450-500k plus pojistka 18-22k ročně nebo auto za 2kila ale 7er s V8 a ve výbavě co se bude občas sice srát a ty 2kila se tam taky nahážou ale zase předvede daleko více majiteli jak ta fábka či oktávka neb cokoliv jiného nového za 2x tolik.
No každý si vybere pro sebe to co má radši , většina národa jde a bude splácet český sen předražený ikdyž to nic moc neumí....
Mě osobně se líbí kategorie lidí číslo 2. Kde se kupují auta co jsou v dobrém stavu a ještě toho spousty funguje. Bohužel u BMW už není moc výběru. Koupit auto co má 5-7let a 80-100tis km a věřit že dalších 5let pojede s menšími investicemi do servisu už v BMW neplatí... dnes už ne.
A Jinak situace kdy kupuji BMW at už 7er či 5er tak strašně záleží v jakém stavu auto koupím. Opečovávaná 5er bude furt chtít méně jako polovrak 7er kde se utopí spousty peněz.
1. Koupí si nové auto a tak platí jen předražené pojištění ale jinak se roky o auto nestarají krom občas umytí a dolití kapaliny v motorovém prostoru.
2. Kategorie lidí co si koupila ojeté auto ale stále ve slušném stavu dejme tomu 4-7let stáří auta a většinou chtějí malej servis občas každý rok a moc je to nestojí .... dle vozu a nájezdu s autem samozřejmě.
3. Kategorie jsou nadšenci BMW a většina znich koupí starší auto 12let a více a do aut sype dříve či později dost peněz ... pohybuje se to 30k a více ročně co tak zjištuji at je to 3er nebo 5er či 7er... Pár vyjímek co nesype tak se z těch aut stávají vraky jak psal JARAX. A pár vyjímek koupilo starší leč opečovávaný kus s nízkým nájezdem a taky moc nechtělo cca 10-15k první dva roky...ale je to prostě individuální. Ale prostě všechny BMW až na vyjímky chtějí servis a nestojí málo, tady je výhoda u lidí co si umí sami servisovat auta pak to nestojí tolik.
4. tá kategorie kupuje polovraky za pár tisíc a skoro nic do toho nedává o těch se bavit nechci.

No pokud se nad tím zamyslíme tak ani nejde koupit starou 7er a že by chtěla jen pár tisíc ročně. To by platilo v případě že to auto jezdí pár tisíc km ročně a jinak stojí v garáži. Nebo že bylo ve stavu nového auta což takové neexistuje.
Takže co je lepší nová fabie,oktávka či jiné za 450-500k plus pojistka 18-22k ročně nebo auto za 2kila ale 7er s V8 a ve výbavě co se bude občas sice srát a ty 2kila se tam taky nahážou ale zase předvede daleko více majiteli jak ta fábka či oktávka neb cokoliv jiného nového za 2x tolik.
No každý si vybere pro sebe to co má radši , většina národa jde a bude splácet český sen předražený ikdyž to nic moc neumí....
Mě osobně se líbí kategorie lidí číslo 2. Kde se kupují auta co jsou v dobrém stavu a ještě toho spousty funguje. Bohužel u BMW už není moc výběru. Koupit auto co má 5-7let a 80-100tis km a věřit že dalších 5let pojede s menšími investicemi do servisu už v BMW neplatí... dnes už ne.
A Jinak situace kdy kupuji BMW at už 7er či 5er tak strašně záleží v jakém stavu auto koupím. Opečovávaná 5er bude furt chtít méně jako polovrak 7er kde se utopí spousty peněz.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Taky nevim jak bych to jen rekl slusne.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat




Hele tebe nějaká oktávka hrozivě pozávodila nebo co s tím máš furt za problém?
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
A 5 kategoria je Filozof...
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Tedy lidi, co chteji auto ve vuni, kde bylo preventivne vymeneno uplne vse, najezd tak 80kkm, za cenu vraku, s LPG a plnou nadrzi 
A JaraXuv pristup chapu, proste da prednost krizovce pre autem, ktery jezdi. Sam jsem ho taky chvilku uhanel, ale me auto jezdilo, tak jsem to moc nehrotil a pres zimu mi to dal do kupy
Ja nechvatal, on mel klid na praci, takze idealni win-win situace 

A JaraXuv pristup chapu, proste da prednost krizovce pre autem, ktery jezdi. Sam jsem ho taky chvilku uhanel, ale me auto jezdilo, tak jsem to moc nehrotil a pres zimu mi to dal do kupy


Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
tak mám konečně osobní zkušenost s e65 a chtěl bych se o ni podělit:)
Těd o víkednu jsem se byl podívat za Jaraxem, víkend předtím jsem byl v Opavě, tak jsem se potkal s Matizem. Jezdil jsem v 745i s 750li.
+ mi Jarax pak ještě ukazoval dalši věci apod.
U Matize
-jezdili jsme s tim individualem co koupil kvuli dřevu:))
Hned co jsem sedl do Matizovy sedmy, tak jsem si říkal tvl , ty sedačky jsou ale kurňa pohodlný (meriono champange). Co mě trochu překvapilo, že to auto neni vevnitř nějak velký, tak akorát. Ukazoval mi na okresce jak to jede a teda nechapal jsem trochu jak rychle to auto může jet po rozbitý silnici a přitom se jen tak pohupovalo. Pak jsme se nějak bavili o LPG, že tohle jezdí na plyn a ja se ptám kolik to žeře plynu a tak. No, po přepočtu to vychazelo na cca 8l benzinu. Ja nevim, ale proč to nechtít když je to tak levnej provoz. Mě by to teda žíly netrhalo. Nejvíc jsem si ale asi užíval, když nás vezl do Ostravy. Prostě s tim autem chceš jet daleko po dálnici, okresce, kamkoli....Ta muzika tomu dává další rozměr:). Další věci, co jsem poznal, rozeberu v části Jarax
Tímto děkuji Matizovi, za super pokec a svezení:)
U Jaraxe
Jaraxe jsem sice nikdy neviděl naživo, ale poznal jsem ho velmi rychle. Po chvilince čekaní přijel se slovy "to je hrozny ty naftovy e60"
)
Btw snažil jsem se aby neviděl označení mého auta:)))
Sedli jsme na projížďku do 750li. Dojmy:
komfort: Jarda mi ukazoval rozdíl mezi komfortem longu a krátké (krátkou simuloval přepnutím edc na sport). a rozdil to byl. Asi pro nejlepší porovnání by to chtělo mít krátkou a dlouhou a zkusit ji na stejně cestě. Ale pocitově ta ten long filtroval silnici lépe (oproti te Matizově)
zrychlení: 750 byla logicky trochu živější, to zrychlení není zas nějakej masakr jak jsem čekal, ale je příjemný:) . Je dobry, že to tak nějak zrychluje furt:)
Dynamic drive test :
tak to jsem byl vykulenej trochu:) Jarax. "teď ti ukážu jak funguje dynamic drive" , takže začal na rovný silnici kroutit volantem přes dva pruhy, ve 140 cca
. A to auto jelo jak po polejích, žadný náklony, žadnej náznak přetáčivosti, nic... Už chápu, jak tady píšete, že to umí rychle zatáčky.....
Tohle se mi fakt líbilo
Hudba:
Už jsem zmiňoval výše, můžu to porovnat jen s hifi B&O z sq7 a rs7 a hrálo to minimálně stejně. Prostě se mi to hodně líbilo.
interier:
Interiel byl v nasce, ale krásně udržované. Musim říct, že by mě to asi neuráželo mít nascu v takovémto stavu, ale je fakt, že ty další kůže jsou prostě jemnější a třeba na loketce které se dost dotýkáš je to přijemny ta jemná kůžička:).
Když jsem si pak sedl dozadu tak těch cca 15cm vzadu navíc bylo znát:) . Když má někdo děti ,tak to je supr. Ja to mam v autě věčně okopaný.
Prostě je to prostor navíc, co se může hodit. Co se mi moc nelíbilo tak to byly vydechy klimatizace, tam neseděla ta barva moc, trochu lacině to vypadá (kor u před faceliftu).
Pak mi na dílně ukázal ještě Rustbrown interier a to byl nejhezčí interier, co jsem viděl v sedmě zatim. Myslel jsem, že se mi nejvíc líbí světlý interiér v kombinaci s tmavými prvky (dřevo, strop), ale tohle bylo nádherný. Můžu potvrdit, že Indiviual je proště uplně někde jinde.
Jako další proběhl test sedaček
a vítězem je.........
nejmekční byl Club, je to fakt takovy křeslo u televize. Je to fakt pohodlný.
Ano Merino i Club jsou mekční než Nasca, ale pořád je to lepší jako jakákoli kůže v koncernu, výrazně.
A nakonec to nejlepší:
Výfuk by Jarax....
tak to se mi, ultra líbílo. Ta kombinace když chceš jet v komfortu tak výfuk skoro neslyšíš a pak když ho slyšet chceš zmáčkneš tlačítko se boží!
a veřte, že to funguje.
mam ne moc dobry video, nevyzni to tolik ale dam to sem ....v 10s to prepne.
https://1drv.ms/v/s!As0JbY6qWaOAgbNHAccMpQwwkcU_5A
Tenhle zvuk jsem pak porovnávali s jeho 6er, která ma takovej americkej zvuk...jako obě verze se mi líbily.
No, abych shrnul. Po tomto setkání jsem o trochu blíže si to auto koupit. Ono, já ho vlastně moc nepotřebuju, ale chci ho no:) . Prostě mám ideu sypat do sedmy misto do pětky:).
Jardo, díky moc za tvůj čas a zasvěcení do 7er
Těd o víkednu jsem se byl podívat za Jaraxem, víkend předtím jsem byl v Opavě, tak jsem se potkal s Matizem. Jezdil jsem v 745i s 750li.
+ mi Jarax pak ještě ukazoval dalši věci apod.
U Matize
-jezdili jsme s tim individualem co koupil kvuli dřevu:))
Hned co jsem sedl do Matizovy sedmy, tak jsem si říkal tvl , ty sedačky jsou ale kurňa pohodlný (meriono champange). Co mě trochu překvapilo, že to auto neni vevnitř nějak velký, tak akorát. Ukazoval mi na okresce jak to jede a teda nechapal jsem trochu jak rychle to auto může jet po rozbitý silnici a přitom se jen tak pohupovalo. Pak jsme se nějak bavili o LPG, že tohle jezdí na plyn a ja se ptám kolik to žeře plynu a tak. No, po přepočtu to vychazelo na cca 8l benzinu. Ja nevim, ale proč to nechtít když je to tak levnej provoz. Mě by to teda žíly netrhalo. Nejvíc jsem si ale asi užíval, když nás vezl do Ostravy. Prostě s tim autem chceš jet daleko po dálnici, okresce, kamkoli....Ta muzika tomu dává další rozměr:). Další věci, co jsem poznal, rozeberu v části Jarax
Tímto děkuji Matizovi, za super pokec a svezení:)
U Jaraxe
Jaraxe jsem sice nikdy neviděl naživo, ale poznal jsem ho velmi rychle. Po chvilince čekaní přijel se slovy "to je hrozny ty naftovy e60"

Btw snažil jsem se aby neviděl označení mého auta:)))
Sedli jsme na projížďku do 750li. Dojmy:
komfort: Jarda mi ukazoval rozdíl mezi komfortem longu a krátké (krátkou simuloval přepnutím edc na sport). a rozdil to byl. Asi pro nejlepší porovnání by to chtělo mít krátkou a dlouhou a zkusit ji na stejně cestě. Ale pocitově ta ten long filtroval silnici lépe (oproti te Matizově)
zrychlení: 750 byla logicky trochu živější, to zrychlení není zas nějakej masakr jak jsem čekal, ale je příjemný:) . Je dobry, že to tak nějak zrychluje furt:)
Dynamic drive test :
tak to jsem byl vykulenej trochu:) Jarax. "teď ti ukážu jak funguje dynamic drive" , takže začal na rovný silnici kroutit volantem přes dva pruhy, ve 140 cca

Tohle se mi fakt líbilo
Hudba:
Už jsem zmiňoval výše, můžu to porovnat jen s hifi B&O z sq7 a rs7 a hrálo to minimálně stejně. Prostě se mi to hodně líbilo.
interier:
Interiel byl v nasce, ale krásně udržované. Musim říct, že by mě to asi neuráželo mít nascu v takovémto stavu, ale je fakt, že ty další kůže jsou prostě jemnější a třeba na loketce které se dost dotýkáš je to přijemny ta jemná kůžička:).
Když jsem si pak sedl dozadu tak těch cca 15cm vzadu navíc bylo znát:) . Když má někdo děti ,tak to je supr. Ja to mam v autě věčně okopaný.
Prostě je to prostor navíc, co se může hodit. Co se mi moc nelíbilo tak to byly vydechy klimatizace, tam neseděla ta barva moc, trochu lacině to vypadá (kor u před faceliftu).
Pak mi na dílně ukázal ještě Rustbrown interier a to byl nejhezčí interier, co jsem viděl v sedmě zatim. Myslel jsem, že se mi nejvíc líbí světlý interiér v kombinaci s tmavými prvky (dřevo, strop), ale tohle bylo nádherný. Můžu potvrdit, že Indiviual je proště uplně někde jinde.
Jako další proběhl test sedaček

a vítězem je.........
nejmekční byl Club, je to fakt takovy křeslo u televize. Je to fakt pohodlný.
Ano Merino i Club jsou mekční než Nasca, ale pořád je to lepší jako jakákoli kůže v koncernu, výrazně.
A nakonec to nejlepší:
Výfuk by Jarax....
tak to se mi, ultra líbílo. Ta kombinace když chceš jet v komfortu tak výfuk skoro neslyšíš a pak když ho slyšet chceš zmáčkneš tlačítko se boží!
a veřte, že to funguje.
mam ne moc dobry video, nevyzni to tolik ale dam to sem ....v 10s to prepne.
https://1drv.ms/v/s!As0JbY6qWaOAgbNHAccMpQwwkcU_5A
Tenhle zvuk jsem pak porovnávali s jeho 6er, která ma takovej americkej zvuk...jako obě verze se mi líbily.
No, abych shrnul. Po tomto setkání jsem o trochu blíže si to auto koupit. Ono, já ho vlastně moc nepotřebuju, ale chci ho no:) . Prostě mám ideu sypat do sedmy misto do pětky:).
Jardo, díky moc za tvůj čas a zasvěcení do 7er
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
jen tě upřesním že jsem v naftové E60 zrovna přijel, tak aby to neznělo jako pozdrav 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
No mne se ten plyn ted zase rozbil, byl jsem na otocku 200km tam a 200 zpatky, polovina km po dalnici, nejsem pirat takze okolo tech 150 podle gps, po okreskach uz min. Podotykam o vikendu, navecer, provoz temer nula... No a dojel jsem zpatky, 430km ujeto a 62l plynu tam vlezlo... Prepocteno cena za plyn na cenu benzinu, umi to jezdit okolo 6l benzinu, coz je teda fajn. Po meste mu chutna o neco vic, ale neni to na zrujnovani penezenky. Ekonomicky to smysl dava, presto mam radsi tu naftu, lip se mi s ni jezdi. 8 hrnku a dve turba jsou fajn dokud to teda jezdi a nic to nechce.
Jinak ten benzoplyn najel od doby co ho mam uz 4000km, porad klepe a porad jede bez nejake ujmy... Ja ten motor snad ani menit nebudu -))) Jede, klepe a nechce chcipnout. Jestli si nekdo mysli ze ho setrim, tak ani omylem.
Jinak ten benzoplyn najel od doby co ho mam uz 4000km, porad klepe a porad jede bez nejake ujmy... Ja ten motor snad ani menit nebudu -))) Jede, klepe a nechce chcipnout. Jestli si nekdo mysli ze ho setrim, tak ani omylem.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Matiz nevím co máš tedy za plyn ale co nějaká diag a kontrola jak na tom je a vyměnit filtry případně pokud jsi nedělal ?
Možná bys předešel problémům.
Možná bys předešel problémům.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jeden z nás nechápe. Nevím kdo, ale já to pochopil tak, že to žere hrozně málo, tak to musí být rozbitý.
Matiz upřesní.
Matiz upřesní.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ja myslim ze to doslo uplne vsem a tu moji jemnou ironii si vychutnali






Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
no a co se ti nezdá? zrovna mi ta kurva stojí na zvedáku, na druhou stranu jistý peníze.