Zdravím potřebuji radu.
Automat začalo to tím že při 100-110km za hod automat jakoby pocukaval a po ubrani nebo přidání plynu byl klid Asi za 2 dny začala z převodovky divné hučení a poté hned chyba "trans. Lock něco" diag napsala 3 ventil převodoveho stupně tak se to smazalo a asi 2km to jelo krásně a poté zas chyba ale napsalo to zas 2 ventil.
Po chcipnuti vždy běží krásně ale poté zas ne dělá to to že se rozjíždí cca na 2600ot oleje je tam jak má být vypustil jsem ale je tam hodně pylin převodovka rozebrána a jedno pouzdro je vydreny nedělal to už někdo?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530da problém s převodovkou 142kw.
Re: E39 530da problém s převodovkou 142kw.
Já to dělal manželce na e83. Převodovka od GM. Měnič "pustil" špony, ty ucpaly olejový filtr............ Repas měniče dělali v zp-automatik včetně montáže pístů do spojkových košů. Na ty potřebuješ montážní kužely a mrazící sprej. Zbytek rozborku, čištění mechatroniku, skříně, spojek...........složení jsem dělal sám. Dá se objednat sada, kde máš všechny těsnění, pouzdra.......
Z hlavy si nedokážu vzpomenout kde jsem to objednal. Mají to i v tom ZP, ale našel jsem to někde levněji.
V zp-automatik se dalo domluvit na zajímavé ceně s majitelem za měnič,přírubu a montáž těch pístů.
Bylo potřeba vyměnit i celou přírubu, ve které je olejové čerpadlo, které bylo taky už vydřené. Taky jsem výměnným způsobem řešil v Blučině.
Jinak celkem pohoda. Čekal jsem tu převodovku složitější.
Lamely jsem neměnil. Jen proběhlo čištění a kontrola. Na některých byl vidět ještě potisk z výroby na styčných plochách. Žádná nebyla nějak ojetá nebo spálená.
Auto mělo najeto těsně pod 200000km. Nyní po opravě je asi 20000 a funguje bezvadně. Nedávno jsem měnil olej (pro jistotu) a vytekl krásně červenej. Nezapomeň vyčistit i chladič oleje. Byl taky plný špon.
Auto jelo do posledního metru normálně. Na křižovatce cestou do školy manželka zastavila aby dala přednost a už neodjela.
Z hlavy si nedokážu vzpomenout kde jsem to objednal. Mají to i v tom ZP, ale našel jsem to někde levněji.
V zp-automatik se dalo domluvit na zajímavé ceně s majitelem za měnič,přírubu a montáž těch pístů.
Bylo potřeba vyměnit i celou přírubu, ve které je olejové čerpadlo, které bylo taky už vydřené. Taky jsem výměnným způsobem řešil v Blučině.
Jinak celkem pohoda. Čekal jsem tu převodovku složitější.
Lamely jsem neměnil. Jen proběhlo čištění a kontrola. Na některých byl vidět ještě potisk z výroby na styčných plochách. Žádná nebyla nějak ojetá nebo spálená.
Auto mělo najeto těsně pod 200000km. Nyní po opravě je asi 20000 a funguje bezvadně. Nedávno jsem měnil olej (pro jistotu) a vytekl krásně červenej. Nezapomeň vyčistit i chladič oleje. Byl taky plný špon.
Auto jelo do posledního metru normálně. Na křižovatce cestou do školy manželka zastavila aby dala přednost a už neodjela.

Re: E39 530da problém s převodovkou 142kw.
Díky už jsem objednanej na repas měniče výměnu pouzder těsnění atd.. +i ty písty tak uvidím
Re: E39 530da problém s převodovkou 142kw.
Jen tak pro info. Kam si se objednal?
Jen jestli to není Šabata v Brně. Než jsem se rozhodl to opravovat sám, tak jsem mu to tam dovezl (chtěl jsem záruku a jistotu, že to pojede).
Nasliboval hory doly, jak na to hned vlítne........ Za týden volám, tak prej převodovka leží na stole a zítra ji otevře. Zítra už nebral telefon. Dovolal jsem se za tři dny. Prej ho chytly záda a horečka a nějakej moribundus...... A bla bla bla. Pak zase nebral dva dny tel, pak že to nějakej zaměstnanec rozdělává..... Pak už jsem se nedovolal. Tak jsem vzal auto s vozíkem a jel tam. Byl tam jen jeho bývalej kolega co má firmu vedle a dělá klimatizace. Dílna otevřená, ale kecal nikde. Ho tam hledal. Prej teď tady byl. Normálně zdrhl. Tak jsem si na věšáku vzal klíče od auta, který stalo na dvoře na místě kam jsem ho postavil. Ani na něj nesáhnul. Dovezl jsem si to k sobě do práce a udělal sám.
Jen jestli to není Šabata v Brně. Než jsem se rozhodl to opravovat sám, tak jsem mu to tam dovezl (chtěl jsem záruku a jistotu, že to pojede).
Nasliboval hory doly, jak na to hned vlítne........ Za týden volám, tak prej převodovka leží na stole a zítra ji otevře. Zítra už nebral telefon. Dovolal jsem se za tři dny. Prej ho chytly záda a horečka a nějakej moribundus...... A bla bla bla. Pak zase nebral dva dny tel, pak že to nějakej zaměstnanec rozdělává..... Pak už jsem se nedovolal. Tak jsem vzal auto s vozíkem a jel tam. Byl tam jen jeho bývalej kolega co má firmu vedle a dělá klimatizace. Dílna otevřená, ale kecal nikde. Ho tam hledal. Prej teď tady byl. Normálně zdrhl. Tak jsem si na věšáku vzal klíče od auta, který stalo na dvoře na místě kam jsem ho postavil. Ani na něj nesáhnul. Dovezl jsem si to k sobě do práce a udělal sám.
Re: E39 530da problém s převodovkou 142kw.
Je to za Brnem kaps Kojetín.