Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e90 320d r.v. 2005
BMW e90 320d r.v. 2005
Je to dobré auto ke koupi po stránce spolehlivosti ? Najeto 250 000km
Re: BMW e90 320d r.v. 2005
Určite sú aj spoľahlivejšie autá ako 14-ročné BMW. Ak si ale pripravený mať prichystaných aspoň 20-30k Kč ročne na servis, malo by také auto ešte snáď čo to pojazdiť.
Prvoradé je ale kupovať to s niekým, kto sa do tých áut vyzná. Inak môžeš kúpiť vrak a budeš do toho len sypať prachy.
Prvoradé je ale kupovať to s niekým, kto sa do tých áut vyzná. Inak môžeš kúpiť vrak a budeš do toho len sypať prachy.
Re: BMW e90 320d r.v. 2005
Co by se na tom motoru mohlo pokašlat? Mám 330i e46 a 528i e39 a 20-30tis za servis do toho nedavam jenom leju olej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: BMW e90 320d r.v. 2005
S takovýmhle nájezdem a stářím už pomalu všechno. Hodně záleží, jak se k tomu původní majitel choval, co všechno už je povyměnované atd. Osobně tuhle motorizaci mám a mám najeto nějakých 350 tis. a zatím víceméně v pohodě. O auto se starám, takže s motorem naštěstí zatím žádný závažnější/finančně náročnější problém nebyl, i turbo je stále původní (ač tady najdeš plno informací, jak se u těchto motorů Mitsubishi turba sypou). Asi mám holt štěstí na kus a pravidelná údržba možná taky udělá své. Auto je bez chipu s původním výkonem 120 kW (ještě bez DPF). Kolik to má teď, po 13 letech, ale netuším. Nicméně auto jede pořád pěkně, turbo táhne, maximálku to cca před rokem utnulo na omezovači při 250 km/h (tachometrových). Jasně, jel jsem sám a nenaložený, ale i tak si myslím, že je to pořád pěkný na obyčejný dvoulitr v naftě po takových letech a nájezdu.
Re: BMW e90 320d r.v. 2005
Turbo, EGR, DPF, vstreky, vírivé klapky, prevodovka, nejaká elektronika môže pohnevať, pneumatiky niečo stoja. Našťastie rozvody by mali pri M47 ešte držať. Vie sa to ale nasčítať, ak to dané auto, o ktoré máš záujem, nemalo poriešené...diwisek píše:Co by se na tom motoru mohlo pokašlat? Mám 330i e46 a 528i e39 a 20-30tis za servis do toho nedavam jenom leju olej.
Samozrejme tiež záleží, či najazdíš ročne 10k alebo 40k km. Pri malom nájazde ťa možno nič z toho, čo som vymenoval, nemusí najbližšie mesiace až roky vôbec stretnúť.
Re: BMW e90 320d r.v. 2005
Taková V6 z 330i je asi o poznání spolehlivější než 320d co?
Re: BMW e90 320d r.v. 2005
Záleží, kdo tu V6 vyrobil. Jestli je to od GM, mercedesu, vw, toyoty... Těch od BMW moc nejezdí..



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: BMW e90 320d r.v. 2005
Myslím, že u tohohle stáří a nájezdu je těžký říct, co za motorizaci bude spolehlivější a co ne. Převážně bude u každého kusu záležet na jeho historii, jak se k tomu kdo choval.
Ale jasně, že s R6 benzínem bude vetší zábava než s R4 naftou. Kdybych o nějaké pěkné 330i věděl, hned bych ji bral, ale dneska každej, kdo tuhle motorizaci má (a je v dobrém stavu), tak si ji spíš nechává a prodávají se jen vylítané hajtry. Nebo je to zase za ranec peněz.
Ale jasně, že s R6 benzínem bude vetší zábava než s R4 naftou. Kdybych o nějaké pěkné 330i věděl, hned bych ji bral, ale dneska každej, kdo tuhle motorizaci má (a je v dobrém stavu), tak si ji spíš nechává a prodávají se jen vylítané hajtry. Nebo je to zase za ranec peněz.