Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Potenciální pasti v G30?
Re: Potenciální pasti v G30?
Nevím, jestli už jsem se ptal nebo ne, ale hypoteticky - pokud skutečně přestane svítit adaptivní LED, já si koupím na ebay za 15k z nějaké bouračky, můj mechanik ho tam dá... bude Invelt ochotný to nakódovat nebo řekne, že to přichází v úvahu pouze s novým dílem koupeným přes ně? (Je mi jasný, že lidi, kteří tohle zvládají mimo autorizáky, mají narváno zakázkami na půl roku dopředu, proto se ptám úmyslně na Invelt, což je jediné, co v Plzni máme).
Re: Potenciální pasti v G30?
V autorizaku na použité diely zabudni...
Re: Potenciální pasti v G30?
Tak oni nemusí vědět, že došlo k výměně? Bude tam prostě díl se správným číslem, jen to nebude fungovat, protože to nebude nakódované... přeci se nemusí nutně ptát na to, proč to světlo přestalo fungovat a jestli jsem ho měnil?
Re: Potenciální pasti v G30?
V RJ bývajú často uložené VIN, v autorizaku to potom nemôžu nakodovat pokiaľ sa lisi
Re: Potenciální pasti v G30?
tak tak, ista tě nepustí, prostě autorizák není schopen rozchodit v autě díl co nebyl z auta.
Re: Potenciální pasti v G30?
nechapu?PetoK píše:Sorry, ale vyhadzovat ľudí pretože nie ste partner BMW...![]()
![]()
Re: Potenciální pasti v G30?
Ale snejkové a podobní machři tohle nakódovat umí? Takže ne že by to nešlo, ale autorizák to z principu nedělá?JaraX píše:tak tak, ista tě nepustí, prostě autorizák není schopen rozchodit v autě díl co nebyl z auta.
Re: Potenciální pasti v G30?
autorizák na to nemá vybavení
Re: Potenciální pasti v G30?
Jednou jsem mel E61 na vymenu vrat v BMW, chtěl jsem u toho aby mi nakodovali např. pipnuti auta při zamknuti (mělo origo alarm), a neudelali to ze prej to neumi...
Re: Potenciální pasti v G30?
Tak věci typu pípání, blinkrů, ostřikovačů a podobných věcí mi kóduje kámoš, který je ajťákem, takže asi extra složitý to není. Rozchození vyměněných LED světel bude předpokládám horší.
Re: Potenciální pasti v G30?
Tak hlavně když se vymění světlo, tak se nic programovat nemusí. Leda ze by se měnily i jednotky na světlech
Re: Potenciální pasti v G30?
Nazdar,
kupoval som G30 540ix sedan koncom září. Pre mňa jasná voľba oproti 440, alebo 340 z hľadiska komfortu a spracovania. Na fórach som čítal, že 440i je naopak športovejšia.
Pri kúpe 16 000 km, dnes 47 000 km. Priemerná spotreba 7,8 l/100 km (kniha jázd sedí s palubným počítačom). Jazdím podľa predpisov, výkon používam na bezpečné predbiehanie (úspešne
. V meste spotreba veľmi stúpa.
Vyberal som na mobile.de od autorizovaného dílera v Nemecku, pôvodný majiteľ BMW AG. Výbava takmer full (svetlá sú Adaptive Led, nie Laser, sú super). Auto bolo rok staré. Cena bez DPH o čosi vyššia ako je Tvoj rozpočet. Vrátenie DPH a registrácia pri dovoze prebehla ok.
Záruku mi dali 2 roky medzinárodnú + ďalšie 2 roky priamo u dílera.
Problém som mal jeden. Dvakrát sa mi počas dňa vypol head up displej. Po vypnutí auta a naštartovaní znova nabehol, odvtedy 4-5 mesiacov žiadny problém.
Olej som si nechal vymeniť pri kúpe (16 000 km), a potom znova pri 32 000 km, v pondelok idem ďalšiu výmenu (v rámci Service Inclusive otestujem rakúsky servis, paradoxne je najbližší
.
Jediný problém je, že v Nemecku som si dokupoval Service inclusive. Zaregistrovali mi výmenu oleja pri kúpe v aute a tým sa mi hradený servisný interval predĺžil o ďalších 30 000 km. Pri druhej výmene (tiež v BMW) som im povedal, aby ju tam nezaregistrovali.
Auto je super. Oproti predchádzajúcej F10 525xd a Superb L&K 2.0 TSI je to výrazný posun. Zamrzí trocha, že identifikácia dopravných značiek je trocha chaotická (napr. chytí obmedzenie z kamióna pred Tebou, alebo nezruší 70km/h za križovatkou) - to má koncern oveľa lepšie.
kupoval som G30 540ix sedan koncom září. Pre mňa jasná voľba oproti 440, alebo 340 z hľadiska komfortu a spracovania. Na fórach som čítal, že 440i je naopak športovejšia.
Pri kúpe 16 000 km, dnes 47 000 km. Priemerná spotreba 7,8 l/100 km (kniha jázd sedí s palubným počítačom). Jazdím podľa predpisov, výkon používam na bezpečné predbiehanie (úspešne

Vyberal som na mobile.de od autorizovaného dílera v Nemecku, pôvodný majiteľ BMW AG. Výbava takmer full (svetlá sú Adaptive Led, nie Laser, sú super). Auto bolo rok staré. Cena bez DPH o čosi vyššia ako je Tvoj rozpočet. Vrátenie DPH a registrácia pri dovoze prebehla ok.
Záruku mi dali 2 roky medzinárodnú + ďalšie 2 roky priamo u dílera.
Problém som mal jeden. Dvakrát sa mi počas dňa vypol head up displej. Po vypnutí auta a naštartovaní znova nabehol, odvtedy 4-5 mesiacov žiadny problém.
Olej som si nechal vymeniť pri kúpe (16 000 km), a potom znova pri 32 000 km, v pondelok idem ďalšiu výmenu (v rámci Service Inclusive otestujem rakúsky servis, paradoxne je najbližší

Jediný problém je, že v Nemecku som si dokupoval Service inclusive. Zaregistrovali mi výmenu oleja pri kúpe v aute a tým sa mi hradený servisný interval predĺžil o ďalších 30 000 km. Pri druhej výmene (tiež v BMW) som im povedal, aby ju tam nezaregistrovali.
Auto je super. Oproti predchádzajúcej F10 525xd a Superb L&K 2.0 TSI je to výrazný posun. Zamrzí trocha, že identifikácia dopravných značiek je trocha chaotická (napr. chytí obmedzenie z kamióna pred Tebou, alebo nezruší 70km/h za križovatkou) - to má koncern oveľa lepšie.
Re: Potenciální pasti v G30?
Dík za info. No já už taky koupil 
Oproti 335i neskutečný luxus a komfort. Trojka je skákavá koza. Jediná výhoda trojky je v tvrdším podvozku a řízení, i když na našich silnicích je to spíš nevýhoda. A samozřejmě i ve výkonu, 335i s JB4 je dravec, pětka je taková klidnější síla.
Z Německa jsem přijel za 9 litrů na 100, po městě to samozřejmě roste k 13-14 litrům stejně jako u ostatních třílitrů. Obecně bych řekl, že 540i je oproti 335i nepatrně úspornější.
Výbavu mám taky skoro full, resp. extrémně nabušenou. Platil jsem v Německu cenu bez DPH, tudíž jsem si nemusel nechat nic vracet, bylo to jednodušší. (Jen to zařadím do přiznání, kde se to pokrátí). Bohužel bez záruky, ale to je daň za zřetelně nižší cenu (platil jsem nakonec 850k za dva roky staré auto). K autu jsem dostal dvě krásný sady kol (letní 20" individual a zmní 18", oboje s 6mm pneu), takže velká spokojenost.
Máš televizi? Najde mi to třeba třicet kanálů, ale napíše "no signal". Někde jsem vygoogloval, že je snad nutné cca za dvojku koupit nějaký roční tarif na dekódovací CI kartě, ale nikdo nic neví.

Oproti 335i neskutečný luxus a komfort. Trojka je skákavá koza. Jediná výhoda trojky je v tvrdším podvozku a řízení, i když na našich silnicích je to spíš nevýhoda. A samozřejmě i ve výkonu, 335i s JB4 je dravec, pětka je taková klidnější síla.
Z Německa jsem přijel za 9 litrů na 100, po městě to samozřejmě roste k 13-14 litrům stejně jako u ostatních třílitrů. Obecně bych řekl, že 540i je oproti 335i nepatrně úspornější.
Výbavu mám taky skoro full, resp. extrémně nabušenou. Platil jsem v Německu cenu bez DPH, tudíž jsem si nemusel nechat nic vracet, bylo to jednodušší. (Jen to zařadím do přiznání, kde se to pokrátí). Bohužel bez záruky, ale to je daň za zřetelně nižší cenu (platil jsem nakonec 850k za dva roky staré auto). K autu jsem dostal dvě krásný sady kol (letní 20" individual a zmní 18", oboje s 6mm pneu), takže velká spokojenost.
Máš televizi? Najde mi to třeba třicet kanálů, ale napíše "no signal". Někde jsem vygoogloval, že je snad nutné cca za dvojku koupit nějaký roční tarif na dekódovací CI kartě, ale nikdo nic neví.
Re: Potenciální pasti v G30?
Super, prajem veľa radosti z jazdy. 
Dobre si to vystihol, je to klidnejsi sila.
TV nemám, neviem poradiť.

Dobre si to vystihol, je to klidnejsi sila.
TV nemám, neviem poradiť.
Re: Potenciální pasti v G30?
klidnější jízda ... no to sice ano ale stále je to auto s kterým se dá rychle přijít o papíry.
Naopak se dá z toho ještě hodně dostat díky snadné úpravě.
Nebo nato jít přes BMW
https://autobible.euro.cz/bmw-predstavi ... zek-vykon/
případně DINAN
https://www.dinancars.com/dinan-develop ... r-program/
Naopak se dá z toho ještě hodně dostat díky snadné úpravě.
Nebo nato jít přes BMW

https://autobible.euro.cz/bmw-predstavi ... zek-vykon/
případně DINAN
https://www.dinancars.com/dinan-develop ... r-program/
Re: Potenciální pasti v G30?
Nějakou ostřejší mapu tam asi nahrajeme, těch třeba 30-40 kW navíc se hodí a je to otázka dvou tří hodin to bezpečně vyladit.
Spíš mě mate ta TV... kanály to najde, ale "no signal", podle mě to chce CI+ kartu, ale Invelt jen řekl, že je to určitě rozbitý a víc to nespecifikoval. Zkusím ještě googlovat.
Spíš mě mate ta TV... kanály to najde, ale "no signal", podle mě to chce CI+ kartu, ale Invelt jen řekl, že je to určitě rozbitý a víc to nespecifikoval. Zkusím ještě googlovat.
Re: Potenciální pasti v G30?
má to DVB-T2 či DVB-T ?
Nebo je to nastavené na jiné země ?
Vím že na ASUKU 2roky zpátky DVB-T jsem chytal asi 13kanálů zdarma bez karty.
Nevím jak je to dnes zda se dají chytat zdarma kanály na digitálu.
Nebo je to nastavené na jiné země ?
Vím že na ASUKU 2roky zpátky DVB-T jsem chytal asi 13kanálů zdarma bez karty.
Nevím jak je to dnes zda se dají chytat zdarma kanály na digitálu.
Re: Potenciální pasti v G30?
No to jsem taky nedohledal, nikde v manuálu ani v popisu výbavy se to nepíše
Taky by mě to zajímalo. Ale ať je to DVD-T nebo T2, tak v obou případech existují fungující stanice, ne? Přeci jen je to dva roky staré auto.
V manuálu se normálně píše, že zvolte oblast a bude to chytat kanály zdarma. Zvolím "auto" nebo "střední Evropa" a nejde ani jedno. Ale kdyby to aspoň psalo, že to nic nenašlo, ale ono to najde třeba 30 kanálů a napíše, že "signal no found". Kdyby blbnula anténa, tak to přeci ty kanály ani nenajde.
No nic, jdu zkoušet dál... ještě zkusím zadat jinou oblast nebo nevím.


V manuálu se normálně píše, že zvolte oblast a bude to chytat kanály zdarma. Zvolím "auto" nebo "střední Evropa" a nejde ani jedno. Ale kdyby to aspoň psalo, že to nic nenašlo, ale ono to najde třeba 30 kanálů a napíše, že "signal no found". Kdyby blbnula anténa, tak to přeci ty kanály ani nenajde.
No nic, jdu zkoušet dál... ještě zkusím zadat jinou oblast nebo nevím.

Re: Potenciální pasti v G30?
Pekné auto/foto
.
