Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv 31.01.2019 10:37
GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
Zdravím pánové, potřebuji radu, nesetkal se někdo s problémem kdy při rozjezdu a při přeřazení na vyšší stupeň jakoby cukne v převodu, (na otáčky to nemá vliv) dělá to jen u 1-2 někdy i 2-3, u nižších otáček resp, pomalém rozjezdu to neudělá. Nájezd 150tis a jsem takovej ten páprdovský uživatel co jezdí poklidnou jízdou. V BMW doporučují výměnu oleje v automatu, ale nemyslím si že to dělá automat.... ten krásně řadí a podřazuje.
Re: GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
Tak jestli to ma porad puvodni napln v automatu tak tu vymenu ale udelej, a kvalitne a se vsim vsudy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
vytáhni pojitstku xdrive jeslti to zmizí nebo ne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv 31.01.2019 10:37
Re: GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
Kluci Diky, olej určitě vymenim to plánují. A ještě jen takový poznatek, to cuknuti se tváři jako proklouznoutí. Jo a pojistku xDrive, ta je označena v manuálu..? Jen abych věděl. Diky PS: Jo a co mi odešlo tak prava přední poloosa! Kde je ta kvalita
, x5 při nájezdu 200tis v pohodě!!

Re: GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
V klidu, mně na E61 ve 420.000km odešel teprve první měch.
Jinak poloosy puvodni, turbo puvodni, rozvody puvodni, vstřiky a čerpadlo puvodni...
Na 260.000km u F11 cvaka PP poloosa (udajně pozdě vyměnili manžetu) a praskla jedna trubka na chladicim systemu. Auto mam necely 2 mesice a stále verim ve stesti a uspech
Jinak poloosy puvodni, turbo puvodni, rozvody puvodni, vstřiky a čerpadlo puvodni...
Na 260.000km u F11 cvaka PP poloosa (udajně pozdě vyměnili manžetu) a praskla jedna trubka na chladicim systemu. Auto mam necely 2 mesice a stále verim ve stesti a uspech

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv 31.01.2019 10:37
Re: GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
Tak držím palce, já za těch 24let vystřídal 5aut, a zatím vede E39 528í a E53 3,0i no a klasika jako moje první BMW E30 1,8i cupé
mazel!!! No a GT můj první diesel, komfort č.1, prostě pojízdný obývák!!!! Ale jak říkám vůči nájezdu tá kvalita stojí za prd!!!

Re: GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
U F11 xdrive - da nebo neda se vymenit jen vnejsi homokloub ?Jirke píše: Na 260.000km u F11 cvaka PP poloosa
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
pojízdný obývák? koukám že každý má tu laťku posunutou jinakRobert Marek píše:Tak držím palce, já za těch 24let vystřídal 5aut, a zatím vede E39 528í a E53 3,0i no a klasika jako moje první BMW E30 1,8i cupémazel!!! No a GT můj první diesel, komfort č.1, prostě pojízdný obývák!!!! Ale jak říkám vůči nájezdu tá kvalita stojí za prd!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: GT530d xDrive 2012 problém s cukáním
Jirke píše:U F11 xdrive - da nebo neda se vymenit jen vnejsi homokloub ?Jirke píše: Na 260.000km u F11 cvaka PP poloosa
mění se celá poloosa, idealně samozřejmě obě, to už stejně budeš mít měněnou, pochybuju že vydrželi 260k