Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupě e61 benzín
koupě e61 benzín
Zdravím,
zvažuji si nechat dotáhnout z Německa nějakou e61 v benzínu. Jaká motorizace by byla nejlepší volba a na co si dávat bacha.
Děkuji.
zvažuji si nechat dotáhnout z Německa nějakou e61 v benzínu. Jaká motorizace by byla nejlepší volba a na co si dávat bacha.
Děkuji.
Re: koupě e61 benzín
520i a bacha si dej jen na bábu co pojede na kole, abys ji nebrzdil
To je tady furt dokola...na co si dat pozor...jakej motor...jasne, jsme na foru, musíme poradit... ale když uz se tu radilo 100x.. !
Kdybys hledal a cetl, tak mas na několik veceru vystarano a vedel bys na co si dat bacha a ze vlastne bez diagnostiky je nesmysl jakykoli BMW kupovat.
A ver, ze finalni rada bude osmivalec 45i nebo 50i, model neochuzeny o Dynamic Drive, Adaptive Drive, Logic 7 a komfortni sedadla (coz dava smysl) a pokud jsi setrilek, tak provoz na LPG, ale to v E61 bude mit malou nadrz, takze budes mit lepsi koupit E65 s výše zmíněnými motory.
Jenze sedmička se nedela kombi...aha
...takže fakt potřebuješ kombika ? Dyť je to nekomfortni, hlučný a nebezepčný (když v kufru vezeš 200kg šrotu)...
A nechceš třeba trojku ? Tam se dával motor 35i, to v E61 neseženeš (kromě US verzí). A trojka je kvalitnější než pětka...(na tom asi fakt něco bude)

To je tady furt dokola...na co si dat pozor...jakej motor...jasne, jsme na foru, musíme poradit... ale když uz se tu radilo 100x.. !
Kdybys hledal a cetl, tak mas na několik veceru vystarano a vedel bys na co si dat bacha a ze vlastne bez diagnostiky je nesmysl jakykoli BMW kupovat.
A ver, ze finalni rada bude osmivalec 45i nebo 50i, model neochuzeny o Dynamic Drive, Adaptive Drive, Logic 7 a komfortni sedadla (coz dava smysl) a pokud jsi setrilek, tak provoz na LPG, ale to v E61 bude mit malou nadrz, takze budes mit lepsi koupit E65 s výše zmíněnými motory.
Jenze sedmička se nedela kombi...aha

A nechceš třeba trojku ? Tam se dával motor 35i, to v E61 neseženeš (kromě US verzí). A trojka je kvalitnější než pětka...(na tom asi fakt něco bude)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě e61 benzín
E61 můžeš koupit 525i N52, ale to je fakt pro dědky, je to fakt slaby, pak 530i N52 190kW, s tím se dá fungovat, ale žádný rychlý model to taky není. 545i a 550i je pak nejlepší volba, pokud teda nutně potřebuješ kombíka, s tím je ale mnohem víc problémů jak se sedanem, a v připadě sedanu je zas lepší jít do spolehlivější trojky, nebo podstatně komfortnější sedmičky, která nemá větší náklady než pětka.
Re: koupě e61 benzín
Vlastná skusenost
Mám doma e61 545i 2005, je to moje EX pracovné autíčko a teraz vnej jazdí manželka a necháme si ju ako BabyCar
Posadená na powerflexoch a stabikoch z M5 - idealne auto na vozenie kočáriku, detí a všetkých tých podstatných vecí pre dietatko.
Spotreba LPG s manželkou: 65l toroid = 450km mesto
Po korekciách a upravenom sáni 263kw
Brzdím to keramikou a zimmermanom sport z 550i
Povodne bez Mpaketu - dnes vid foto
Bez DD
Mám e61 550i, to je moje pracovné autíčko, LPG toroid 65l = 400km dialnice ale nejazdím moc predpisovo a ako kolega píše vozím tak 200kg naradia a materialu sebou.
Po korekciách a eventuri 297kw
Brzdím to keramikou a zimmermanom z M5
Original Mpaket a posadene na powerflexoch
Bez DD
Neviem o problemoch ktoré by som tu napísal alebo o problemoch ktoré by ta položili na kolená, snad iba kable na víku kufru už som ich menil na oboch a v 545i mi klaklo EVS ale plugINplay výmena cca 1500kč new inak servis normal, tak ako u každého auta za kvalitu sa platí.
Sám osobne by som si ale už 545i nekúpil, 550i je uplne inde a som spokojný moc jak zo spotrebou tak zo servisom, no mohlo to mat tak o 50kw viac ale to je ina kapitola.
Mám doma e61 545i 2005, je to moje EX pracovné autíčko a teraz vnej jazdí manželka a necháme si ju ako BabyCar
Posadená na powerflexoch a stabikoch z M5 - idealne auto na vozenie kočáriku, detí a všetkých tých podstatných vecí pre dietatko.
Spotreba LPG s manželkou: 65l toroid = 450km mesto
Po korekciách a upravenom sáni 263kw
Brzdím to keramikou a zimmermanom sport z 550i
Povodne bez Mpaketu - dnes vid foto
Bez DD
Mám e61 550i, to je moje pracovné autíčko, LPG toroid 65l = 400km dialnice ale nejazdím moc predpisovo a ako kolega píše vozím tak 200kg naradia a materialu sebou.
Po korekciách a eventuri 297kw
Brzdím to keramikou a zimmermanom z M5
Original Mpaket a posadene na powerflexoch
Bez DD
Neviem o problemoch ktoré by som tu napísal alebo o problemoch ktoré by ta položili na kolená, snad iba kable na víku kufru už som ich menil na oboch a v 545i mi klaklo EVS ale plugINplay výmena cca 1500kč new inak servis normal, tak ako u každého auta za kvalitu sa platí.
Sám osobne by som si ale už 545i nekúpil, 550i je uplne inde a som spokojný moc jak zo spotrebou tak zo servisom, no mohlo to mat tak o 50kw viac ale to je ina kapitola.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: koupě e61 benzín
530i R6 190kw je taková střední třída volba rozumu pro běžného řidiče dostačující a pod plynem na sport to umí udělat taky radost.
545-550i je volba srdcem to je pak radost cestovat a pro opravdového fandu BMW co si chce dopřát pořádný motor a většinou jsou i vybavenější kousky.
Viz výše co psali oba dva.
520i je fakt pro duchodce nebo manželky co jezdí s BMW stejně jako s fabii a je vlastně jedno co je tam za motor pokud to má komforty a xenony tak je to výhra většinou jsou velice chudé na výbavu z 95procent.
525i něco mezi tím ale uspokojí i nenáročné řidiče co chtějí alespon 160kw ...většinou jsou to taky holoty a vyjimečně má střední výbavu.
530i nebo 545i - 550i je ideální vozidlo.
Pokud šetřit peníze tak LPG potom nechat namontovat ...nebo sehnat s LPG rovnou.
545-550i je volba srdcem to je pak radost cestovat a pro opravdového fandu BMW co si chce dopřát pořádný motor a většinou jsou i vybavenější kousky.
Viz výše co psali oba dva.
520i je fakt pro duchodce nebo manželky co jezdí s BMW stejně jako s fabii a je vlastně jedno co je tam za motor pokud to má komforty a xenony tak je to výhra většinou jsou velice chudé na výbavu z 95procent.
525i něco mezi tím ale uspokojí i nenáročné řidiče co chtějí alespon 160kw ...většinou jsou to taky holoty a vyjimečně má střední výbavu.
530i nebo 545i - 550i je ideální vozidlo.
Pokud šetřit peníze tak LPG potom nechat namontovat ...nebo sehnat s LPG rovnou.
Re: koupě e61 benzín
Popp píše:Vlastná skusenost
Sám osobne by som si ale už 545i nekúpil, 550i je uplne inde a som spokojný moc jak zo spotrebou tak zo servisom, no mohlo to mat tak o 50kw viac ale to je ina kapitola.
uplne inde znamena pouze co se tyce motoru, nebo i zpracovani, poruchovosti apod ?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: koupě e61 benzín
poppa nesmíš moc brat vážně. Pamatuji rok zpátky jak si ru 545i vychvaloval ona má výkonu až až pro běžné lidi je to rychlá stihačka kdo je zvyklej na běžné auta co mají 100kw je to prostě raketa.
550i je o něco lepší s vyšším výkonem ale zase takovej extra rozdíl to není ....cca 30kw.
545i bývají za lepší cenu jak 550i záleží na co člověk narazí a kolik do toho chce dát peněz.
Zase tu máme 745i-750i které jsou cenou na tom lépe a často s větší výbavou.
550i je o něco lepší s vyšším výkonem ale zase takovej extra rozdíl to není ....cca 30kw.
545i bývají za lepší cenu jak 550i záleží na co člověk narazí a kolik do toho chce dát peněz.
Zase tu máme 745i-750i které jsou cenou na tom lépe a často s větší výbavou.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: koupě e61 benzín
V zasade jen motor v x50i jede lip. Motor je to prakticky stejnej jako u x45i, ale u tech x50i udajne o neco vic odchazi katy, protoze to nema sekundarni vzduch. x45i zase nemaji chladic oleje, takze takova od vyroby dodavana 5w30 se tam pece zazivajurajof píše:Popp píše:Vlastná skusenost
Sám osobne by som si ale už 545i nekúpil, 550i je uplne inde a som spokojný moc jak zo spotrebou tak zo servisom, no mohlo to mat tak o 50kw viac ale to je ina kapitola.
uplne inde znamena pouze co se tyce motoru, nebo i zpracovani, poruchovosti apod ?

A tech ~30 kW neznamena vubec nic, je to maximalni vykon, ktereho stejne v beznem provozu dosahnes v minimu pripadu. Jde o celkovy prubeh a vyssi kroutak, ktery mas u x50i k dispozici mnohem driv a auto pocitove mnohem lip jede

- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: koupě e61 benzín
Tady je vidět, že máš hodně odjeto v těch autech.. papírově 25kw, pocitově ale daleko daleko vícFilozof píše: 550i je o něco lepší s vyšším výkonem ale zase takovej extra rozdíl to není ....cca 30kw.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: koupě e61 benzín
4,4 vs 4,8 litru pokud se nepletu ...ale pokud budu mít auto za 200k nebo za 300k tak budu přemýšlet zda to či ono ...
ale toto je velmi zajimavé ... ten výkon 545i vs starší M5 e39 ,,,
https://www.youtube.com/watch?v=_3NiS-b8K9k
POPP co jsi upravoval u té 545i že má o tolik KW více ???
jinak 545i - 245KW má 5,9s z 0-100 což je luxusní hodnota když M5 e39 má 5,2s....
ale toto je velmi zajimavé ... ten výkon 545i vs starší M5 e39 ,,,
https://www.youtube.com/watch?v=_3NiS-b8K9k
POPP co jsi upravoval u té 545i že má o tolik KW více ???
jinak 545i - 245KW má 5,9s z 0-100 což je luxusní hodnota když M5 e39 má 5,2s....

Naposledy upravil(a) Filozof dne čtv 27.06.2019 20:38, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě e61 benzín
750i jde o dost líp jak 745i, jak v nízkých tak vysokých otáčkách, ale zase je hrubší, méně komfortní, poruchovější, všecko je na to dražší,
745i je hladší, jemnější, levnější na provoz i pořízení, ale zase je prostě slabší, občas někdo říká že výkonovně skoro nejde poznat 745i od 750i resp 545i od 550i, ale ten rozdíl je velkej
745i je hladší, jemnější, levnější na provoz i pořízení, ale zase je prostě slabší, občas někdo říká že výkonovně skoro nejde poznat 745i od 750i resp 545i od 550i, ale ten rozdíl je velkej
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: koupě e61 benzín
Kristepane moje oči
Furt srovnávat auta podle debilniho zrychlení z nuly na sto je fakt na palici a hlavně v reálu úplně k ničemu. 4.8 je jinde než 4.4, a to o dost. Člověk to nemusí tak přemlouvat a jede to - motor má o pár N.m víc, má jinej charakter a k tomu převodovka je jinak naladěná. Nejvíc je ten rozdíl poznat v 7er, nejmíň v 6er, ale prostě to poznat musí každej.

Re: koupě e61 benzín
Prozradíš víc? Myslel jsem, že z té atmo už víc vytáhnout nejde, resp max jen pár koníPopp píše:Vlastná skusenost
...
Po korekciách a eventuri 297kw
...
K tématu
U pětky je to celkem jednoduché, dříve nebo později se to bude srát. Je na tobě, jestli si po opravě spravíš chuť jízdou ve V8 a nebo sedneš do unavené R4

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě e61 benzín
JakoobCZ,
přesně jak jsi napsal, souhlasím
tchán ted kupoval E70 a při výběru motoru jsme měli diskuzi, jelikož celá E70 se hoodně sere, do toho se tam serou i V8 motorizace, co se jinde neserou, ale prostě je rozdíl jeslti máš krabici co poskakuje po silnici, drncá a nic neumí, a přijdeš a dělá to kadla kadla kadla, nebo máš tu stejnou krabici a přijdeš a uděláš to "wuuuf, vrrrrrrr" a ten fantastický průběh V8 apod a pak máš aspon chut do toho ty prachy dát.
kdybych měl 545/550i a to auto chtělo prachy, tak je tam dám 100x radši než do nějaké 520d
přesně jak jsi napsal, souhlasím
tchán ted kupoval E70 a při výběru motoru jsme měli diskuzi, jelikož celá E70 se hoodně sere, do toho se tam serou i V8 motorizace, co se jinde neserou, ale prostě je rozdíl jeslti máš krabici co poskakuje po silnici, drncá a nic neumí, a přijdeš a dělá to kadla kadla kadla, nebo máš tu stejnou krabici a přijdeš a uděláš to "wuuuf, vrrrrrrr" a ten fantastický průběh V8 apod a pak máš aspon chut do toho ty prachy dát.
kdybych měl 545/550i a to auto chtělo prachy, tak je tam dám 100x radši než do nějaké 520d
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: koupě e61 benzín
jinak co jsem se dočetl ty převodovky se přehrávájí i v 545i tak 550i rychleji zamykají a celkově charakter auta je víc svižnější.
Nemám vyzkoušeno jen jsem se to dočetl že je to nějaká móda poslední doby asi jako termostaty LOW ..
245kw v 545i že nejede zas až tak dobře ??? pro 99,9 procent lidí to bude prostě SEN mít takové auto i motor který opravdu jede.
fakt mi někteří z vás přijdou že jezdíte celé dny v M5 nebo 760i a pak sem přijdou mudrovat jak jsou všechny auta slabé a nevím co ...
Nemám vyzkoušeno jen jsem se to dočetl že je to nějaká móda poslední doby asi jako termostaty LOW ..

245kw v 545i že nejede zas až tak dobře ??? pro 99,9 procent lidí to bude prostě SEN mít takové auto i motor který opravdu jede.
fakt mi někteří z vás přijdou že jezdíte celé dny v M5 nebo 760i a pak sem přijdou mudrovat jak jsou všechny auta slabé a nevím co ...
Re: koupě e61 benzín
Takže říkat o 530i že je slabá se může, ale o 545i už ne? 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: koupě e61 benzín
to nevím já to neříkám .... já vždy říkám že 530i nebo 545-550i jsou zajimavé vozy pro většinu a mají smysl.
Dokážou povozit i slušně jet.
Jistě se najdou lidé co budou mluvit i o 520i že jim stačí ... ale to bychom mohli ruzně filozofovat na dalších 50 stránek.
Každému holt vyhovuje něco jiného ... pokud se objeví panenská krásná 525i co má 60tis najeto a byla v garáži prostě jak z fabriky tak i to auto má smysl. Je to o prioritách ... výbava - stav auta - motor a ideálně když se vše sejde ...
Takže ideální auto by bylo 550i nebo 750i v plné výbavě nejeto stav zánovního vozu který stojí v suché garáži ale takové auta neexistují a pokud ano stojí nesmysl.
Dokážou povozit i slušně jet.
Jistě se najdou lidé co budou mluvit i o 520i že jim stačí ... ale to bychom mohli ruzně filozofovat na dalších 50 stránek.
Každému holt vyhovuje něco jiného ... pokud se objeví panenská krásná 525i co má 60tis najeto a byla v garáži prostě jak z fabriky tak i to auto má smysl. Je to o prioritách ... výbava - stav auta - motor a ideálně když se vše sejde ...
Takže ideální auto by bylo 550i nebo 750i v plné výbavě nejeto stav zánovního vozu který stojí v suché garáži ale takové auta neexistují a pokud ano stojí nesmysl.