ne nevadí mi nájezd ani 350k když je motor hotovej automat měl měněný olej a funguje dobře a není to nic vybydleného.
NA longa je to luxusní cena neříkám nic a s 50k prostě počítám do začátku že postupně rozpustím v autě a pak cca 20-30k ročně servis při mých 10-14tis km ročně.
Manželka se zamilovala do jedné ehm ... no .. .545i touring o tom zase kurevtor nesmí ani slyšet/vidět.
Jenže to už mám 745i taky pěknou a to je kámen úrazu.
Výhoda té 545i je motor že je komplet hotovej má DD a EDC a majitel byl opravdu fanda značky a cpal do toho nesmysl.
A zase by to byla povídačka proč né 7er a proč 5er fotrovskou co má kouli a V8 a je to kombík atd ...
Myslím si že mám 8měsíců čas kdy budu vybírat ...
Idea by byla něco jako jste tady vybrali stříbrnou za 150k longa 745i ta je fakt pěkná.
Ale kurevtore chci ti jen něco říci a možná mě pak doplní jarax a další co už pár e65 viděli. Jsou majitelé co se stím nemažou a opravdu servisují auto dokonce dřív než se daná věc podělá a dávají originální díly ...to je jeden z tisíce majitelů těchto aut... pak jsou ostatní jako většina lidí co servisují až se to podělá ...což je stále ok...no a pak jsou ti co do toho nedají skoro nic nebo jen to nejlevnější co najdou ... a pak uplné vraky za pár desítek tisíc kde nefunguje skoro nic.
Jako najít auto z první kategorie je poklad a je jedno kolik má najeto.
Samozřejmě nejlepší by bylo 5-6leté auto po první majiteli co má 120tis km najeto ... no jo ale to už jsme zaspali 10let.
Takže jo hraji si s myšlenou i nadupaného kombíka ve výbavě a stavu ...ale jsou dost drahé ... výhoda je že mi to nikdo nebude tak závidět jako e65 a nebude mě buzerovat ...a nevím co ... zaparkuji a je to kombík takže kola dětem odvezu....na kouli dám vozík s krámy a nebudu furt poslouchat manželku že to do auta prostě nedáme a že to vzít nemůžeme atpod.
Takže ještě stále jsme u toho že ani 5er e61 545i ve výbavě nezavrhuji ....
