Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39, 523i chybové hlášky - VYŘEŠENO
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
jeden čas jsem čistil komplet vstřikování a dával jsem aditiva VIF do benzínu. Pomohlo mi to krásně urovnat chod motoru. Spolu stím jsem vyjezdil několik nádrží kvalitního benzínu.
jinak prostě je to tak jak píšeš. Všechny chyby co jsi vypsal tě mohou potkat. Auto by mělo správně po např 50tis km nebo nějakém časovém úseku vyměnit xx komponent od svíček, řemenu a nevim čeho všeho. Prostě jsou to stará auta a je tam spousty věcí co má vliv na chod motoru.
A to buď rád že nemáš naftu. Tam je to daleko horší.
jinak prostě je to tak jak píšeš. Všechny chyby co jsi vypsal tě mohou potkat. Auto by mělo správně po např 50tis km nebo nějakém časovém úseku vyměnit xx komponent od svíček, řemenu a nevim čeho všeho. Prostě jsou to stará auta a je tam spousty věcí co má vliv na chod motoru.
A to buď rád že nemáš naftu. Tam je to daleko horší.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
No já naftu nemusím, nikdy jsem jí neměl, ale když to někdo má rád tak ani nehaním, každýho věc.
Každopádně díra v sání je díra v sání
))
Každopádně díra v sání je díra v sání

E39, 523i
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
hadice sání mohou být opravdu netušený problém.... na E34 jsem ji měl zespoda taky ruplou... přijel jsem k mechanikovi s nestabilním vlnoběhem, vibracemi, dušením... chvíli na to koukal se zvednutou haupnou, nastartované a pak prostě udělal dva kroky strčil zespoda do hadice ruku a bylo vyřešeno 

Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
ony jsou to takový spojený nádoby, lambda sondy, váha vzduchu, děravý sání, snímač teploty nasávanýho vzduchu, separátor včetně všech hadic; na diagnostice se daji načíst hodnoty u větší části, separátor a sání zkontrolovat
a začít u toho nejlevnějšího
ať zbytečně nelítaji peníze oknem...
a začít u toho nejlevnějšího

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
Ano souhlas , je to tak. Bonus u tohodle agragátu je, že ty díly jsou v podstatě levný, nic není taková řacha že by se to nevyplatilo opravit, když jsem hned po koupi dělal celou spojku i s dvojhmotou tak jsem byl překvapenej že byly díly ve srovnatelný kvalitě na půlce než na VolvoV70. Navíc je mi jasný že tomu autu je 19 a že je prostě čas věci co ještě nikdo nedělal udělat.
E39, 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
Díra. Nelze se alarmům divit. Zrovna na takovým blbým místě že je to ta spodní hadice a ještě tou dírou otočený dolů takže jsem to prostě hned neviděl. No každopádně na hadici ještě nápis BMW, že by tam byla 19 let ?

E39, 523i
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
Skoro na všech dílech máš nálitek s rokem výroby.
Se můžeš mrknout jestli z jakýho je roku
Se můžeš mrknout jestli z jakýho je roku

Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
proto je ideální všechny staré hadice tlakové vyměnit ...všechno kolem motoru i staré čidla prostě vše ale hned to naskáče třeba na dalších 20k pokud je to origo.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky - dotaz
Nechci tady působit jako oportunista, ale nemyslím si, že logo jakékoli automobilky na náhradním díle je vyváženo nějakou citelně větší kvalitou, drtivá většina renomovaných výrobců náhradních dílů dodává a vyrábí to samé jak pro automobilky tak jako druhovýrobu a mě se moc nechce platit za stejné věci xnásobek pouze za logo, můj názor je, že pokud člověk odfiltruje ty úplný shity tak tam můźe a znovu opakuji od zaběhlých firem vklidu ten díl dát a pokud je ten díl 3x levnější a vydrží 2/3 tak je to furt v cajku. Samozřejmě jsou vyjímky, ale zrovna co se týče věcí běžné údržby jako jsou hadice apod. tak jsem rozhodně pro to jít cestou kvalitní druhovýroby.
E39, 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky
Tak mažu slovo vyřešeno
Po 14 dnech bezproblémového provozu a najetých cca 1000km dnes při odjezdu od supermárketu kde jsem byl cca 10 minut, před tím cesta asi 30 minut takže motor zahřátý, hned po nastartování poznatelný špatný chod motoru a chyby P0300, P0303, P0301, P0173 a P0170.
Tak holt budem bádat dál.
Nějak se musím dobrat toho proč zrovna teď po myslím že nezanedbatelných 1000km. Dnes bylo docela teplo, motor zahřátý, minulých 14 dní bylo vcelku chladno, takže že by nějaká vazba na teplotu? Dále, bylo to před zastávkou u benzínky, v nádrži podle palivoměru něco pod 15 litrů, vzal jsem dalších 15 a pak až domů cca 40 km po dálnici normální jízda, žádný pocit z netáhnutí apod., takže nějaká vazba na množství paliva? Doma jsem chyby vymazal a nechal ho vrčet na volnoběh až do doby než chvilku běžel i el. ventilátor, nic, všechno v cajku, bez alarmu.
Budu sledovat dál.

Po 14 dnech bezproblémového provozu a najetých cca 1000km dnes při odjezdu od supermárketu kde jsem byl cca 10 minut, před tím cesta asi 30 minut takže motor zahřátý, hned po nastartování poznatelný špatný chod motoru a chyby P0300, P0303, P0301, P0173 a P0170.
Tak holt budem bádat dál.
Nějak se musím dobrat toho proč zrovna teď po myslím že nezanedbatelných 1000km. Dnes bylo docela teplo, motor zahřátý, minulých 14 dní bylo vcelku chladno, takže že by nějaká vazba na teplotu? Dále, bylo to před zastávkou u benzínky, v nádrži podle palivoměru něco pod 15 litrů, vzal jsem dalších 15 a pak až domů cca 40 km po dálnici normální jízda, žádný pocit z netáhnutí apod., takže nějaká vazba na množství paliva? Doma jsem chyby vymazal a nechal ho vrčet na volnoběh až do doby než chvilku běžel i el. ventilátor, nic, všechno v cajku, bez alarmu.
Budu sledovat dál.
E39, 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: E39, 523i chybové hlášky
Podívej se v menu na stav paliva v L/R půlce nádrže. Pokud je benzín v pravé, nefunguje přečerpávání do levé a motor nemá palivo, i když dojezd je OK. Taky mne to vyškolilo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky
Ahoj. Díky za radu, jen omlouvám se ale vůbec nevím jak, mám nějakej návod na E39 ale tam jsem to nenašel. Mám malý displej a tlačítkem na páčce blinkrů mění jenom dojezd, teplotu, spotřebu. Díky za radu nebo nasměrování na nějaký návod.
E39, 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky
Tak jsem našel návod na druhém klubu/foru ale bohužel mi nefunguje.
Dělám to takto, jestli objevíte chybu v postupu pak mě prosím kopněte.
Podržím levé tlačítko pro reset km až naskočí hláška "test 1"
Přemačkám až na "test 19" pro odblokování všech testů, počkám a začne blikat volba L off a L on, když je to na L off tak opět zmáčknu tlačítko nulování, v té chvíli mi na displeji problikne hláška " test 0", ale nevydrží a displej se uvede do počátečního stavu kdy ukazuje nájezd.
Opět podržím tlačítko abych se dostal do menu, opět naskočí " test 1 ", přemačkávám na potřebný test, ale jde pouze test 1 a test 0, ostatní testy když na ně nacvakám tak displej pouze problikne a odejde to z menu opět do základního stavu.
Zkoušel jsem na volbě "test 19" při volbě L off tlačítko nejen zmáčknout ale i podržet, v tom případě po chvilce ani neproblikne jako při zmáčknutí hláška "test 0" a displej se hodí do normálu.
Tedy prostě jako by mi ty testy nešli odemknout, nicméně listovat v nich můžu, zobrazují se po číslech test 1 atd. jen když na tom vybraném zastavím , zkoušel jsem mimo šestky pro palivo i jiné, tak se to hodí do normálu.
Dělám někde chybu já, nebo je pomatenej ten můj němec?
Dělám to takto, jestli objevíte chybu v postupu pak mě prosím kopněte.
Podržím levé tlačítko pro reset km až naskočí hláška "test 1"
Přemačkám až na "test 19" pro odblokování všech testů, počkám a začne blikat volba L off a L on, když je to na L off tak opět zmáčknu tlačítko nulování, v té chvíli mi na displeji problikne hláška " test 0", ale nevydrží a displej se uvede do počátečního stavu kdy ukazuje nájezd.
Opět podržím tlačítko abych se dostal do menu, opět naskočí " test 1 ", přemačkávám na potřebný test, ale jde pouze test 1 a test 0, ostatní testy když na ně nacvakám tak displej pouze problikne a odejde to z menu opět do základního stavu.
Zkoušel jsem na volbě "test 19" při volbě L off tlačítko nejen zmáčknout ale i podržet, v tom případě po chvilce ani neproblikne jako při zmáčknutí hláška "test 0" a displej se hodí do normálu.
Tedy prostě jako by mi ty testy nešli odemknout, nicméně listovat v nich můžu, zobrazují se po číslech test 1 atd. jen když na tom vybraném zastavím , zkoušel jsem mimo šestky pro palivo i jiné, tak se to hodí do normálu.
Dělám někde chybu já, nebo je pomatenej ten můj němec?
E39, 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky
Na všetko je treba špecialistou.
Už jsem na to přišel, když tam na tu vteřinu blikne ten "test 0" tak hned začít přemačkávat na potřebný test a funguje.
Test 6 paliva ukazuje aktuálně 8.2 vlevo a 17.4 vpravo. Mám tedy tento test provést po např. 50 - 100 km a pokud pouze ubyde v jedné půlce pak to nepřečerpává?
Už jsem na to přišel, když tam na tu vteřinu blikne ten "test 0" tak hned začít přemačkávat na potřebný test a funguje.
Test 6 paliva ukazuje aktuálně 8.2 vlevo a 17.4 vpravo. Mám tedy tento test provést po např. 50 - 100 km a pokud pouze ubyde v jedné půlce pak to nepřečerpává?
E39, 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky
Tady jsem našel ( doufám správný ) obrázek nádrže, jen mi není jasné co způsobí to, že palivo nepřetéká mezi nádržemi? V čem byl problém u tebe ACDC?
E39, 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: E39, 523i chybové hlášky
Čerpadlo dávalo dost paliva i tlak pro běh motoru, ale netlačilo tolik, aby fungovalo to přečerpávání. Tak jsem ho vyreklamoval a koupil nějaké lepší značkové a OK.
Jinak to funguje zhruba jako fixírka, ten zpáteční proud strhává s sebou palivo do druhé půlky nádrže. Na tom se nemá v podstatě co podělat.
Řešilo se to tu, zkus najít to vlákno.
Tohle je z 540, ale je to stejné. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209
Pokud máš ale palivo v pravé půlce, motor musí běžet. Normálně když nádrž není plná, udržuje to skoro všechno palivo vpravo u čerpadla.
Jinak to funguje zhruba jako fixírka, ten zpáteční proud strhává s sebou palivo do druhé půlky nádrže. Na tom se nemá v podstatě co podělat.
Řešilo se to tu, zkus najít to vlákno.
Tohle je z 540, ale je to stejné. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209
Pokud máš ale palivo v pravé půlce, motor musí běžet. Normálně když nádrž není plná, udržuje to skoro všechno palivo vpravo u čerpadla.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky
Ok, dík.
Jinak dnes cca 200km a zase vše ok.
A jaště jsem si vzpoměl že jak se mi to ve čtvrtek stalo, tak jsem blbec zapoměl vypnout klíček a už jsem vystupoval takže auto cuklo a zdechlo a pak se to stalo hned jak jsem nastartoval, ale to se mi nezdá, že by to bylo tím.
Asi duch ve stroji.
Jinak dnes cca 200km a zase vše ok.
A jaště jsem si vzpoměl že jak se mi to ve čtvrtek stalo, tak jsem blbec zapoměl vypnout klíček a už jsem vystupoval takže auto cuklo a zdechlo a pak se to stalo hned jak jsem nastartoval, ale to se mi nezdá, že by to bylo tím.
Asi duch ve stroji.
E39, 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 187
- Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
- Bydliště: u Poděbrad
- Klubové ID: 4014
Re: E39, 523i chybové hlášky
Takže stále plně funkční a bez alarmu, nádrž pracuje podle mě správně a na nic jiného jsem nepřišel, dalších cca 600 km, studený, teplý, krátký i dlouhý trasy. Zdráhám se to napsat ale že by bylo vše OK? Tak ať to vydrží! Nejsem automechanik, ale nic jinýho než to nechtěný chcípnutí motorem se nestalo jestli to mohlo být tím nevím. Beru to tedy ( podruhé, kolikrát ještě? ) za vyřešené.
E39, 523i