Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e24 635 jako investice ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 30.08.2018 17:29
e24 635 jako investice ?
Ahoj, já pokukuju už několik měsíců po BMW 635 jako investici do budoucna. Stále je na trhu hodně kousku různé kvality a za extrémně různé ceny - jakási myslíte, že je relevantní cena za zachovaly kus bez koroze s teoretickým nízkým nájezdem, tak aby byl ještě potenciální možný růst ceny do budoucna ? Diky
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 635 jako investice
To je tezke. Jedna se o zbytnou vec a tedy jeji cena je odvozena od aktualni situace na trhu. Napriklad po v letech 2008-2009 doslo k brutalnimu poklesu ceny prakticky vsech veteranu, vcetne takovych, kterych je uz velmi malo a ktere byly celkem raritni uz v dobe, kdy sly na trh.
Jinak na najezd bych u veterana vubec nekoukal, spis jde to tu rez a celkovy stav.
PS: Doufam, ze myslis E24, ne 635D E63
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Jinak na najezd bych u veterana vubec nekoukal, spis jde to tu rez a celkovy stav.
PS: Doufam, ze myslis E24, ne 635D E63

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 30.08.2018 17:29
Re: 635 jako investice
Rozumim.. presto jsem myslel, ze je nejaka “reasonable price”. Ta skala na trhu je opravdu siroka 
PS Jasne, ze E24

PS Jasne, ze E24
Re: 635 jako investice
koukal jsem na bazos, pár jich tam je, ceny různý, stav taky 
já jsem dlouho sledoval Z1, Z3 coupe, 8 a platonicky Z8, ceny vyskočily během posledních 5 let na dvojnásobek, je konjunktura (což odpovídá i tomu poklesu kolem 2008, kdy byla krize), otázka je ale likvidita, vytopit 1Mega za Z1 už je maso, to hned tak někdo nedá... není to 911, kterou chce každej...
na druhou stranu si nemyslím, že by ceny v budoucnu nějak klesly, problém ale může nastat, kdyby člověk rychle potřeboval prodat a to i teď, když se daří, ale to platí u všeho
obecně si ale myslim, že když koupíš jakejkoli model s manuálem, bude na něm vše originální, tak bys neměl v budoucnu prodělat, pokud ho, jak jsem psal výše nebudeš muset rychle prodat, kupce si může hledat dlouho... na nějaký zázračný zbohatnutí to nebude
pokud bys koupil 635CSi třeba po Gottovi, tak to samozřejmě může bejt jinde
http://www.bmwtunning.cz/dilna/auto/bmw ... arla-gotta

já jsem dlouho sledoval Z1, Z3 coupe, 8 a platonicky Z8, ceny vyskočily během posledních 5 let na dvojnásobek, je konjunktura (což odpovídá i tomu poklesu kolem 2008, kdy byla krize), otázka je ale likvidita, vytopit 1Mega za Z1 už je maso, to hned tak někdo nedá... není to 911, kterou chce každej...
na druhou stranu si nemyslím, že by ceny v budoucnu nějak klesly, problém ale může nastat, kdyby člověk rychle potřeboval prodat a to i teď, když se daří, ale to platí u všeho
obecně si ale myslim, že když koupíš jakejkoli model s manuálem, bude na něm vše originální, tak bys neměl v budoucnu prodělat, pokud ho, jak jsem psal výše nebudeš muset rychle prodat, kupce si může hledat dlouho... na nějaký zázračný zbohatnutí to nebude
pokud bys koupil 635CSi třeba po Gottovi, tak to samozřejmě může bejt jinde

http://www.bmwtunning.cz/dilna/auto/bmw ... arla-gotta
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: 635 jako investice
Pokud ti jde vyloženě o to, neco na tom i vydělat tak hlavne musis počkat zase na nejakou krizi az budou ceny dole. Ted jsou ceny nahore, takze prodejem tezko ziskas
Re: 635 jako investice
Podle mě kupovat 635 jako investici moc smysl nemá...když koupíš dneska pěknou 635 třeba za půl mega, tak za třeba 10 let bude mít cenu třeba milion...což je ale zhodnocení cca 50 tisíc ročně...
Jenže...to auto musíš někde garážovat (pokud nemáš svojí garáž, tak ji musíš platit...) musíš platit asi nějaké pojištění, protože bude dobré to auto občas projet...taky se může něco pokazit a bude potřeba oprava....
Já jsem uvažoval o e32 750iL Higlline...před rokem za 4.500,- eur s origo xenonama...byl jsem se na ní i podívat...ale kvůli výše uvedeným důvodům jsem tento nápad nakonec zavrhnul a mám klid
To bych raději koupil pozemek, ten se zhodnotí bez práce a starostí.
Jenže...to auto musíš někde garážovat (pokud nemáš svojí garáž, tak ji musíš platit...) musíš platit asi nějaké pojištění, protože bude dobré to auto občas projet...taky se může něco pokazit a bude potřeba oprava....
Já jsem uvažoval o e32 750iL Higlline...před rokem za 4.500,- eur s origo xenonama...byl jsem se na ní i podívat...ale kvůli výše uvedeným důvodům jsem tento nápad nakonec zavrhnul a mám klid

To bych raději koupil pozemek, ten se zhodnotí bez práce a starostí.
Re: e24 635 jako investice ?
Jako byvaly majitel e24 musim rict, ze na zavratne zbohatnuti to neni... Da se na to s trochou optimismu koukat tak, ze mas konicek, ktery si rekneme zachovava cenu, bez propadu typickyho u novych aut (ci obecne hracek)
Re: e24 635 jako investice ?
Dobrý den,
sháním někoho, kdo mi poradí při koupi M635 CSi z roku 1984. Mám od auta spoustu fotek, viděl jsem ho. Potřebuji posoudit jeho technický stav a pravost (Matching numbers). Auto je dovezeno z USA a měla by to být Evropská verze (210kW). Je k němu ale jen jediný dokument (Certificate of Title). Chtěl bych také poradit ohledně ceny. Za posouzení popř. návštěvu prodejce rád zaplatím.
Neznáte někoho?
Díky
Petr
sháním někoho, kdo mi poradí při koupi M635 CSi z roku 1984. Mám od auta spoustu fotek, viděl jsem ho. Potřebuji posoudit jeho technický stav a pravost (Matching numbers). Auto je dovezeno z USA a měla by to být Evropská verze (210kW). Je k němu ale jen jediný dokument (Certificate of Title). Chtěl bych také poradit ohledně ceny. Za posouzení popř. návštěvu prodejce rád zaplatím.
Neznáte někoho?
Díky
Petr