Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
nejsou prachy, takže zatím ne, a jestli si ji koupím, tak určitě tak abych s ní najel alespon 20k ročně a né aby stála furt v garáži, a on vlastně ani není čas, sám vidím jak zendávám motorku, letos jsem vyjel 2x.
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:30, celkem upraveno 1 x.
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2235
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Kde?JaraX píše:a sou to hodnoty pro Mko?
jelikož Mko je vyztužený uplně jinak
Jestli najdeš údaje čistě pro eMko, máš u mě litr

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
všechny spodní výztuhy má Mko větší, např tam kde má neMko pásovinu má Mko jekl, a síla nápravnicce je taky jinde.
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Mohu potvrdit, samotná karoserie bez agregátu je cca o 2metráky těžší v porovnání s néMkem.
Možná o víc.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
to je blbost ne? fakt jo? jak jsi na to přišel?
tuším že v PDF školícím bylo že samotná kastle je stejná, ale jistej si tím nejsem, jak bude čas, nastuduju
tuším že v PDF školícím bylo že samotná kastle je stejná, ale jistej si tím nejsem, jak bude čas, nastuduju
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Big UP Jaraxovi za tenhle topic. Zajímavé čtení, doteď jsem si myslel že nařachaná E60 musela v roce 2005 působit jako vesmírná loď, ale tohle je jinej vesmír 

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
E64 - pár výztuh je na M jinak - díl 20 a 24 - 26
M
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... ment_body/
neM
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... ment_body/
ale karoserie má stejný part no. pro obě
že ty to zvýšilo tuhost o 10tky % pochybuju, není to střecha navíc
rozdíl hmotností celého auta E64 - M je o 55 kg těžší, M motor je o 35 kg těžší, takže rozdíl hmotností bych neřešil
jo a tady jsou torzní tuhosti, kde jsem našel neM model i M model - Z4 coupé i roadster - obě stejný
http://youwheel.com/home/2016/06/20/car ... sive-list/
M
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... ment_body/
neM
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... ment_body/
ale karoserie má stejný part no. pro obě
že ty to zvýšilo tuhost o 10tky % pochybuju, není to střecha navíc
rozdíl hmotností celého auta E64 - M je o 55 kg těžší, M motor je o 35 kg těžší, takže rozdíl hmotností bych neřešil
jo a tady jsou torzní tuhosti, kde jsem našel neM model i M model - Z4 coupé i roadster - obě stejný
http://youwheel.com/home/2016/06/20/car ... sive-list/
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
i ty přední jsou jiný, díly 7 a 5,
a rozhodně to udělá víc jak 10 procent, dle mého laického názoru, jsou to železa jak prase,
a zapoměl jsi na nápravnici
jinak karoserie je dle ETK jiná
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... #7899417_1
a rozhodně to udělá víc jak 10 procent, dle mého laického názoru, jsou to železa jak prase,
a zapoměl jsi na nápravnici
jinak karoserie je dle ETK jiná
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... #7899417_1
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
7 je stejný díl, 5 ne...
psal jsem 10tky %, ne 10, to třeba jo, ale nemyslim si, že 30 nebo 60% - otázkou je jak velkou ty díly maji vliv na tozrní tuhost, jestli nejsou jiný i kvůli o třetinu vyššímu výkonu
karoserie je stejná - bavím se o E64
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... _skeleton/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... _skeleton/
psal jsem 10tky %, ne 10, to třeba jo, ale nemyslim si, že 30 nebo 60% - otázkou je jak velkou ty díly maji vliv na tozrní tuhost, jestli nejsou jiný i kvůli o třetinu vyššímu výkonu
karoserie je stejná - bavím se o E64
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... _skeleton/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E64/E ... _skeleton/
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Omlouvám se, špatně jsem to pochopil.
Myslel jsem, že je řeč o E60.
E64 vůbec neznám.
Myslel jsem, že je řeč o E60.
E64 vůbec neznám.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
to je jedno, co tě vede k tomu že by M5 E60 měla byt o 200kg těžší?
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Nákládali jsme tu M5 bez motoru a převodovky a bylo s tím dost práce.
Nevěřím, že rozdíl by tam byl metrák, to bylo podstatně více. Tipuji dva metráky.
Jo, a gumy byly nafoukly a i to nepřibrždovalo.
Ale exaktní údaj to není, to chápu.
Nevěřím, že rozdíl by tam byl metrák, to bylo podstatně více. Tipuji dva metráky.
Jo, a gumy byly nafoukly a i to nepřibrždovalo.
Ale exaktní údaj to není, to chápu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
ale to je výbavou, né tim že to byla M5
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

napravnice-9kg
LP dveře - 16.3kg
skelet - 279.6kg
A je to stejný jak M5 tak běžná E60.
Předpokládal jsem, že ta M5 musí mít bitelnejší kastli, když má silnější motor a jezdí rychleji.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Myslím, že jen výbavou to asi být nemohlo.Nevim.
Přijde mi jak kdyby to byla ňáká pancéřovaná verze s neprůstřelnými skly, světly apod. Ani netuším jestli tohle existovalo v 5tce ,viděl jsem to jen u 7čky E32/38.
Zjistit to už nejde, je to 5let zpátky.
Jak kdyby s tím chtěli jezdit někam na frontu, nechápu .
Manipulace s tím byla, a i hever naříkal, jak kdyby v kufru měl náhradní motor
Přijde mi jak kdyby to byla ňáká pancéřovaná verze s neprůstřelnými skly, světly apod. Ani netuším jestli tohle existovalo v 5tce ,viděl jsem to jen u 7čky E32/38.
Zjistit to už nejde, je to 5let zpátky.
Jak kdyby s tím chtěli jezdit někam na frontu, nechápu .

Manipulace s tím byla, a i hever naříkal, jak kdyby v kufru měl náhradní motor

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
Tak se mi včera splnil dětský sen, jel jsem za Jaraxem na seřízení LPG a při té příležitosti byla možnost se s ním svést v M5 E60. Nemůžu to porovnávat s 550i e60, ale jenom ze 750Li, kterou mám. Taky jsem si kdysi říkal, že pořídím 550i a bude to jenom o něco slabší, no teď vím, že je to blbost, ta V10 je úplně něco jiného než N62. Vždycky když jsem se svezl v něčem, co by za to mohlo stát, tak jsem byl trošku zklamaný a čekal jsem víc (audi A6 C7, X5 F15, Accord 8G, Aston Martin DB9) ale u M5 to bylo naopak, tam jsem byl úplně unešený. Co se mi hodně líbilo, tak že v tom člověk úplně zapomene, že sedí ve velkým sedanu, uvnitř a v zatáčkách mi to připadalo, jak v závodním autě. Chyběla už jenom výztuha kastle, přilba a rukavice
. Nejlepší je stejně ale ten zvuk a hlavně, jak to krásně táhne až někam přes 8 tis otáček. Zajímavý jsou určitě i další vychytávky, třeba prý když se ubere prudce plyn, tak se změní nastavení brzd a auto je připravený okamžitě ostřeji brzdit. Škoda, že bylo ten den mokro, při plným plynu to protočilo kola myslím snad i na 3 stupeň přes 100 za hodinu
Když to srovnám s tím Astonem, tak ten byl takový snobský, klidný, nudný, spíš tak na dálnice. Zrychlení bude podobný, výfuky snad ještě hlasitější, ale stejně bych raději M5. Ta M5 mi přišla jak nějaký nasraný, agresivní auto co chce zabít řidiče, měl jsem z toho pocit, že kdybych to řídil, tak mám potřebu předjet všechno, co se mi připlete do cesty, to se mi v sedmě nikdy nestalo, tam klidně jedu 80 po prázdné cestě a nikam se neženu. Určitě je potřeba k tomu mít pořádný respekt, protože to zrychlení ve vyšších rychlostech je brutální, pár vteřin a je tam daleko přes 200km/h. Rozhodně bych to nechtěl jako daily auto, ale spíš do garáže jen tak pro radost, na normální ježdění bych si nechal sedmu
Lpg bych tam taky nedával, potom bych s tím jezdil, jak se sedmou, asi tak 3x víc než jsem jezdil do té doby, než jsem ji měl
Škoda, že je málo lidí co to auto má, a ti co ho mají, tak spíš nejsou tady na klubu. Docela by mě zajímalo, jaké jsou skutečné servisní náklady, aspoň zkušenost 10 majitelů po dobu třeba 3 let. Totiž, když jeden jenom mění olej a gumy a druhý majitel do toho sype staticíce, třetí shání celý motor, tak co si o tom pak myslet
Strašně moc bych to chtěl, spotřeba, tu vem čert, pořizovací cenu taky, ale servis, ceny nových dílů, nedostatek vraků na díly, z toho bych měl strach. U sedmy je to v pohodě, v sekci 7er hromada spokojených majitelů e65, několikrát opakované typické závady a pak spousta aut na díly.





Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:31, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
ale M je prostě M, s tím nemůžeš nějakou alpinu srovnávat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti
udělal jsem Mikimu pár pěkných fotek po servisu
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/Miki_M5/#
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/Miki_M5/#