Každopádně pomoct si člověk může rovnou jít do lepších směsí a značek bez navýšení hmotnosti, pokud to jako brzdí někomu v běžným provozu málo.
Upgrade brzd 645 -> M6
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Jistě to je takový statický měření, v provozu nevím těžko by se to zjišťovalo. Podle mě to má za úlohu distribuovat ABS ty brzdný účinky tak by se muselo přenastavit (tuning). Záleží taky na podvozku jak je houpavej atd.
Každopádně pomoct si člověk může rovnou jít do lepších směsí a značek bez navýšení hmotnosti, pokud to jako brzdí někomu v běžným provozu málo.
Každopádně pomoct si člověk může rovnou jít do lepších směsí a značek bez navýšení hmotnosti, pokud to jako brzdí někomu v běžným provozu málo.
-
Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
panové večer pročtu a pokusím poradit, jsem teď časově úplně v řiti 
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
tohle je podstata věci plus moderní nápravy, které mají antidive/squat geo, proto nejde srovnávat se starýma šunkama, kde auto padlo na čumák při pokusu o brždění...zddan01 píše:to teoreticky ano, ale vliv má hlavně rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou a to je u tohohle auta cca 50:50, takže posílit předek a nechat zadek je nesmysl
když cokoliv od Bmw ve 150ti zašlápnu, auto se jen přilepí k zemi, nereje čumákem, tzn. zadní brzdy také brzdí, proto jsou ostatně skoro stejně velké (průměr), dnes je to částečně marketing, ale i tak...
obyč auta s rozložením hmotnosti 65:35 a vlečnou torzkou mají vzadu klidně bubny, případně značně menší kotouče z výše zmíněných důvodů... a to je také důvod, proč jim reznou ty zadní kotouče, protože nejsou "ve hře" viz výše...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4066
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Posílit předek a nechat zadek nemusí být vždy nesmysl.
Já přesně tohle udělal u m4Zlika (vepředu S2NHA tj. dvoupístek 340mm místo původních 330mm/jednopístek) a vzadu sem nechal OEM (akorát sem hladký kotouč nahradil slotted Cquence stejného rozměru) a brzdí to fčíl VÝRAZNĚ líp než před úpravou. A nenoří se předek při brždění.
A stejně sem to udělal i na 3er e91 (předek s2NHA a zadek slotted Cquence) a.... stejný efekt.
(A až mi skončí lyžařská sezona, tak stejnou úpravu brzd provedu i na bramborovi2....)
Já přesně tohle udělal u m4Zlika (vepředu S2NHA tj. dvoupístek 340mm místo původních 330mm/jednopístek) a vzadu sem nechal OEM (akorát sem hladký kotouč nahradil slotted Cquence stejného rozměru) a brzdí to fčíl VÝRAZNĚ líp než před úpravou. A nenoří se předek při brždění.
A stejně sem to udělal i na 3er e91 (předek s2NHA a zadek slotted Cquence) a.... stejný efekt.
(A až mi skončí lyžařská sezona, tak stejnou úpravu brzd provedu i na bramborovi2....)
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Ale to co popisuješ je 5mm na poloměru a na přední nápravě (čili přesný opak než co se tu řeší).
Vyměn zadní 280 za 312mm, vypni ABS a jdi se projet
Vyměn zadní 280 za 312mm, vypni ABS a jdi se projet
“Ability is what you're capable of doing.”
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4066
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Já reagoval (ani sem nečetl zbytek) jen na tu větu o nesmyslu posilovat jen předek
-
zddan01
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2239
- Registrován: stř 05.10.2016 17:57
- Klubové ID: 3925
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
z mojí strany je to jenom teoretizování, ale posílit předek brzdama z auta, který má o víc jak 50% vyšší výkon a zadek nechat netknutej mi nepřijde dobrý 
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Podle mě i zbytečné praktizování, když dáš nové origo brzdy od Bimmeru s 30-40% slevou, bude to zakusovat pěkně.. kdybych s 6er lítal na okruh, tak M6 brzdy můžou být logickej upgrade. Ostatně Mr.Sweden má real zkušenosti..
-
Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
Tak abych to vlakno shrnul: Nema smysl menit jen predek, ale komplet vse.
Kazdopadne se na to vyprdnu, protoze ve me dlouhodobe klici napad poridit M6 a ten napad je stale silnejsi a silnejsi
. Za par let uz to bude celkem raritka a vypada to, ze v BMW uz V10 nikdy nebude 
Kazdopadne se na to vyprdnu, protoze ve me dlouhodobe klici napad poridit M6 a ten napad je stale silnejsi a silnejsi
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
to je slovo do pranice, máš za to odemě palec nahoru.
já si ty M6 brzdy právě koupil, ještě nevím jeslti je prodám, nebo si je dám na svoje, spíš dám na svoje.
sweden, výměna je plug and play? tzn vyměním třmeny, kotouče, desky a hotovo?
já si ty M6 brzdy právě koupil, ještě nevím jeslti je prodám, nebo si je dám na svoje, spíš dám na svoje.
sweden, výměna je plug and play? tzn vyměním třmeny, kotouče, desky a hotovo?
-
Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
JaraXi, oba vime, kam instalace tech M brzd povede
Nandas brzdy a budes chtit LSD, nandas LSD a budes chtit EDC, nandas EDC a budes chtit alespon kompressor z B6
Ja jsem to videl uplne stejne, realne jsem uvazoval nad M brzdama, LSD, pak by asi prisly dalsi blbinky a ve vysledku by to stalo to, co M6, jen by to proste M6 nebylo
Ja jsem to videl uplne stejne, realne jsem uvazoval nad M brzdama, LSD, pak by asi prisly dalsi blbinky a ve vysledku by to stalo to, co M6, jen by to proste M6 nebylo
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: Upgrade brzd 645 -> M6
to já dobře vím 
