
Zpráva od JaraXe
Tannere nevím kde se trh nasytil, ale já pořád čekám na termostaty, tak mazej vyrábět.
Já když to tady vidím tak absolutně nechápu kam to došlo. Je vidět že jsem hodně lidí sral, protože si nechcou nechat poradit. Tady na klubu jsem vlastně působil jako strašně zlej člověk, kterej všem jen nutí to svoje. Škoda že mě ti lidi neznaj osobně, škoda že jsem jim nemohl říct. "hele, a znáš sedmu? Pojd, jdem se projet" zrovna včera mi přijel kupec na 645ci, hrozně v pohodě pán, byl ze šestky nadšenej, ale já jsem mu říkal že to je krám co nehraje, vrže, atd. a pan to furt nechápal a říkal že to nemužu přece srovnávat se sedmou. Tak jsem ho svezl v tchánové Individual 750Li LPG caramel za 11k euro, no a pak když jsme vystoupili, tak mi pán říká, tak ted už naprosto chápu proč na šestku nadáváte. Samozřejmě on nechce sedmu, z reakcí podvozku a řízení 6er s DD byl naprosto unešenej, jak si zas užíval to že měl radost jak malej kluk. A fakt jsem rád, že jsem tomu člověku mohl ukázat obě ty auta, i když si je třeba nekoupí. Pánovi jsem se víc jak hodinu věnoval, ukázal jsem mu jak děláme na 760Li Individual na motoru, přece jen rozdělaný V12 se nevidí jakže den, jak vedle děláme 750i Individual gufera, a ještě M5 E60 která dostává plnou péči. Pán odcházel spokojenej a já se vrátil k práci ještě spokojenější, i když to akorát stálo peníze a čas. Pán má kamaráda co servisuje a doporučuje E60 530D, ale shodli jsme se na to "proč by jsme si to měli koupit" tam není ani ta radost šestky, ani komfort sedmy, ani taková ta přímočarost 3ky, ani radost z 5ky s V8. Prostě BMW zbavený většiny nejlepších věcí co BMW umí, i kdyby se to nesralo. I Když pán si teda užil, koupil E46 330d, za 14 dní mu sežrala vířivé klapky, když se dal druhy motor, tak mu za krátkou dobu uchcal vstřik tak že naplnil válec a dělal se znova komplet spodek. Já jsem měl taky naftu, TDSo, bylo to super auto, načipovalo se to na 190PS, posunul se omezovač o tisíc otáček nahoru a byla to fakt pila, pak jsem se svezl v sériové 325i a šel jsem brečet, ta 325i i tak byla uplně jinde, prostě větší rozsah otáček, zvuk atd udělali svoje. A ted přijdu tady na klub a vidím, jak lidi ladí zvuk nafty, což logicky nikdy nepůjde, zní to max jak nějakej strašněj vysavač, já to moc dobře vím, taky jsem ho ladil u svojí nafty, měl jsem tam jeden tlumič, druhej tlumič, rezonátor, všecko se zkusilo a furt to byl vysavač, což zněl hůř jak motorová pila, natož tříválec. A pak se na BMWklubu dovím, že 6válec je přece kultivovaný motor, že to není žádnej sakra čtyřválec a že 6R nafta má kurva zvuk, že M5 V10 se může jít klouzat ,a že 3 válec má hrozný zvuk.
Nikomu jsem nikdy nic nenutil. Nemám důvod ani potřebu, chci jen lidem otevřít oči a ukázat cestu, protože lidi neví, že sedma je mílové kroky daleko od 5ky (E65 vs E60, ne F), a že V8 benzín je jinde než nafta byt osmiválcová. A pokud si lidi chcou koupit F10, at si ji koupí, ale myslím že by se na bmwklubu měli dozvědět že je to poměrně poruchový auto, problémy jednotlivých motorizací, a taky to že už to nemá jizdní vlastnosti E60, zdaleka nemá komfort E65, a tak hlavní důvod proč si to koupit je vzhled auta, společenské postavení, a jízdní asistenty, ale rozhodně ne spolehlivost, náklady, nebo jízdní vlastnosti a pokud to ti lidí ví, tak at si to koupí, a nemám s tím problém. Kamarád souložil s nějakou holkou doprdele, a no a když skončil tak se divil že měl ptáka od hoven, no hold mu to asi nikdo neřekl



Ale to jsme zase u toho vyjadřování emocí na klubu, kde to prostě nejde poznat jak to myslím, možná se ještě neumím vyjadřovat. Sranda je že se ted skoro každý den setkávám na klubu jak někomu někdo poradí špatně a málo kdy ho někdo opraví

Pape Bawo mi před pul rokem psal že chce F15, já jsem mu říkal at si to nekupuje, že jsou to poruchová auta, a že tam není pořádný motor, jediny co se dá koupit se zavřenýma očima je N55 a uplynulo půl roku a je to tady
Zdar všeci, poslušně hlásím, že má X5 dostala chuť na olejNajeto 100K ........ wtf
![]()
![]()
![]()
Co se mohlo pos... ? Motor N55 býval přece v pohodě ne? Bere tak deci na 100, zjištěno včera, černý lauf a hláška na BC " dolij litr oleje vole" mě dost zaskočila. To nežrala ani předchozí E70 v ropě, ta začala až ve 240Tkm a vzala deci na 3000km.
Jsem zdrcen..
Zítra jedu 250 km, tak se na to ještě zaměřím, třeba to byla nějaká chvilková indispozice. Ale spíš ne, co? To se snažím jen tak uklidnit.
Co teď kudla s tym?
... a vyznavači benzínu mlčí![]()
![]()
Vítejte na klubu kurevtor vs filozof, plodná diskuze kde kurevtor nepozná naftu od benzínu a a filozof je dohromady 3ma autama a z každého je uplně unešenej, i když je to neobratná krabice. BTW ta diskuze mě taky pobavila, jak je výkon u AMG zbytečny a je to tak na okruh, protože ML je idealni okruhovka.
Těžce nesouhlasím s filozofií RomanaM3 že by jsme se měli vzájemně podporovat, a rozmlouvat někomu nějakou čorku 530D kde někdo přerazil vin, nesedí žádná výbava s vinem a všechno se na ní sere, je blbost, že mu máme pomoct, stejně jako někomu se zástavbou motoru kdy auto nebude moct na cestu nebo se složením dvou vraků E65 do třetího drahýho vraku. Jako já s tím nemám problém, těm lidem poradit, rád jim poradím, ale první jim 5x řeknu že to nemá smysl. Mě třeba denně volaj lidi s naftou, a denně jim radim co maj dělat, ale servisovat to odmítám. Bohužel BMW přestalo umět dělat motory, dneska nemají fakt jediný dobrý motor a lidi co si pak koupí třeba n53, N47, N63 a podobná hovna mi pak volaj "ale vždyt jste říkam že mam chtít benzín, jaktože se to pokazilo" trošku jiná je situace u N54,N55, n74 které aspon jedou, tak z toho člověk aspon něco má.
Takže se tu mějte hezky, hádejte se o nesmyslech, kupte si naftovy pětky protože si myslíte že to pojede ferrari s komfortem rolls roycu, za chvilku tady bude škoda forum, kde lidi píšou jak s 1,9 tdi pojeli M5ku, že jela do kopce 80 a nemohla víc protože řidící jednotka musela počítat jiskru pro 10 válců.