Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e92 325i automat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 11.04.2019 19:24
e92 325i automat
Ahoj. Chtěl bych vás poprosit o pár rad. Jednou jsem už psal na forum, ake od F30 jsem opustil.
Rozhodl jsem se pro starší řadu pro atmosféru 6 valce.
Našel jsem si auto e92 325i automat. Má najeto 200tis a nějaké drobné..R.v. 2007 Má to motor N52B25O1, 2 497 cm3 .
Chci se zeptat co si myslíte o tomto motoru a na co si dát pozor při koupi? A jaké máte zkušenosti s motorem a automatickou převodovkou.
Děkuji za vaše rady.
Rozhodl jsem se pro starší řadu pro atmosféru 6 valce.
Našel jsem si auto e92 325i automat. Má najeto 200tis a nějaké drobné..R.v. 2007 Má to motor N52B25O1, 2 497 cm3 .
Chci se zeptat co si myslíte o tomto motoru a na co si dát pozor při koupi? A jaké máte zkušenosti s motorem a automatickou převodovkou.
Děkuji za vaše rady.
Re: e92 325i automat
Dej hledat, najdeš hafo...
N52 žere olej, teče z něj olej a vyměníš postupně pár el. dílů, abys měl klid...
6q ZF automat potřebuje měnit olej/vanu, což je 8-12tis Kč/60tis km...
N54/55 je imho lepší varianta, jede to podstatně lépe za stejné peníze (myšleno spotřeba)... na dálky není problém 8,5 při 135 km/h průměru (335iA e92)
N52 žere olej, teče z něj olej a vyměníš postupně pár el. dílů, abys měl klid...
6q ZF automat potřebuje měnit olej/vanu, což je 8-12tis Kč/60tis km...
N54/55 je imho lepší varianta, jede to podstatně lépe za stejné peníze (myšleno spotřeba)... na dálky není problém 8,5 při 135 km/h průměru (335iA e92)
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 11.04.2019 19:24
Re: e92 325i automat
Ono ja bych klidně šel do silnějšího motoru ale jsem limitovaný financemi.Hanz píše:Dej hledat, najdeš hafo...
N52 žere olej, teče z něj olej a vyměníš postupně pár el. dílů, abys měl klid...
6q ZF automat potřebuje měnit olej/vanu, což je 8-12tis Kč/60tis km...
N54/55 je imho lepší varianta, jede to podstatně lépe za stejné peníze (myšleno spotřeba)... na dálky není problém 8,5 při 135 km/h průměru (335iA e92)
Děkuju něco jsem si pročetl..
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e92 325i automat
No tak je potřeba abys to kupoval s někým kdo tomu autu rozumí, nejlíp s diagnostikou atd. Kolik má tabulkovou hmotnost a výbavu tohle coupé? Na běžný ježdění by to mělo stačit, ale na závodění už to dneska není.
Trochu větší investice údržba jednou bude ten automat, jinak podvozek furt něco klasika. Na motoru asi selenoidy Vanosu, ventil valvetroniku, těsnění ventil deklu a odvětrání separátoru skrz úniky oleje.
Trochu větší investice údržba jednou bude ten automat, jinak podvozek furt něco klasika. Na motoru asi selenoidy Vanosu, ventil valvetroniku, těsnění ventil deklu a odvětrání separátoru skrz úniky oleje.
Re: e92 325i automat
Dokonce i smradlavá 320cd po nalití ujede 325ci, souhlas s Hanzem a navíc ty 335i drží cenu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e92 325i automat
No než smradlavku to radši ticho a klid v kabině. Taková E36 se 190hp tady byla modla a etalon výkonu celý roky.
Kdyby jsme si mohli tisknout peníze jezdilo by se do kaufu aj v M3.

Re: e92 325i automat
tak rozhodně 320cd neujede 325i stím nesouhlasím.... pokud není extrémně upravená za šílené prachy ... 

Re: e92 325i automat
Přesně jak píše filozof, tady se o 325ci (tedy e46) nikdo nebavil, řešila se 325i e92 a to teda nevím co bys do ty 320cd chtěl lít, aby to předjela. Jedině tak raketový palivo a slzy z jednorožce.
Každopádně a tím, že coupe by slušelo víc 335 než 325 se určitě dá souhlasit, ta 325 je super svezení, ale o nějakém zatlačení do sedačky nemůže být moc řeč. Každopádně pokud tě limitují finance s n52 chybu neuděláš, přece jenom ty 335i pokud jsou v pěkným stavu tak stojí raketu.
Každopádně a tím, že coupe by slušelo víc 335 než 325 se určitě dá souhlasit, ta 325 je super svezení, ale o nějakém zatlačení do sedačky nemůže být moc řeč. Každopádně pokud tě limitují finance s n52 chybu neuděláš, přece jenom ty 335i pokud jsou v pěkným stavu tak stojí raketu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 11.04.2019 19:24
Re: e92 325i automat
Taky bych spíš chtěl 335i ale je to pro mě spousta peněz. Bylo by to super svezení to určitě.Recikk píše:Přesně jak píše filozof, tady se o 325ci (tedy e46) nikdo nebavil, řešila se 325i e92 a to teda nevím co bys do ty 320cd chtěl lít, aby to předjela. Jedině tak raketový palivo a slzy z jednorožce.
Každopádně a tím, že coupe by slušelo víc 335 než 325 se určitě dá souhlasit, ta 325 je super svezení, ale o nějakém zatlačení do sedačky nemůže být moc řeč. Každopádně pokud tě limitují finance s n52 chybu neuděláš, přece jenom ty 335i pokud jsou v pěkným stavu tak stojí raketu.
Kolik ty n52 motory jsou schopny najet km pokud se o ně člověk pořádně stará?
Re: e92 325i automat
Každej druhej co má e92 320d tam má soft minimálně na 150kw nevím co na tom nechápete
Re: e92 325i automat
ty jo fakt se musím smát .... 325i má 160kw je to benzín
320cd ikdyby měla 150kw nikdy boha jeho neujede benzínu ...prostě nikdy ...jo pocitově krouták zatáhne v nižších otáčkách ale umře....
I 330d 150kw vs 325i 160kw prostě nedávala tu benzínovou 3er.
Rozsah otáček benzínu a prostě vlastnosti a chování benzínu jsou jinde.
Kdysi se testovala 330d 142kw vs 328i 142kw obě cca podobný výkon a benzín ujel vždy....
320cd ikdyby měla 150kw nikdy boha jeho neujede benzínu ...prostě nikdy ...jo pocitově krouták zatáhne v nižších otáčkách ale umře....
I 330d 150kw vs 325i 160kw prostě nedávala tu benzínovou 3er.
Rozsah otáček benzínu a prostě vlastnosti a chování benzínu jsou jinde.
Kdysi se testovala 330d 142kw vs 328i 142kw obě cca podobný výkon a benzín ujel vždy....
Re: e92 325i automat
Filozofe, ty jsi přes ty prospektový technický parametry, najdi si 0-100 u e46 330d 150kW a e90 325i 160kW. To se teprve nasměješ. 

Re: e92 325i automat
Já nevím co kdo do těch 320d nahrává za softy, ale to auto prostě bez nějakých zásadních úprav motoru nemůže 325i nikdy předjet, v životě nikdy. Jedině teda pokud by v tom benzínu jelo nějaký jelito, který řadí jako moje máma stylem 2500 otáček a šup kvalt nahoru a pak se diví, že to nejede. Pokud bychom srovnávali 325d s nějakou mapou a 325i, tam už se můžeme bavit o zajímavém souboji, kde by roli hrála trasa "závodu" atd.
Blacksmurf: Co se týče životnosti těch motorů, nevím o tom, že by tam byl nějaký zásadní problém, který by ten motor měl předčasně odpálit. Musí se tomu dávat servis, semtam se něco vymění, ale jsou to spolehlivý motory, ta jejich popularita nevznikla jen tak.
Blacksmurf: Co se týče životnosti těch motorů, nevím o tom, že by tam byl nějaký zásadní problém, který by ten motor měl předčasně odpálit. Musí se tomu dávat servis, semtam se něco vymění, ale jsou to spolehlivý motory, ta jejich popularita nevznikla jen tak.
Re: e92 325i automat
tam je to podobné to zrychlení díky převodům ale 320d je prostě jinej level uplně ,,, 325i má prostě dlouhé převody a taky diff hraje proti ....jinak 325i dokáže s jiným diff klidně 6s zrychlení...ph132008 píše:Filozofe, ty jsi přes ty prospektový technický parametry, najdi si 0-100 u e46 330d 150kW a e90 325i 160kW. To se teprve nasměješ.
Ale serie 325i vs 320d je uplně jiný svět i 320d načipovaná je stále jinde ,,, furt tu 2,5i nedává,,,,,jedině radikální upravy ....ala 180-200kw spešl turbo a upravy auta....za ranec peněz.
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... B1%5D=1143
Re: e92 325i automat
Jo, to jo. Dobře je to vidět třeba na Alpině D3 z e90. Ta má 147kW a na 325i parametrama nemá. Pořád je to prostě R4 vs. R6. Teď koukám na ten tvůj odkaz a tam je 325i docela svižná. Já srovnával automaty (viz. název vlákna), a tam je 325i díky chybějícímu krouťáku pomalejší než ta 330d. Každopádně jsem s 325i nikdy nejel, tak porovnávám jenom ty čísla... Ale s e46 330d 150 kW jsem jel a to auto jede fakt hezky.
Konečně góóól!


Konečně góóól!



Re: e92 325i automat
jel jsem s 530d 142kw i 330d 150kw jedou pěkně a stejně tak 325i e90 160kw.... ta jede pěkně ale je cítit ty dlouhé převody ... má prostě navíc.
530xd automat 170kw jede moc pěkně .... ale furt je to nafta
nafta mi nevoní ....zvuk a váha auta atd prostě pro mě osobně ne.
Ale je nafty přebytek a stojí pakatel ...chápu že i zde budou taci co koukají na spotřebu ale servis si už nespočítají ....
automat preferuji v řadách 5er a 7er ....naopak v 3er je ideálním řešením manuál. Lepší reakce i pocit z řízení. Do 3er mi automat moc nevoní.
Takže bych doporučil se dívat na 325-330i e90-e91-e92 s motorem N52 (160 a 190kw)
530xd automat 170kw jede moc pěkně .... ale furt je to nafta
nafta mi nevoní ....zvuk a váha auta atd prostě pro mě osobně ne.
Ale je nafty přebytek a stojí pakatel ...chápu že i zde budou taci co koukají na spotřebu ale servis si už nespočítají ....
automat preferuji v řadách 5er a 7er ....naopak v 3er je ideálním řešením manuál. Lepší reakce i pocit z řízení. Do 3er mi automat moc nevoní.
Takže bych doporučil se dívat na 325-330i e90-e91-e92 s motorem N52 (160 a 190kw)
Re: e92 325i automat
Abych taky kromě OT přispěl trochu k tématu, tak jenom upozorním, že automat v E92 325i možná nemusí být ZF. Pokud by byl GM, tak podle některých názorů je to ta horší varianta. Já s ní tedy v 330i nemám problém, ale mám poměrně málo najeto a i s tím autem málo jezdím. Jediný, co bych jí mohl vytknout, je až extrémě krátká jednička.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 11.04.2019 19:24
Re: e92 325i automat
Dneska mi na diagnostice vyskočil že jsou vadný lambdasondy měnil jste si je někdo už sám nebo to necháváte servisakum? A je pravda že když je vadná jedna na diagnostice to načte vadný všechny nebo není?