Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Jemu to ale dělá JEN v jedné poloze, na druhou stranu to nedělá naprosto nic. Kdyby to bylo servem/olejem, bude to dělat pořád, hladina je ok.
“Ability is what you're capable of doing.”
-
spencer
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: ned 27.01.2008 01:00
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Taky mi to delalo jen v urcite poloze a s hladinou to nemelo nic spolecneho, tu jsem mel taky Ok, ale samozrejme to muze byt necim jinym.
-
Milosek
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned 16.07.2017 11:38
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Už jsem to vyřešil, měl jsem podhuštěný kola... Dopředu jsem dal něco přes 2,8 a dozadu 3 a žádný drhnutí už se neděje.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Co máš za pneu, kolik podhuštěný.. 2,5baru musí stačit.
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
to je hodně 2,8 na předku budeš mít sjeté středy ...
3.0 na zadku snad jen pokud vezeš 4x pašíky a plný kufr krámů ... jinak daleko méně zadek 2,5-2,8 max a předek 2,2-2,4 bohatě stačí.
Míval jsem 2,9 zadek a sjížděli se středy .... 2,5-2,6 ideální
3.0 na zadku snad jen pokud vezeš 4x pašíky a plný kufr krámů ... jinak daleko méně zadek 2,5-2,8 max a předek 2,2-2,4 bohatě stačí.
Míval jsem 2,9 zadek a sjížděli se středy .... 2,5-2,6 ideální
-
Milosek
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned 16.07.2017 11:38
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Mám Good Year Efficient 225/50R 17. (530D 173 kW)
Na netu jsem našel doporučení: předek 2.2-2.8, zadek 2.6-3.3. Tak jsem zkusil skoro limitní hodnoty, abych zjistil jestli to dělá tlak v pneu. V servisu na to nepřišli a ani tady mi nikdo nedal tip.. Štvalo mě to 2 roky. Přitom taková blbost..
Na netu jsem našel doporučení: předek 2.2-2.8, zadek 2.6-3.3. Tak jsem zkusil skoro limitní hodnoty, abych zjistil jestli to dělá tlak v pneu. V servisu na to nepřišli a ani tady mi nikdo nedal tip.. Štvalo mě to 2 roky. Přitom taková blbost..
-
rhinos
- Registrovaný
- Příspěvky: 353
- Registrován: pon 16.03.2015 01:00
- Klubové ID: 3986
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
to je podle me prehnany. Ty nemas stitek ve dverich?
Je tam myslim pri nalozenem aute vepredu 2.4 a vzadu 2.8
Je tam myslim pri nalozenem aute vepredu 2.4 a vzadu 2.8
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Tím přefouknutím jsi jen snížil odpor pneu (je teď vyboulená uprostřed) a proto to vypadá ok... (problém v tom hřebenu je pořád, jen nepřekonává tak velký odpor, proto je to tiché).
2,8/3,0 je moc, sjede se pneu uprostřed a nejspíš bude auto hůř brzdit...
2,8/3,0 je moc, sjede se pneu uprostřed a nejspíš bude auto hůř brzdit...
“Ability is what you're capable of doing.”
