Mě spíš štve, že u E46 jsou čtyři chcance na sklo jako ve stodvacítce (OK, pokrok, tam byly jen dva), a pak se to nějak kdovíjak roztahá stěračemi.
Zatímco E90 tam má úplně perfektní a dokonale seřízený rozprašovač, který nádherně pokryje celé okno.
DKx píše:Mě spíš štve, že u E46 jsou čtyři chcance na sklo jako ve stodvacítce (OK, pokrok, tam byly jen dva), a pak se to nějak kdovíjak roztahá stěračemi.
Zatímco E90 tam má úplně perfektní a dokonale seřízený rozprašovač, který nádherně pokryje celé okno.
tak ono to chce cas od casu ty dve trysky proplachnout-mam je e46 a rozprasujou jak na e90.
hansm5 píše:tak ono to chce cas od casu ty dve trysky proplachnout-mam je e46 a rozprasujou jak na e90.
Jo? Ty jo zajímavé, a čím je teda proplachuješ? Vodou do ostřikovačů to asi nebude...?
roztok tepla voda a kyselina citronova,on se v tech tryskach casem udela takovej slem a strika to blbe a kdyz uz se to dela,tak rovnou vymeju i nadobku
hansm5 píše:ale musis dat celou tu mrizku i s ostrikovacem,samotny trysky prehodit do predface nepasuji
hmm, no já mám Compact a dle katalogu tam je stejná mřížka jak na Coupe, kde pasuje jak stará (61668362821) tak nová (61667056731) tryska.
Ale děkuji za upozornění.
Tak nové trysky jsou na autě. Přehození otázka 8 minut, je to plug&play.
Dojmy jsou smíšené. Je to myslím o dost lepší, jak předtím, ale E90 to stále není. Rozprášení je poměrně hrubé, a rozptyl je příliš velký, stříká to bokem. Tam není co štelovat. Ale za jízdy se to bude asi chovat jinak.