Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW 525d, E61, M57N 145kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

BMW 525d, E61, M57N 145kw

#1 Příspěvek od matik »

Ahoj,
potřeboval bych pomoc či radu ohledně bmw e61 525d (145kw) automat

Všiml jsem si při jízdě že auto občas lehce pocuklo (opravdu jemné cuknutí), na volnoběh jsem si poté všiml že auto jemně v nepravidelných intervalech "zakopne", byl špatný alternátor (přebíjel), to se opravilo ale problém s cuknutím a na volnoběh "zakopnutím" zůstal.. Na živích datech či v chybovkách není vůbec nic (protože to vynechání je opravdu velmi jemné). Někdy auto zakopne hned při startu a někdy třeba až po deseti minutách běhu na volnoběh.
Vyzkoušelo se dost věcí, koupil se nový vstřik a ten se prohazoval na všech válcích a problém stejně není vyřešen. Zvuk co motor při výpadku vadáva je stejný jako když člověk na chviličku odpojí při běhu vstřik..

Nyní je podezření na řidicí jednotku motoru (tím jak alternátor přebíjel), setkal se s tím prosím někdo že by odešla řidicí jednotka motoru ? Nebo po čem jiném by člověk měl jít ?

Děkuju Jirka
Odpovědět