Mam maly problem, BC je krapet optimisticky, dle stylu jizdy variabilne od litru az tri oproti tomu co 'vypocita'. Kdyz jezdim tak nejak svizne tak je vypocitana spotreba vyssi asi o litr, kdyz jezdim jak dobytek tak je rozdil az ke trem litrum na sto. Mam uz korekci na 1,1 a obavam se ze vic uz to nejde. Docela rad bych ho umravnil, neporadite mne nekdo ceho se chytit? Soft mam posledni mozny. Pneumatiky maji spravnou velikost. Mam chut ten koeficient resetovat na 1 a nasledne nastavit, ale obavam se ze to uz vic nez tech 1,1 neda.
to je spravně, to je specialni milosrdnej ekonoměr pro majitele nafty, aby nemel depresi z realny spotreby a nevypadal hloupe na srazu TDIckaru ktery jedou za 4,98745121478....
Podarilo se ti nekdy nastavit koeficient na vyssi hodnotu nez 1,1? Ta fotka je extrem kdy jsem uz byl po dnesku unaveny a z benzinky jel domu ... Je to neudrzitelne na takove hodnote, realita je nekde uuuuuplne jinde. Ale nad 13 se mne ji nikdy nepodarilo dostat, to je asi takovy muj strop. Maji to fakt nejake dojebane, upravoval jsem i nekolik e46 320d, taky to nesedelo o 'hodne'.
Klidne si kup co chces, nikoho to nejspis nezajima... Ja tady resim proc se to bez korekce rozchazi i o temer 4 litry. Coz je dost aby k tomu existovalo nejake opravne opatreni o kterem nevim. U vsech aut mne to sedelo pomerne presne takze hledam nejaky problem u te moji. Jenze mne tak nejak moc nenapada po cem jeste jit.
Kdyz je ta nedele tak asi prehraju komplet cele auto znova jestli tam nekdo neco vyrazne nedosral...
Ahoj matizi, v 730d mě spotřeba ukazuje velice přesně. Několikrát jsem to zkoušel porovnávat při tankovani do plné nádrže. Samozrejme na trasu 10km to žádný zázrak nebude. Nedá se nějak updatovat software, který to má nastarosti?
No prave ze to ukazuje pomerne presne temer vsem proto zjistuju jestli nekde neni nejaky problem. Asi je. Hned nekolik. Prvni je ze je to nafta -))) Uz se programuje, ale novejsi soft neni a nikdy uz nebude. Takze se prehrava tim samym a kodovani na VIN. Jelikoz to prodelalo v germanii TUNYNG protoze mam fakturu na par ser € za to, tak tam mohli neco dokurnit. Ale motorovky mam od doby co jsem to koupil v seriovem stavu. Ani bych se nedivil kdyby tam neco udelali aby tam byly takhle optimisticke cisylka.
Ja to samozrejme neresim na 10km, ale na nadrz. A kdyz ukazuje 9,5 a realita je pres 13, tak mne to sere ze keca a hledam co je spatne. Tech 13 je permanentne po prdeli... Normalnim sviznym krokem to je neco pres deset...
Já mám zkušenost z vícero 20d a 30d, že palubak je optimista do chvíle, než se udelaj vstřiky. Mám teorii, že tam jde prostě trochu víc nafty, než s čím rj počítá. Po repasu/výměně vstřiků jsem vždycky musel ladit korekci zase zpět a vždy se vracela v podstatě do továrního nastavení 1.
To je rozumny argument. Jak vypadaly korekce na vstriku pred tim nez se delaly? Byly rozhazene nebo ne? Pokud se nestane nic po tom prehrani tak je mozna vytahnu a necham testnout.
Jeste malickost, kdyz jedu jako pica jde to i za 8,5, normalni provoz je neco okolo deseti. Tech 13 byl extrem co dostala na prdel co ja vim na 300km kdy jsem se s ni jako ze fakt nesral a bylo to neustale o papiry. Tech deset mne prijde ze neni nenormalni na ten tank. Navic jezdim vetsinou dost nad limit.
Naposledy upravil(a) matiz dne ned 21.04.2019 13:45, celkem upraveno 1 x.
V zime nebyly, ale uplna hitparada to taky nebyla. oteviral se docela brzo ololo 83°C pokud se nepletu. Taky to mohlo dohrivat webasto. Prubnu az to prehraju. Zatim jen jedna jednotka mrtvolka, WIM si nechce nechat naordinovat nove data No, ale jeste jsme neskoncili, ze jo -)
Ne ze bych se nudil, ale leto se blizi... Musel jsem to zkusit A nechybi mne to, spoceny az na prdeli.
Korekce vždycky tak nějak ok. Spíš takovej ten nic moc volnoběh, kdy to tak každé 2s jakoby lehounce zakopne, hlavně když to dlouho tavíš třeba na dálnici. To se vstřikama vždycky spravilo.
Jak říkám, vždycky mě až překvapilo, jak moc přesně to potom měřilo podle palubaku. Na mé ex 530d sem to ladil jak kokot a po repasu zase zpět a na 0,2l to vždy sedělo, jak dálka tak čistě město. Měřeno podle tankování od plné do plné. Když máš naftu, tak nějak autimaticky máš měření spotřeby jako koníček, takže sem v tom byl fakt dobrej:D
Dobre ty!!! No ja jsem tak nejak dobojoval, auto oprogramovane, nastavene, sladene, serizene, sterace stiraji, WIM to nejak ne ze rozdychal, ale funguje, jde vycist kodovani, kaslu na nej, nebudu zjistovat proc neprobehlo to programovani a uvidime casem jak bude sedet palubak. Koeficient zpatky na 1 a tady je vysledek za kratke prubnuti po okreskach jako ze svizne a mohlo by to byt i realne. Doliju do plna a v utery jedu na vylet, tak uvidime jak si povede.
Nedalo mne to a nasal jsem si kodovani budiku a nettodata jsou rozdilne, protoze jsem si je pred tim programovanim zazalohoval Nechce se mne hledat co tam je jinak, otestuju to casem. Ale odhadem by to mohlo sedet za tu kratkou zkusebni jizdu kdy jsem se s tim nesral, ale nedivocil mooc.
Nemuzu si pomoct, pripada mne ze je nekde neco shnileho, a nemyslim si ze to bude v tom aute ale priklanim se spis k sw... Bud je neco dojebane tam kde se programovaci nastroj BMW nedostane, nebo je to z vyroby naprogramovane spatne, nebo mam fakticky problem na aute. Jenze to se mne moc nezda. Posudte sami...
Prvni mereni po preprogramovani: trasa 200km, prvni polovina jako ze v klidu, rychlost okolo 110km, 80 v obcich, nekolik predjeti co mne neujeli a srali mne. Zadne velke extremy. Zpatecni jizda uz mezi 120 - 140, v obcich na to sral Bily Tesak, protoze noc, dest a bez provozu takze 90 aby to nebylo za papiry... Na BC se ukazalo optimistickych 8l, realita po dotankovani 8,9l. Dle meho usudku spotreba adekvatni jizde, 9l na tak tezke auto a sviznou jizdu s rychlym predjizdenim je super. Jenze BC keca o temer litr...
Druhy pokus, cesta z opavy do ostravy, delka 35km. Od baraku na zacatek ostravy mezi 160-180km/h, pres ostravu jako polodobytek 60 - 110, nejsem idiot abych nekoho sejmul, tam kde byla 80tka tak tam jsem jel neco pres stovecku, spechal jsem, tam kde uz je obydlena zona tech 60. Na trace nekolikrat cervena vlna, rozjezdy stylem mrdam na to a jedu... Pri takoveto jizde mne BC spocital 8,9l/100 km cemuz proste odmitam verit protoze ten tank vazi 2,5 tuny a zadarmo jezdit nemuze. Pri tak vysoke rychlosti to zrat MUSI!!! Nerikam ze na tom aute nemuze byt neco spatne, je to stara vyjeta herka, ale okolo 8,5l jezdi trojky s petkama, tady je skoro o tunu vetsi vaha a dva valce navic ktere je potreba krmit. Motor jede hezky, zadne zakopavani, proste hezky. Samo ze za tepla, studene je to krapet horsi, ale ne spatne. Jsem z toho zmateny, tahat vstriky a nechat je otestovat se mne nechce, ale taky nechci skoncit s propalenym pistem. Spis se priklanim k tomu ze auto je OK a fakt keca BC. Neumim to ale srovnat, protoze zadnou dalsi 740d neznam.
Docela by mne zajimalo jak za kolik jezdi jine sedmy s tim nespravnym typem paliva.
Trosku jsem mu pridal, nejak se mne to popletlo... Vstriky vypadaji v aute v poradku, ale na stolici nebyly. na spritmonitoru jsou dve e65 740d a obe jezdi za 11l. Coz tedy moje je mezi 10 - 11l taky po celych 8k km co jsem s ni nahrkal za tech par mesicu. Tady jsou vsechny 740d na spritu vcetne e38 ktere jsou si velmi podobne.
Anzahl Kraftstoff min Ø max
10 Diesel 8,44 10,10 12,31
Z toho mi vyplyva ze evidentni zavada na motoru neni. Ale jisty si nejsem, protoze zadnou jinou 740d neznam a nemam s cim srovnat.