Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325ia M54 chcipa za tepla

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

325ia M54 chcipa za tepla

#1 Příspěvek od hopiondra »

Ahoj, řeším problém na své E46 325ia rok 2002, 245tkm. Jak se motor trochu ohřeje začne chcípat jakmile se přiblíží otáčky k volnoběhu, když není zařazeno jde motor vytočit, jakmile zařadím D či R většinou chcípne. Před dvěma lety ten stejný problém psalo čidlo sací vačky bylo vyměněno a OK. Ted to znovu začalo psát čidlo sací vačky proto jsem dal nové, ale tentokrát bez úspěchu. Někdy jen poklesnou otáčky a motor to roztočí a jede, ale v 70-80% případnů chcípne. Jinak Motor nad 1200ot jde normálně táhá a běží čistě i na volnoběh. Při opětovné výměne čidla jsem si všiml hodně zasajrajtované hadice odvětráni klikové skříně, takže to bude asi ucpané po 50tkm od výměny celé + podtlaková hadička k sekundaru je úplně děravá. Příští týden tyto komponenty chci komplet vyměnit a sundat ventilové víko + vyčistit. Mohlo by to být tím? nebo kouknout jestě na něco ? když už tam budu. Zvláštní je že diagnoza stále vyhazuje chybu otáček sací vačky
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 325ia M54 chcipa za tepla

#2 Příspěvek od hopiondra »

volnoběžny ventil byl před 3. lety meněn za novy origo.
Skaza
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 18.04.2019 17:30

Re: 325ia M54 chcipa za tepla

#3 Příspěvek od Skaza »

Toto samé sem psal kolegovi do tématu nahoru. Ahoj, nemám dobré zprávy, ale podobný problém. Když se auto zahřeje, má tendenci zdechnout při zařazení D nebo R, někdy zdechne i v zatáčce. Takže sem to začal řešit tím, že se vyměnili všechny hadice a většina podtlaků, co vypadala špatně, vyměnil se separátor, protože jsem věděl, že už je chycenej. Po téhle akci přestala zdechat za jízdy, ale semtam zdechla při zařazení zpátečky a kolísal volnoběh. pořád se řešilo dokola co by to mohlo být, až jsem se naštval, šel sem koupit váhu vzduchu, škrtící klapku, volnoběžnej ventil a všechny svíčky a cívky. včera sem to vše vyměnil a vypadalo to dobře, než jsem najel asi 150 km a začal zase kolísat trošku volnoběh a při zařazení ubere otáčky. už sice nezdechne, ale zakolísá někdy. no tak sem zresetoval adaptace a chvilku to bylo dobry. Potom to začlo zase a zjistil sem, že z nějakyho důvodu se prostě jednotka po nějaké době rozhodne, že potřebuje ubrat vzduchu a hodí do korekcí -5% vzduchu a problém začne nanovo. otáčky volnoběhu spadnou někam na 550-600 a začnou problémy. Jo když zapnu klimu, tak to nikdy neudělá, protože si to zvedne otáčky, ale pořád kolísají. Tak taky nevím zkusím ještě koupit jinou váhhu vzduchu a uvidí se. Čidla vačky ani kliky jsem zatím neměnil. Ještě mě napadlo, že by to mohla dělat lambda. Hlavně není nikde v jednotce žádná chyba, což mě celkem s..e. Tak držím palce ať to aspoň ty vyřešíš.
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

Re: 325ia M54 chcipa za tepla

#4 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

hopiondra píše:Zvláštní je že diagnoza stále vyhazuje chybu otáček sací vačky
Dával jsi original? Jestli ne tak ho rovnou objednej.
Druhovýroba (krom VDO) nefunguje
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 325ia M54 chcipa za tepla

#5 Příspěvek od hopiondra »

jj potvrzeno čidlo špatny.
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

Re: 325ia M54 chcipa za tepla

#6 Příspěvek od Angelos »

Který čidlo?
Odpovědět