Podle mně udělali chybu v kritickým přemýšlení, třeba s tím čudlíkem hodin v tom že to celý ze začátku zbytečně překomplikovali.
Ten čudlík má 3 funkce, nastavit čas dopředu, dozadu a přepnout čas s 24 hodinovýho formátu na a.m/p.m. Nevím proč se rozhodli že přepínání časovýho formátu je tak důležitý, a bude se to tak často používat že to musí být přístupný hned na budíkách. Kdo v Evropě používá a.m/p.m a kdo Americe používá 24 hodinový čas? Nikdo, tuhle funkci jsem nikdy nepoužil. Tahle funkce mohla být v podstatě dostupná jenom přes diagnostiku.
Dál je mohlo napadnout že spolíhat se na 2mm plastový nožičky aby mačkali na spínače je dlouhodobě velmi nespolehlivý, protože plast časem praskne, obzvláť ve prostředí kde se porád mění teplota, třeba jako v autě, a nebo že někdo použije moc síly a prasknou. Místo toho mohli udělat jenom jeden spínač na který by se dalo jenom máčknout jako na ten druhej na levý straně. Tím by se sice čas dal posunout jenom dopředu ale vydrželi by to věčně. Jako je to třeba v Opel Astra. Dokonce by tím usnadnili výrobu.
Kdybych to ale dělal já, tak bych ten časovej čudlík vůbec nedělal protože každá e46 má rádio na kterým už je plno knoflíků. Dokonce je tam knoflík s hodinama. Když jde změnit čas přes navigaci, proč neměnt čas i přes rádio když se tam dá měnit plno blbostí jako bass atd...
Udělal bych funkci že když se podrží knoflík s hodinama a knoflík + 10 vteřin, dostaneš se do menu kde si můžeš vybrat jakej formát času chceš, můžeš si nastavit čas (což je jednodušší než čudlíkem na budíkách) a ještě bych tam přidal funkce '-1,-2, +1, +2 hodiny', aby uživatel každých půl roku nemusel zdlouhavě nastavovat čas když se změní, ale prostě si hned přidal hodinu navíc, jako na mobilním telefonu.
Tím by se ušetřil materiál za čudlík, pár spínačů a hlavě plno problémů protože takovej systém by byl věčnej, a bylo by daleko snadnější nastavit čas. Až by jsi přijel z Francie do Anglie nemusel by jsi se srát s nastavováním času protože by jsi jenom vybral -1 hodina a je to.
---
Další taková věc, aby jsi vyměnil žárovky zpátečky a mlhovky musíš odendat tapecírunk na viku kufru, a ten zespoda drží 4 zamačkávací cvočky. BMW v knížce píše že je musíš vyndat placatým šroubovákem, jenže ve vercajku kterej ti dali je jenom křížovej šroubovák kterej je ti k hovnu protože v autě žádný křížový šroubky nejsou.

Tak že já jsem utratil 1 milion korun na auto a musím si jít koupit placatej šroubovák abych vyměnil žárovku? Proč tam nedat šroubky jako jsou na kabinovým filtru abych je mohl povolit rukou?
Zadní světla se jim povedly, výbornej design, nevím proč to takhle není na každým autě. Dvířka na vypouštění oleje, výbornej design nevím proč tohle není zlatej standart každýho auta, páčka na otevření kapoty, upevnění klínku a zvedáku, místo na vercajk, všechno perfektní, nevím proč to tak nemá každý auto, ale některý věci prostě nepromysleli.
