Myslím si že zrovna zadní komforty jsou to nejmenší co lidi trápí ... pokud je to auto v super stavu i výbavě není co řešit ... kdo ze členů a vlastníků 7er jezdí vzadu ?
Jinak se dají kdykoliv dodělat ale zadní komforty kde jezdí děti nebo občas nějaká babička či spolujezdci bych neviděl jako něco extra strašného.
No tak zadní komforty dodělávat by byl velký porod. Speciálně u kusů s merino rusty brown. Což měly obě dvě, které teď byly na prodej. Sehnat to a navíc za kolik je průser. A když to vzadu zkusíš, tak už ani řídit moc nechceš.
myslím si že 99procent nadšenců značky a 7er vozů vzadu nejezdí a pokud tak omylem když manželka řídila z divadla či nějaké kalby ... jinak všichni řídíme ty auta ...a spolujezdec má komfortní sedačku. Děti at si zvykají ty to nepoznají mohou být rády že auto není fobie kde jsou sedačky jak z první republiky.
mcfil píše:No tak zadní komforty dodělávat by byl velký porod. Speciálně u kusů s merino rusty brown. Což měly obě dvě, které teď byly na prodej. Sehnat to a navíc za kolik je průser. A když to vzadu zkusíš, tak už ani řídit moc nechceš.
Tak zrovna teď kdyby někdo chtěl neodvětrávané merino rustbrown tak není problém
Chlapi, napište mi prosím svůj názor. Co byste raději volili a proč - odvetrávané sedačky NASCA (nebo Merino) nebo neodvětrávané CLUB? V minulém autě jsem měl odvětrávané černé NASCA a v létě jsem to dost používal, ale ty Club jsou prý komfortem úplně jiná liga.
každý napište svuj nazor, osobně preferuji club, to pohodlí je jinde.
až budete psat tak prosím i připiště kolik jste cca najeli v kterych km.
já v odvětrávané nasca cca 10 000km, v clubu cca 200tkm. v merinu par tisic
V clube som len sedel, je to najmaksie a najjemnejsie, asi najcitlivejsie na udrzbu..nasca je asi najodolnejsia, ale aj taka najplechovejsia najtvrdsia..merino tak nieco medzi a teda vie byt odvetravane coz v lete pouzivam casto v aute..
Ked nenajazdis milion km asi by som volil merino, ak jazdis dlhe streky uzijes si club..
Já jsem koupil e65 se základníma sedákama vepředu a komfortama vzadu, odvětrávaná nasca. Sedět se na tom dalo ale opřít už ne, najel jsem na nich asi 5 tis km a letěly pryč. Vyměnil jsem to za nascove komforty i s masážemi. To už bylo lepší ale po dvou hodinách jízdy s toho bolela prdel. Ventilace je fajn ale pouštěl jsem si to jenom při největších vedrech, po zbytek roku mě byla na prd. Navíc ty ventilátory byly hlučné a ta kůže byla na dotek spíš jak nějaká guma s plastem, na pohled taky nic moc. Najel jsem na nich asi 20tis km. Nedávno jsem upgradoval všechny 4 komforty na club. Je to úplně jiný auto, už když do toho sednu tak tam krásně sklouznu, je to přijemny na dotek a líp to vypadá. Hlavně je to poznat na delších trasách. Nevýhoda že se rychleji opotrebuji. Ta nasca měla najeto 290tis km, původem ze 30d původem z ČR, takže nájezd spíš jednou tolik a vypadala dobře, club má 180tis a vypada hůř.
Club má na postranních pruzích a hlavové opěrce takový vodorovný čárky. Už se to tady mnohokrát řešilo. Taky club není nikdy v provedení s centrálním vertikálním švem.
ja osobne mam odvetravanou nascu a nikdy bych se odvetrani na ukor clubu nevzdal, nikdy nikdy nikdy... odvetrani stejne jako vyhrev je totalni must have... merino by mi nevadilo ale nejak me to nezajima.. asi uz mam za tech 700tis ty sedacky tak vymekly ze sem spokojenej...
Dneska som akurat spravil 400km a pustal som uz vetranie a je to super podla mna, mam teda merino a subjektivne som mal pocit ze to odvetranie fungovalo “silnejsie” jak to co mam na e70 alebo co bolo na f10 takze super, este silnejsie mi to pride na porsche...
Tak ja byl dnes u Jaraxe posedet ve vsem moznym a moje prdel nepozna rozdil mezi odvetravanou Nascou a clubem s masazema. Zada jsou o necem jinem. Operadlo je tedy daleko pohodlnejsi v Clubu a i v Merinu je prijemnejsi. Ale kdybych si mel dnes vybrat z cehokoliv, tak asi zvolim odvetravane platin merino (az pak rust brown nebo ten gold) a v kombinaci s piano black listama. A pak by nasledovala bud creambeige club nebo odvetravana svetla nasca. Nevim ted ci to bylo auto, ale uplne jsem se zamiloval. Jeste jednou moc dekuji Jardo, za moznost sednout si a zkusit si posedet a cichnout si k tomu pravemu. Pro me pocitove ten platin interier nebo Club v kombinaci s tou cernou dava neuveritelne vzdusnej a cistej prostor. Kdezto cerna na me pusobi uplne jinak. Jako bych byl v uplne jinem aute.
Taky se už na něj těším. Výlet do Normandie se kvapem blíží. ..... Platinum Merino + Piano Black je geniální. Světlá barva interiéru ten prostor zvětšuje a je fajn v něm sedět.