Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
s38b36 volnoběh otáčky
s38b36 volnoběh otáčky
Ahoj, již déle hledám po netu a nemohu nic kloudného najít. Na kolik otaček má správně běžet volnoběh u motoru s38b36. Respektive myslim že mě jde volnoběh na 950rpm. Pak jestě se mě nelíbí že při startování chytne až tak na 6 otáčku. Jinak neni problem. Nehoupe, tahne slusne.
Re: s38b36 volnoběh otáčky
To je ideální,
..... je nutné u těchto polozávodních motoru zachovat dostatečný průtok oleje motorem, a dostatečný průtok chladící kapaliny po zátěži a to se dosáhne tímto zvýšeným volnoběhem.
..... je nutné u těchto polozávodních motoru zachovat dostatečný průtok oleje motorem, a dostatečný průtok chladící kapaliny po zátěži a to se dosáhne tímto zvýšeným volnoběhem.
Re: s38b36 volnoběh otáčky


ale 2minuty hledání a na netu najdeš v technických údajích k motoru volnoběžné otáčky 970+/-40 ot/min při OEM civilní vačce 264°/264°
tak zprominutím trochu nechápu, že nemůžeš nic dle Tebe "kloudného" najít.... jo a sedí to, dělal jsem rešerši.
Myslel jsem, že lidi co si kupují Mpowery se trochu zajímají o motoršport a byli aspoň jako diváci na nějakých závodech a slyšeli motory s ostřejšími vačkami na volnoběh

Slyšel jsem žigulika v závodech do vrchu a ten pěkně štěkal na leerlauf při vačce 320°

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: s38b36 volnoběh otáčky
A tak to určitě víš že to není kvůli průtoku oleje jak píšeš, protože S38 má jiný převod a regulační ventil na olejovém čerpadle...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: s38b36 volnoběh otáčky
Uznávám, máš pravdu 
... primární důvod to není, ale terciární už jo
Ale vysvětluj tady,
že motor s ostřejší vícestupňovou vačkou s větším překrytím(střihem) ventilů má za následek chod motoru za volnoběhu s nižší objemovou účinností a nižším dynamickým kompresním poměrem, .... tak měkký a nevyrovnaný, že tomu může v tomto přechodovém režimu pomoci jen zvýšené volnoběžné otáčky.
měkký chod je myšleno slabonký v tom daném spektru otáček

... primární důvod to není, ale terciární už jo

Ale vysvětluj tady,

měkký chod je myšleno slabonký v tom daném spektru otáček