Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
L322 4,2 SC
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Tak jsem zase prisel na dalsi vec, kterou jsem mel na BMW strasne rad. Motor zustaval neskutecne dlouho teply. Nevim jak to delaj, myslel jsem si, ze to je velkym motorem, ale jak jsem se ted s RR presvedcil tak ne. Ten je za chvilku studeny. I ta stara E39 krasne drzela a ted v chladnejsim pocasi by to clovek ocenil, ze dostale teply vzduch a ne studeny. Tak to je takovy dalsi maly postreh. Ale musim rict, ze jsem z toho auta zatim fakt hotovej - po Audi Quattro, W124, prvni E39 a E66 je to dalsi auto, ktere me uneslo
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
a nechybi třeba nějake kryty pod motorem atd?
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Hele nechybi, ale i kdyby tak ta tarej hnuj, co jsem mel ted tak nemela zadne kryty a byla uplne dobra. Krytama to nebude
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
Kolik toho ročně s tímhle parníkem najezdíš ? Mě by zajímalo, jaké náklady budou třeba na ujetých 50Kkm. Taky jsem o něm uvažoval, ale nakonec zbaběle skočil do E70.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: L322 4,2 SC
todle asi nebude auto na 50k ročně.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Neznam SUV na 50k rocne - neco se sype vic, neco min, ale sypou se vsechny. Ja uz jezdim prd... cca 10k, drive jsem jezdil tak 60-80k rocne. Ty odjezdil muj stary Opel a fungoval jak digitalky a to jsem jezdil prakticky jen po praze
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
žádne SUV není na 50k ročně.
Re: L322 4,2 SC
Nemyslel jsem to, jako roční nájezd, zeptat se co bude toto SUV chtít po 10Km je nesmysl, to nemusí chtít nic, po 25Kkm už tam něco bude, ale když s ním najedeš třeba 50Kkm, by mě zajímalo co tam prostě bude za nákaldy. Urcčovat náklad na SUV které dá 5 za rok a za dobu co o budu mít třeba 3-4 roky je clekem 20Kkm a to nemá smysl řešit, tam nemusí být náklad žádný.
Já mám z E70 letos najeto 20kkm asi tak.
Já mám z E70 letos najeto 20kkm asi tak.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: L322 4,2 SC
ja myslím že to bude +- stejny s E70, jen s uplně jinym komfortem
Re: L322 4,2 SC
Hrozně rád bych se v tom projel a jestli to má +- stejné náklady, jako E70, tak to je tedy u E70 něco hodně špatně
Myslel jsem si, že RR a kort 4,2 s kompresorem bude nákladově 2x víc než E70.

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Kdyz nevezmes ten 5.0 tak jsou to spolehlive motory. 4.2 je dobry motor. Problemy jsou se zamky dveri, immo, vzduch apod.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Tak dnes prvni zkusenosti se servisem. Pred vanoci jsem se objednal. Mam to celkem kousek - Letnany a vypadaji docela sikovne. Konecne jsme se o aute mohli trochu pobavit. Vymena oleje je pro tento motor zasadni a mela by se delat po max. 10k (je ho tam pry 9l). Pan rikal, ze je auto v peknem stavu, jen se podivoval nad opotrebenim ridicovi sedacky. Kdyz jsem mu vysvetlil kdo v aute jezdil, hned pochopil 
Problem byl uz pri koupi, ze auto neslo dolu, podvozek sel jen nahoru a dolu nic. Pricina byla nekolik litru vody v kufru u rezervy, kde je kompresor a ventily. Kompresor ok, ale cast kabelu v riti a spaleny jeden ventil - ten dolu. Vse opravili. Vymenili mi zrcatko, se kterym si puvodni majitel nekde skrtnul a byly rozbite plasty. Opravili mi packu dalkovych svetel - nesly sepnout trvale, ale jen k sobe. Pry jen ohnuty kontakt. CD changer total kaput na vymenu takze zatim nic - mam jeste DVD changer tak zatim jedu na nej. Nejdrive chci resit funkcni veci. Zkotrolovali podvozek a vse ok. Pomenili nejake zarovky, projeli diagnostikou. Takze takova seznamovacka za 9500.
Ceka me jeste vypnuti kontroly tlaku v pneu a zmenu regionu v DVD, protoze je to dovoz z ameriky. Vyhoda i nevyhoda je, ze auto nema kouli, takze se nic netahalo - v americe na tahani pry takovato mala auta nepouzivaji. Na jare budu resit lozisko klimakomresoru, ktere huci. Jinak je vse co me stvalo hotovo.
Cele auto chci uvest do chromoveho stavu - ted je cernobile. Takze napisy, bocni ventilacni mrizky, predni maska - vse pujde do chromoveho stavu - prakticky original. Na jare pak necham zrenovovat kola a z te hnusne cerne pujdou do originalniho laku. Nekdy trochu houpe volnobeh, takze nejaka hadice nekde. Posledni vec co me ceka je pece o kuzi - musim se domluvit se Snejkem a jeho detailing grupou.
Diky opravenemu zrcatku auto jeste vice stichlo a pri jizde na meste jede prakticky na volnobeh - 1100ot
Auto splnilo ma ocekavani a jak se poznavame - uzivam si to vic a vic

Problem byl uz pri koupi, ze auto neslo dolu, podvozek sel jen nahoru a dolu nic. Pricina byla nekolik litru vody v kufru u rezervy, kde je kompresor a ventily. Kompresor ok, ale cast kabelu v riti a spaleny jeden ventil - ten dolu. Vse opravili. Vymenili mi zrcatko, se kterym si puvodni majitel nekde skrtnul a byly rozbite plasty. Opravili mi packu dalkovych svetel - nesly sepnout trvale, ale jen k sobe. Pry jen ohnuty kontakt. CD changer total kaput na vymenu takze zatim nic - mam jeste DVD changer tak zatim jedu na nej. Nejdrive chci resit funkcni veci. Zkotrolovali podvozek a vse ok. Pomenili nejake zarovky, projeli diagnostikou. Takze takova seznamovacka za 9500.
Ceka me jeste vypnuti kontroly tlaku v pneu a zmenu regionu v DVD, protoze je to dovoz z ameriky. Vyhoda i nevyhoda je, ze auto nema kouli, takze se nic netahalo - v americe na tahani pry takovato mala auta nepouzivaji. Na jare budu resit lozisko klimakomresoru, ktere huci. Jinak je vse co me stvalo hotovo.
Cele auto chci uvest do chromoveho stavu - ted je cernobile. Takze napisy, bocni ventilacni mrizky, predni maska - vse pujde do chromoveho stavu - prakticky original. Na jare pak necham zrenovovat kola a z te hnusne cerne pujdou do originalniho laku. Nekdy trochu houpe volnobeh, takze nejaka hadice nekde. Posledni vec co me ceka je pece o kuzi - musim se domluvit se Snejkem a jeho detailing grupou.
Diky opravenemu zrcatku auto jeste vice stichlo a pri jizde na meste jede prakticky na volnobeh - 1100ot
Auto splnilo ma ocekavani a jak se poznavame - uzivam si to vic a vic
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
tak na unorovej sraz na Harfu privezes ukazat ? 

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Privezu 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Tak dalsi aktualizace postupu... auto az na par detailu v originale a chromu, vymenen olej, filtry, torpedo, zarovka v zadnim svetle za original (at to sviti stejne), vyreseno houpani otacek - prehrani SW vstrikovani. Pristi mesic me ceka lakovani kol z nemecke fekalni bile na original, letni sada pneu, prubezne reseni veci, ktere nesly... predni PDC, stale region DVD, TPM a jeste par blbosti. Ted to bylo za 27, ale auto uz zacina vypadat dle predstav. Zatim jsem v nem za 65, ale je to podobne jako kdyz jsem poridil E66. Prvni poradny servis a hromada prevence na ni byla tehdy za 80k.
Jezdi neskutecne a na X5 jsem si vzpomel pouze na srazu kdy pekne zazpivala 4.8is. Luxus v tom cestovat. Uz jsem si trochu zvykl na velikost, ale ten pocit rizeni jachty tam stale je.
Jezdi neskutecne a na X5 jsem si vzpomel pouze na srazu kdy pekne zazpivala 4.8is. Luxus v tom cestovat. Uz jsem si trochu zvykl na velikost, ale ten pocit rizeni jachty tam stale je.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
Az ted koukam na motor, ono to asi o nem neni, tim myslim dynamiku, presto tahle 4,2SC je stejne rychla jako E53 4,4 nonFL.
Zajimave proad jsem si myslel, jakej to je letec, proto me asi ta 5.0 nejak nemohla chytnout
Jasne, na silnici to vypadalo, jako kdyz 2pokojovej byt chyta garsonku
a pro ostatni uz tam nebylo místo.
Zajimave proad jsem si myslel, jakej to je letec, proto me asi ta 5.0 nejak nemohla chytnout

Jasne, na silnici to vypadalo, jako kdyz 2pokojovej byt chyta garsonku

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Mel jsem i to co jsi napsal. E53 je proti tom zdechla mrcha. Do cca 110km/h to jede celkem stejne, ale tohle jede stejne porad dal a pres 200 to da jak nic. E53 proti tomu nejde... mozna 4.8is ale o tom tohle auto neni.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
Mel jsem na silnici tu čest potkat se s tou 5.0 SC ja E70 celkem masakr, do zatacek hodne vysoko se hodne bal
Ty rovinky uz tak super nebyly 
Jen koukam na parametry tak ta E53 proti 4,2SC rozhodne, jako zdechlina nevypada jen jak jsi psal RR je uplne o necem jinem a s tim souhlasim, na to clovek musi dospet.


Jen koukam na parametry tak ta E53 proti 4,2SC rozhodne, jako zdechlina nevypada jen jak jsi psal RR je uplne o necem jinem a s tim souhlasim, na to clovek musi dospet.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Parametry ti to nereknou... nekdy se zastav a uvidis 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged