Zdravim, nedavno jsem psal v tematu " a je to tady" ,ze ta moje Brambora prestala vrcet. Prestaly spolu kamaradit jednotky EWS a DME ( snad jsem je pojmenoval dobre). Tak jsme ty holky behem par minut zkamaradily a byl klid. Ale ne moc dlouho . Vcera se mi to stalo opet. Vsechny stekry (snad) jsem rozpojil,prostrikal kontaktolem,ale zadny z oxidovany spoj jsem nenasel. Tak nejak jsem bezradnej,cetl jsem,ze EWS II se daji obejit beypasem. Ale EWS III? Nevi nekdo nejake info,zda se to da nejak oblbnout? Nebo pricinu,proc se mi to deje? Jo predchozi majitel s tim mel asi teke problem. Jelikoz, kdyz jsem vyndaval EWSku,tak bylo videt,zeji nekdo mel venku.Dekuji vsem za info.
a máš OK baterku?
ono se u těch naftosmradů často stane že je horší baterka a jak to pak skoro zkratuje baterku při startu, tak se rozhodí EWS, tzn základ je ok baterka, žhavení apod
on má naftu, takže má DDE a blbě to napsal.
už jsem se několikrát setkal s tím že u nafty při slabší baterce dochází často k rozpárování EWS a DDE, pane chytrej
Jo,jo blbe to napsal . Mam naftu. Baterka je nova,dobiji to pri vsech zapnutych spotrebicich 14V. Je mi divny,ze to cca mesic funguje normalne a najednou se to rozparuje. Kdyz budu vedet,ze ta jednotka EWS je v haji,tak ji koupim a budu mit klid. Je vubec mozny,aby elektronika mesic fakcila,a pak najednou nic? To je divny. A kupovat jednotky jen tak,abych to vyskousel,to ne.
musel bych to vidět, je samozřejmě možné že EWS odchází, já se s tím ještě nesetkal, vždycky to zatím byla baterka, ale já těch naft už moc nedělám.
ověř si kompatibilitu s tvým autem
Predchozi majitel mi rikal,ze to auto od podzima stoji,jelikoz si koupil jiny. Ale ted uz vim,proc si koupil jiny. Na ty jednotce je jiny cislo,hlavne asi byla menena,jelikoz na ni je datum 30.8.2018. A problem pretrvava.
Nebylo v ni nic zjevne poskozenyho. Akorat povrch toho tistaku byl jako mirne z oxidovany. Tak jsem to ocistil sprejem na kontakty. Tod vse. Myslel jsem si,ze bude nejaky kontakt z oxidovany. Nikde nic. U spolujezce jsem vyhodil kastlik a vsechny pojistky,relatka,ridici jednotky jsem odpojil,prostrikal a vratil zpet. I u motoru. Chce to asi nejakeho smatika autoelektrikare.
Hoj,jen takova otazecka. Chtel bych si koupit nejakou diagnostiku. Stacilo,aby umnela zakladni veci. Ale hlavne opetovne sparovani jednotek . Na trhu jich je mrak.Mate nekdo prehled jakou a za rozumnou cenu
No,tak milaska mam zase doma a veci se maji tak,ze pry cas ukaze,zda se mu podarilo tu spravnou zavadu nalezt. Obe jednotky rozdelal a zkontroloval. Do DDE se dostala vlhkost,tak pry ji vycistil. Ale co pry je vetsi problem je to,ze napajeni pro jednotku EWS pry klesne pod 12V,a pak hlasi problemy s napajenim. Tak to na zkousku ( pres pojistku) pripojil na staly proud. No uvidime. Pokud to bude OK,tak vime,ze ten problem je v poklesu toho napeti