Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna E66 750il za F02 760

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#61 Příspěvek od Sweden »

Nemyslím si že by nafty v eFkach byly etalonem spolehlivosti. Pokud vezmeš bidnejsi kousek a budes mit holt smulu jsi v tom za dvě kila za jednu jedinou závadu. Zajed za Snejkem, ten tyhle auta dela myslim obcas i v hojnem poctu narozdil od Jaraxe, povypravi ti jak je snadne utopil statistice aby bylo auto aspon provozu schopne. A toto pisi jako nezaujaty, nafta mi nevadi stejne tak jako efkove rady bmw. Ale jaksi mi chybi koule.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2354
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#62 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jasne uz me to psal i Tanner, takze dalsi sen o F01 vzdavam, nema to smysl a k E65 uz se vracet nebudu, neverim totoiz nikomu, ze by to auto melo solidni servisni potencial.
Neznam nikoho, kdo jezdi normalne bez problemu, vetisnou vsichni sotjime i mesice v servisu a na to zas uz nemam koule ja. Koukal jsem se, jak jsem jezdil s E65 cely minuly rok. Posledni 2 mesice se stalo jen kvuli debilni vode, o krouzkoum a novymu deklu pod sanim, ale muselo to byt 2 mesice.
Kazdy je na tom podobne z blbosti se vyklubou, jako nic 2 mesice. Takze ac nerad me potrefi hnusna bila kokta3.
Narazim na tu 3Mmanicovu F01 za ty prachy se me to moc libilo (vybava super), ale abych do toho vlil hned 200 to uz proste ne. Ono nejhrosi je, ze spousta lidi by ty penize dala, ale predstava ze cely leto auto nebude protoze je v servisu je pro me uz neprijatelna.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#63 Příspěvek od matiz »

Mesice v servisu? To proboha jako proc?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#64 Příspěvek od JaraX »

njn, kombinace vraku auta a mechanika co neumí E65 je zrádná.
nevím o tom že by moji zákaznici stáli měsíce v servisu
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#65 Příspěvek od kabyr01 »

Tak když to chces delat poradně, tzn JaraX nebo Snejk, tak mas cekacku + dobu opravy a snadno to leze nahoru. Ja měl auto u JaraXe přes měsíc a půl - dělalo se LPG a vstupní servis, nic zvláštního. Vstoupili do toho teda svátky atd. Ale nestezuju si JaraXi :D Akceptuju to a až me to přestane bavit, si to proste prodam :lol:

Jinak, Fko od M3maniaka bude podle me jedna z těch urcite nejlepších voleb ;) Neznam se s nim, ale vim, ze je to Fanda a autu dává dobrou péči a nejezdi s nim 2km po městě.... Takže když už, tak to jeho by me docela zajimalo ;)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2354
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#66 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

K dobe servisu uz se vyjadrovat nebudu, je potreba si nalit cisteho vina. Moje ex 735 je v suepr stavu, ze by spousta lidi mohla zavidet, ale o tom to neni.
Cekacka je jedna vec a ty lhuty druha, berte to jak chcete, tak to proste je.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#67 Příspěvek od Sweden »

Tak kup na lítačku koncern a neprskej :D . Však se v tom dá taky jezdit, k tomu 2x V8 a myslím že nemusíš smutnit ;)
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#68 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

JaraX píše:i člověk na fetu musí poznat že Fko v naftě se třepe, resp že do podlahy jdou vibrace, hlavně při změně otáček, u Fka to bylo hodně citit, u Gčka je to o dost lepší, ale furt je to obrovskej rozdíl proti benzínu. někomu to vadí, někomu to nevadí, stejně jako to jak ta nafta "těžko jede",
když jsem sedl z G01 nafty do E65 benzínu, tak najednou hned to auto tak lehce jede. stejny pocit zažiješ když sedneš třeba z 745D do 745i a vůbec, běžte víc zkoušet a mín teoretizovat.
kamarád do Fka sedl z Passat 3bg 1,9TDi a vůbec mu to nepřišlo :-) ale že to plave na rovině si všimnul... dle prodejce široké pneu (245) a (neexistující) koleje :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2354
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#69 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Sweden: prssssskk, to říká někdo kdo má 3x V8 :)
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#70 Příspěvek od Stepan1 »

*v tom populárním videu O3 vs F31 se zmiňuje ubohá životnost nějakého podvozkového dílu, díky kterému potom auto plave. Jel tady někdy někdo v něčem, co by ten díl mělo čerstvě po výměně?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Výměna E66 750il za F02 760

#71 Příspěvek od Filozof »

štěpáne dobrý postřeh.... a já se ptám existuje spíše kvalitnější díl který by to auto posunul někam dál ?
Když originál neplní dlouho svoji funkci.
Odpovědět