
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
A je to tady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Naftu, uz jsem na ni najel cca 400km a v pohode. Po praci jsem domluvenej s jednim mechanikem,ze to napichnem. No a uvidime. Myslim si,ze kdyby to byl treba vstrik nebo cerpadlo,tak by se to projevilo treba horsim chodem motoru,nebo hur by to startovalo ( pouze ma uvaha,zvykli z tdi
). Ale vse bylo OK a najednou mrtvo.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Tak jsme to napichli a ukazalo to 4232- vstrik 3 valce, 4A6(5)3-manipulace EWS, nespravny nahodny kod. Ze by blbnul imobilizer?
Re: A je to tady
jj to vypadá na klíček
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
No zkousel jsem i druhej a nic. Ted jde o to,kdyz je tam ta hlaska,tak to na ten drzhej klicek nereaguje. Pry mam na pul hodky vypbout baterku,odemknout a zamknout a melo by to jit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Je to mozny? Mate s tim nekdo zkusenost?
Re: A je to tady
Vsak to zkus, není to nijak náročný úkon, buď to vyjde nebo ne.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Jo vsak jo,kdyby to bylo jenim tim,tak by to bylo super. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Hmm,tak tady evidentne ne. Stale mrtvola. 

Re: A je to tady
a druhej klíč jsi zkoušel?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Ted jsem mluvil zase s jednim mechosem,co ma X5. Ten se touhle chybou jeste pry nesetkal. Pry to nejni imobilizer,ale parovani ridici jednotky(nebo jednotek) a to jeho diagnostika neumi. Pry. Tak nevim, nejni nekdo z jiznich cech,okres J.Hradec, kdo by to napichnul a rekl mi co a jak? Treba to opravdu nic nejni a staci neco sparovat nabo tak neco. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Tak hura,uz zase skacu pres kaluze
. Bohuzel nevim,jak dlouho. Nevite nekdo pricinu teto chyby? Nekde jsem cetl,ze to muze byt zapricineno nizkym napetim. Je zvlastni,kdyz jsme to meli na diag,tak mu to ukazovalo 12.9V(auto melo volnobezne otacky, vsechny spotrebice byly zapnute). Rikam si hura,spatne to dobiji. Pripichnu druhy den multak ,ze to zkusim taky zmerit a ten mi ukazuje pri zatizeni 13.9V, jak je to sakra mozny? Tak a ted babo rad!

Re: A je to tady
Multimetrem to nikdy nezmeris presne, to jsi meril primo na vystupu z alternatoru?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Jo na altiku. A proc to multakem nezmerim spresne. Odkud ty informace bere diag. Ze bych to zkusil zmerit tam. Nabo kde a jak to mam zmerit,aby dobre bylo. Takhle, myslim si,jsem vyloucil altik. Leda, ze by byl jeste nekde spatnej spoj cestou k baterce,protoze na baterce jsem to nejak nemeril. 

Re: A je to tady
multimetr je moc pomalej, potřeboval bys ručičkovej, budíky maji rychlejší voltmetr.
Re: A je to tady
Mě to říkal klučina co mi to dával testovat na stolici. Já na výstupu na autě naměřil 10.9v, to stejné ukazovala diag v live datech, v chybe inpa psala že 14.6V a klučina po zatížení alternátoru naměřil 0, prostě mrtvo totálně. Shodil se regulátor, uhlíky zapadly jak maj a jel 14.9v ve střední zátěži jako prd.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
No,tak mi nezbyde nic jineho,nez to zkusit. Pujcim si v praci rafickovy merak a porovnam to. Nebo rovnou vyskubnout altik a dat ho na stolici. Alespon clovek bude vedet na cem je,ne?