
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dotaz před koupí
Re: Dotaz před koupí
tvl. já se na to fakt vyse.... 

Re: Dotaz před koupí
hoši naházejte mu nějaké odkazy na vybavené doporučené BMW auta.
Mám funkční jednu ruku a spousty práce. On tady furt nahazuje to nejhorší co jej napadne...
Asi by to chtělo něco nového upgrade viz odkaz jak si vybrat své BMW co tu bylo před lety pro tyto nováčky co vůbec netuší která bije.
Nebo koupí naleštěnou bídu a spláče a po servisu si vyškube vlasy a pujde si to hodit...
Nebudeme přeci koukat na spousty neštastníků v 318d a 520d holotách před big servisem co je to fin. zrujnuje.
Mám funkční jednu ruku a spousty práce. On tady furt nahazuje to nejhorší co jej napadne...
Asi by to chtělo něco nového upgrade viz odkaz jak si vybrat své BMW co tu bylo před lety pro tyto nováčky co vůbec netuší která bije.
Nebo koupí naleštěnou bídu a spláče a po servisu si vyškube vlasy a pujde si to hodit...

Nebudeme přeci koukat na spousty neštastníků v 318d a 520d holotách před big servisem co je to fin. zrujnuje.
Re: Dotaz před koupí
Moc děkuji, myslím, že teď bylo řečeno vše 

Re: Dotaz před koupí
chtěl doporučit? chtěl
když kupuješ BMW a chceš rozumné auto za rozumné peníze, tak nesmíš řešit rok, jen výbavu, stav, motor,
muže si tady koupit za 800k nějakou pěknou 340i, když chce trojku s dobrým motorem,ale koupit si takový sráč nemá žádné výhody, když to má menší výbavu než fabiie
když kupuješ BMW a chceš rozumné auto za rozumné peníze, tak nesmíš řešit rok, jen výbavu, stav, motor,
muže si tady koupit za 800k nějakou pěknou 340i, když chce trojku s dobrým motorem,ale koupit si takový sráč nemá žádné výhody, když to má menší výbavu než fabiie
Re: Dotaz před koupí
Další asi nesmysl
Ale je to fakt krasavec


Kód: Vybrat vše
https://www.tipcars.com/bmw-rada-5/liftback/nafta/bmw-530d-180kw-gt-navi-business-44571084.html



- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Dotaz před koupí
Ty jsi jako dítě v cukrářství, z 318d na Audi a pak na 530d. Takhle auto nenajdeš, a když něco koupíš, nejspíš to skončí finančním průserem.letecBMW píše:Další asi nesmysl
Ale je to fakt krasavecKód: Vybrat vše
https://www.tipcars.com/bmw-rada-5/liftback/nafta/bmw-530d-180kw-gt-navi-business-44571084.html
![]()
![]()

Musíš k tomu přistoupit seriózně a s plánem.
Rozpočet
1) Začneme z toho za kolik peněz realisticky můžeš auto vůbec koupit. Já všem radím nekupovat si auto kterých si nemůžeš koupit minimálně ještě 4.
Když hledáš auto za 400,000kč pro osobní potřebu, předpokládám že jsi milionář? To znamená že máš zajištěný vlastní bydlení, nouzový fond atd... a máš okolo 1,000,000 korun ze kterýho si můžeš koupit auto a udržovat ho. Pokud nejsi, nepotřebuješ kupovat luxusní automobil na poslední korunu.

2) Dál, kolik je ti let, kde bydlíš, kde budeš parkovat, kolik budeš mít nájezd, k jakýmu účelu ho budeš používat, kolik věcí/lidí budeš vozit, jaký poviný ručení budeš potřebovat?
Podle toho uvidíš kolik tě bude stát povinný ručení, jaký motor si vybrat, jaký palivo, jakou karosérii atd... tím si přibližně spočítáš roční náklady a dále zúžíš svý možnosti.
Výbava
3) Pak si musíš realisticky napsat co budeš potřebovat za výbavu, chceš koženej interiér, stěrač vzadu, velikej kufr, vyhřívaný sedačky, automat nebo manuál atd... Tohle je třeba promyslet velmi realisticky, protože je velmi lehký naházet do košíku všelijaký HUD, a roletky a hlouposti, který nepotřebuješ a pak zjistíš že vlastně potřebuješ třeba stěrač na zadním okně daleko víc než tempomat který používáš jednou za 10 let.
Zjištění informací a jízda
4) Teprve potom až před sebou máš pár aut můžeš hledat informace o tom kolik na ně stojí náhradní díly, častý poruchy, zkušenosti atd...
5) A teprve pak se v nich půjdeš svézt a seřadíš je od toho co se ti líbí nejvíc k tomu co se ti líbí nejmíň, napíšeš si jejich plusy a mínusy

Koupě
6) Až si z toho vybereš to co chceš koupit začneš hledat nějaký varianty, začneš zjišťovat jejich historii, stav atd... a zase seřadíš, napíšeš plusy a mínusy. Potom si buď jedno koupíš, nebo když nic nenajdeš počkáš a nebo si podíváš na druhý nejlepší z předchozí fáze.
Naposledy upravil(a) TurboShnek dne pon 11.02.2019 19:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Dotaz před koupí
ale ho evidentně vůbec nezajímá co mu to auto poskytne, co jsem tak pochopil tak jde spíš o sousedy, koupit co nejnovější a nejhezčí BMW v naftě, at je to usporny a ukážeme sousedům že máme prachy, to že je vevnitř hadra nebo židličky a nemá to ani navigací nevadí. stejně jako ho nezajímá že se utrhne rozvod a potká se to nebo že se vydře čerpadlo a jedno nebo druhy bude stát 200k 

Re: Dotaz před koupí
Ted jsi to napsal celkem presne. Osobne by mi bylo jedno jestli to auto ma nebo nema vybavu, ale vzhledem k tomu že to nema motor, tak to neni BMW a samolepek M3 na tom muze byt kolik chce. Ale vetsina lidi v mem okoli chce prave takovahle auta a treba E90 N52 povazuji oproti tomuhle za chudinskou holotu.JaraX píše:ale ho evidentně vůbec nezajímá co mu to auto poskytne, co jsem tak pochopil tak jde spíš o sousedy, koupit co nejnovější a nejhezčí BMW v naftě, at je to usporny a ukážeme sousedům že máme prachy, to že je vevnitř hadra nebo židličky a nemá to ani navigací nevadí. stejně jako ho nezajímá že se utrhne rozvod a potká se to nebo že se vydře čerpadlo a jedno nebo druhy bude stát 200k
Re: Dotaz před koupí
Všem díky za rady a především díky za pomoc vratit se zpátky nohama na zem.....
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Dotaz před koupí
Tohle je taky blbá pozice jako kupování auta aby se člověk ukázal před sousedama. Co to znamená že to nemá motor a není BMW?tonye36 píše:vzhledem k tomu že to nema motor, tak to neni BMW


Samozřejmě že to nejsou nejvýkonnější motory který se dají koupit ale doopravdy v Evropě, co se týče BMW neni nic víc opravdickýho než právě ta 318d, 320d nebo 118d.

A není čemu se divit, v Evropě jsou velmi drahý pojistky a pohonný hmoty. Kromě toho, většina zákazníků který jdou do BMW tam nejdou kvůli závodění, já třeba nemám žádnou potřebu závodit ale 3 série mně přitáhla svým designem, krásným, jednoduchým a velkým interiérem, tím že je to malej sedan, má náhon na zadní kola, skvělý ovládání a zároveň tím že je to malej diesel a jezdí za knoflíky a nemusím zbytečně živit nějakej velikej motor. Jinak bych si BMW nikdy nekoupil.
Pro mně velikej motor není důležitej protože 90% času jezdím ve městě, a kromě toho si nechi hrát na Schumachera, já si umím přiznat že nemám tolik zkušeností za volantem abych potřeboval něco jako je opravdická M3 a někde to rozbyl a s tím i sám sebe. 100Kw je pro mně víc než dost.

Nevím proč BMW musí vždycky znamenat zběsilou jízdu a super drahý auta a takový nesmysli, proč jsou všichní tak posedlý tou značkou a pořebujou jí aby si vytvořili nějakej "image", proc si prostě nemůžeme koupit to co se nám líbí, to na co máme, a mít z toho radost bez posuzování ostatních lidí a bez snažení udělat na někoho dojem jako s ostatníma značkama?

Re: Dotaz před koupí
to že je něco nejprodávanější znamená že to je nejlepší? to že všichni kupujou 320d neznamená že si to musím koupit taky, kdybys něco najel v BMW s normálním motorem, protože pro mě 2.0d je motor do oktávky a ne do BMW, prostě to tam tím charakterem vubec nepasuje a je mi uplně jedno kolik si to koupí stejně jako je mi jedno že většina národa jezdí ve slepicích, ani trochu to pro mě není důvod abych si tu slepici šel koupit a nebo v tom nedej bože jezdil.
a nevím kde jsi přišel na to že mít velký motor = jezdit rychle, já jezdím se vším stejně, a je mi jedno jestli mám 2.0d nebo 6,0i, jen u toho 2.0d mi vadí že tomu musíš furt stát na krku a u 6.0i se mi naopak líbí jak se to houpe pořád kolem 1000-1200 rpm akorát při předjíždění si to užiju. nemám rád motory typu 2.0d co s tebou škubou, když zabere turbo, ale naopak krásnej plynulej linerání zátah, kdy jde krásně zrychlovat tak že to nikdo z posádky ani nepozná.
kalasnikove, chce to víc zkušeností a méně teorie, nebo se z tebe stane filozof. někdy se stav na kafe, uděláme si výlet, projedem nějaká auta a uvidíš jak to je. V česku nemáme žádné rozdíly v pojistkách, resp jen minimální, tak budu vždycky radši jezdit za stejný prachy s 50i na LPG nebo s 20d na saze.
a nevím kde jsi přišel na to že mít velký motor = jezdit rychle, já jezdím se vším stejně, a je mi jedno jestli mám 2.0d nebo 6,0i, jen u toho 2.0d mi vadí že tomu musíš furt stát na krku a u 6.0i se mi naopak líbí jak se to houpe pořád kolem 1000-1200 rpm akorát při předjíždění si to užiju. nemám rád motory typu 2.0d co s tebou škubou, když zabere turbo, ale naopak krásnej plynulej linerání zátah, kdy jde krásně zrychlovat tak že to nikdo z posádky ani nepozná.
kalasnikove, chce to víc zkušeností a méně teorie, nebo se z tebe stane filozof. někdy se stav na kafe, uděláme si výlet, projedem nějaká auta a uvidíš jak to je. V česku nemáme žádné rozdíly v pojistkách, resp jen minimální, tak budu vždycky radši jezdit za stejný prachy s 50i na LPG nebo s 20d na saze.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Dotaz před koupí
Nejlepší je relativní pojem, ale znamená to že je to nejvíc praktický pro největší množství lidí.JaraX píše:to že je něco nejprodávanější znamená že to je nejlepší?

Tady s tebou musím nesouhlasit protože já jezdím pořád kolem 1500 otáček, a 'šlápnout tomu na krk' musím jenom při předjíždění - což je na naších silnicích často nemožná záležitost když jedou 3 kamiony těsně za sebou. I když rozjezd je taky relativní pojem, co je pro mně rychlý pro jinýho může být pomalý, ale máš pravdu, u těch starejch modelů je turbo díra, obzvlášť v létě která mně sere.JaraX píše:vadí že tomu musíš furt stát na krku a u 6.0i se mi naopak líbí jak se to houpe pořád kolem 1000-1200 rpm

Z toho co vidím tak 90% majitelů BMW jsou absolutní arogantní čuráci kteří ze sebe dělají důležitý, jezdí rychle a nebezpečně tam kde nemají a nechovají se jako lidi kteří dosáhli nějakýho úspěchu ale jako dobytek. Čuráci jezdi i v Octavii, tam jich jezdí 5x víc, ale čurák v BMW je horší protože to ví a úmyslně dává najevo.JaraX píše:a nevím kde jsi přišel na to že mít velký motor = jezdit rychle

Díky za pozvání, až tudy někdy pojedu tak se stavím, ale s mým ježděním přecházet na plyn nemá smysl a živit velikej benzínovej motor po městě taky nemá moc smysl a kromě toho na to nemám ani peníze, snažím se na rozdíl od jiných lidí mýho pokolení rozjet podnikání abych si jednoho dne taky mohl koupit nový auto. Ale aspoň si koupím sklinku Trpínských utopenců.JaraX píše:někdy se stav na kafe, uděláme si výlet, projedem nějaká auta a uvidíš jak to je.

Re: Dotaz před koupí
spíš jsou lidi zaslepení a nechcou přemýšlet, nechcou zkoušet, zjištovat informace, zajet za jaraxem a zkusit jak se jaký auto chová, prostě koupí OII 1,9 tdi a spokojenost, není třeba pátrat po něčem lepším, klidně at nás z toho všechno bolí. a třeba N63 se extrémně sere, ale stejně se najde někdo kdo napíše že to je super motor, protože jezdí měsíc bez poruchy, pak si to někdo přečte, a jde si koupit N63.
krásně to ted napsal Dan Přibáň, cituji
Německo a Rakousko bojují s epidemií spalniček ve školách, protože očkování tam není povinné. Je to další důsledek epidemie lenosti myslet. Internet způsobil něco, co si neuměli představit ani nejlepší autoři scifi. Místo aby přístup k informacím zlepšil rozhled, jak se očekávalo, funguje úplně opačně. Čím méně přemýšlíš, tím snadněji tě internet přesvědčí o tvé pravdě a o tom, že už dále přemýšlet nemusíš. Že je lidská blbost nekonečná se ví už dlouho, ale nikdo si neuměl představit s jakou razancí se dokáže šířit. Ať už je to extrémní islám, kdy všichni evropští teroristé byli nadšení amatéři, které motivovaly bludy šířené po síti, ať už je to náš český terorista, který definitivně dokázal, že ti největší "bojovníci" s islámem jsou stejní fanatici a jejich "imámové" stejní šmejdi, jako ti, proti kterým brojí, či odpůrci očkování, kvůli kterým teď mnohé země řeší epidemii spalniček a mohou přijít i horší nemoci až po příznivce ploché Země, kterých stále přibývá. A největší tragikomedie pak přichází, když tato spolčení hlupců požadují vyvážené zpravodajství, pět minut Hitler, pět minut židi, pět minut astrofyzika, pět minut plochá Zem, pět minut lékaři, pět minut polykání sava. Digitální pravěk je mnohem větší divočina, než si kdo uměl představit. Doufejme, že to nějak přežijeme a časem bude umění práce s informacemi stejně normální, jako je dnes mytí rukou před jídlem.
- 1500 otáček jezdíš, ale jak captain slow
- 3 kamiony za sebou mě absolutně nerozhodí
- ti "čuráci" obvykle právě jezdí s nějakýma 2,0d, 3,0d, málo kdy s nečím jinym, ono se 400 PS moc dlouho jako "čurak" jezdit nebudeš, stejně tak s Mkem, schválně až tě někdy ohrozí nebo omezí BMW tak se dívej co to za model, obvykle slabší motorizace s Mpaketem a slabší výbavou.
- však já neříkal že musíš něco kupovat, jen si to prostě zkusit, nabrat zkušenosti, abys věděl o čem mluvíš, ja ted taky jezdil se Superbem, Citigo, Toyotou Rav, abych věděl že si to nemám nikdy kupovat a nevykládal plky o tom jak je to špatny když jsem tím nikdy nejel.
- Trpín je špatný, totálně nestíhaj, to je horší jak BMW mechanici, ted jsem si dělal objednávku a neblížší termín byl 12.6.
krásně to ted napsal Dan Přibáň, cituji
Německo a Rakousko bojují s epidemií spalniček ve školách, protože očkování tam není povinné. Je to další důsledek epidemie lenosti myslet. Internet způsobil něco, co si neuměli představit ani nejlepší autoři scifi. Místo aby přístup k informacím zlepšil rozhled, jak se očekávalo, funguje úplně opačně. Čím méně přemýšlíš, tím snadněji tě internet přesvědčí o tvé pravdě a o tom, že už dále přemýšlet nemusíš. Že je lidská blbost nekonečná se ví už dlouho, ale nikdo si neuměl představit s jakou razancí se dokáže šířit. Ať už je to extrémní islám, kdy všichni evropští teroristé byli nadšení amatéři, které motivovaly bludy šířené po síti, ať už je to náš český terorista, který definitivně dokázal, že ti největší "bojovníci" s islámem jsou stejní fanatici a jejich "imámové" stejní šmejdi, jako ti, proti kterým brojí, či odpůrci očkování, kvůli kterým teď mnohé země řeší epidemii spalniček a mohou přijít i horší nemoci až po příznivce ploché Země, kterých stále přibývá. A největší tragikomedie pak přichází, když tato spolčení hlupců požadují vyvážené zpravodajství, pět minut Hitler, pět minut židi, pět minut astrofyzika, pět minut plochá Zem, pět minut lékaři, pět minut polykání sava. Digitální pravěk je mnohem větší divočina, než si kdo uměl představit. Doufejme, že to nějak přežijeme a časem bude umění práce s informacemi stejně normální, jako je dnes mytí rukou před jídlem.
- 1500 otáček jezdíš, ale jak captain slow
- 3 kamiony za sebou mě absolutně nerozhodí
- ti "čuráci" obvykle právě jezdí s nějakýma 2,0d, 3,0d, málo kdy s nečím jinym, ono se 400 PS moc dlouho jako "čurak" jezdit nebudeš, stejně tak s Mkem, schválně až tě někdy ohrozí nebo omezí BMW tak se dívej co to za model, obvykle slabší motorizace s Mpaketem a slabší výbavou.
- však já neříkal že musíš něco kupovat, jen si to prostě zkusit, nabrat zkušenosti, abys věděl o čem mluvíš, ja ted taky jezdil se Superbem, Citigo, Toyotou Rav, abych věděl že si to nemám nikdy kupovat a nevykládal plky o tom jak je to špatny když jsem tím nikdy nejel.
- Trpín je špatný, totálně nestíhaj, to je horší jak BMW mechanici, ted jsem si dělal objednávku a neblížší termín byl 12.6.
Re: Dotaz před koupí
Az to podnikání trosku rozjedes, tak se podívej na pojmy jako silniční dan a pausalni naklady na vozidlo. Auto na LPG se muze vyplatit i kdyz skoro nejezdi a stoji v garazi a ceka az z nej bude veterankalasnikov471 píše: s mým ježděním přecházet na plyn nemá smysl ... na rozdíl od jiných lidí mýho pokolení rozjet podnikání

Re: Dotaz před koupí
Nize uvedene bylo smerovane na me, ale Jarax ti uz v podstate odpovedel v souladu s tim co bych napsal ja - jenom ja tolik neresim vybavu. Proste motor u BMW zacina benzinovym sestivalcem.
Ted me asi mistni BMW fandove zadupou do zeme, ale treba trojková Octavia RS 245 v manuálu je pro me subjektivne na bezne jezdeni po republice pocitove lepsi auto nez ta 318d co si zakladatel tohodle tematu vybral. A tohle pisu s tim, ze jsem pred par lety odevzadal klicky od sluzebniho dvojkoveho Superbu se slovy "Skoda newer more".
Ted me asi mistni BMW fandove zadupou do zeme, ale treba trojková Octavia RS 245 v manuálu je pro me subjektivne na bezne jezdeni po republice pocitove lepsi auto nez ta 318d co si zakladatel tohodle tematu vybral. A tohle pisu s tim, ze jsem pred par lety odevzadal klicky od sluzebniho dvojkoveho Superbu se slovy "Skoda newer more".
kalasnikov471 píše:Tohle je taky blbá pozice jako kupování auta aby se člověk ukázal před sousedama. Co to znamená že to nemá motor a není BMW?tonye36 píše:vzhledem k tomu že to nema motor, tak to neni BMWNapříklad BMW 320d je v Evropě jedno z jejich nejprodávanějších modelů a dojná kráva peněz. Když se projdeš po ulici a uvidíš BMW, je nejvíc pravděpodobný že bude mít 2 litrovej dieslovej motor a bude to 3 nebo 1 série.
![]()
Samozřejmě že to nejsou nejvýkonnější motory který se dají koupit ale doopravdy v Evropě, co se týče BMW neni nic víc opravdickýho než právě ta 318d, 320d nebo 118d.
A není čemu se divit, v Evropě jsou velmi drahý pojistky a pohonný hmoty. Kromě toho, většina zákazníků který jdou do BMW tam nejdou kvůli závodění, já třeba nemám žádnou potřebu závodit ale 3 série mně přitáhla svým designem, krásným, jednoduchým a velkým interiérem, tím že je to malej sedan, má náhon na zadní kola, skvělý ovládání a zároveň tím že je to malej diesel a jezdí za knoflíky a nemusím zbytečně živit nějakej velikej motor. Jinak bych si BMW nikdy nekoupil.
Pro mně velikej motor není důležitej protože 90% času jezdím ve městě, a kromě toho si nechi hrát na Schumachera, já si umím přiznat že nemám tolik zkušeností za volantem abych potřeboval něco jako je opravdická M3 a někde to rozbyl a s tím i sám sebe. 100Kw je pro mně víc než dost.
Nevím proč BMW musí vždycky znamenat zběsilou jízdu a super drahý auta a takový nesmysli, proč jsou všichní tak posedlý tou značkou a pořebujou jí aby si vytvořili nějakej "image", proc si prostě nemůžeme koupit to co se nám líbí, to na co máme, a mít z toho radost bez posuzování ostatních lidí a bez snažení udělat na někoho dojem jako s ostatníma značkama?
Re: Dotaz před koupí
kalasnikov471 píše:Tady s tebou musím nesouhlasit protože já jezdím pořád kolem 1500 otáček, a 'šlápnout tomu na krk' musím jenom při předjíždění - což je na naších silnicích často nemožná záležitost když jedou 3 kamiony těsně za sebou. I když rozjezd je taky relativní pojem, co je pro mně rychlý pro jinýho může být pomalý, ale máš pravdu, u těch starejch modelů je turbo díra, obzvlášť v létě která mně sere.JaraX píše:vadí že tomu musíš furt stát na krku a u 6.0i se mi naopak líbí jak se to houpe pořád kolem 1000-1200 rpm![]()

