No tak já samozřejmě vím že se tam vejde a že ty jí tam montuješ.JaraX píše:tak tam asi nevejde když to říkáSweden píše:Vsak v poho Jardo, dělám si srandu jenom.
Prosim tě, otázka ohledně lpg, proč Vaněk tvrdí že plnící hrdlo s redukcí se plnícímu hrdlu benzínu u e65 prostě nevejde?
Však ten člověk už toho hodně udělal na to aby si obhajoval takový kraviny.
Má to nějaké své důvody proč by ho tam nechtěl případně dát?
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/Jaraxov ... C_1708.jpg
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_1636.jpg
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_1609.jpg
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_1535.jpg
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_1450.jpg
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... M_2551.jpg
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_0500.jpg
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_8888.jpg
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_5118.jpg
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Obledne svolavacek- a to si vemte , ze to dost casto jsou placebo akce,. Delam v automotive hnoji. Na mem projektu se to stalo 2x. Jednou nejmenovana japonska automobilka z madarska..... Problem byl ze na nasem dilu nebyla "-" pomlcka v textu homologacni znacky... A tim je to pry bez homologace:))) vysledek. Vykuchat 6 tisic aut na parkalu:))) blazni:).... Ale hold jsme to museli zaplatit....no jen sem tim chtel rict, ze za svolavackou muzou byt ruzne dulezite duvody, nekdy picovinka, ale klidne i fatalni duvod....
))
Az ted jsem si vzpomel na muj predchozi projekt s francouzkou automobilkou s diamantem v logu, kde jsme zjistli ze jefna z bezpectnostnich jednotek neplni fci,..no 46 tis aut v poli... Hele utichlo to a auta V klidu jezdej:)))))) tzn. Nekdy automobilka vypne hrud a rekne si ze to lidi uz dojezdej:)))) to jedtli jsou to frantici nebo japka je jedno, jde o konkrzetni lidi. To jen aby nevznikly diskuze k diamantu:)

Az ted jsem si vzpomel na muj predchozi projekt s francouzkou automobilkou s diamantem v logu, kde jsme zjistli ze jefna z bezpectnostnich jednotek neplni fci,..no 46 tis aut v poli... Hele utichlo to a auta V klidu jezdej:)))))) tzn. Nekdy automobilka vypne hrud a rekne si ze to lidi uz dojezdej:)))) to jedtli jsou to frantici nebo japka je jedno, jde o konkrzetni lidi. To jen aby nevznikly diskuze k diamantu:)
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
u BMW to moc placebo akce nejsou, když dostaneš za desetitisíce nových dílu
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
je to jedno jaka znacka auta... jde o to jak si to management dohodne ... vsak i bmw je slepenc stejnych dodavatelu jednotlivych dilu jak jine znacky:))) ne?:)zalezi co si tem team vyhada od dodavatelu
kdyby jste videli na jakych argumentech se ty veci rozhodujou
obcas to je fakt na palici 
zrovna asijsky(korea/japan) zakaznici jsou hodne vyzadujici zakaznici....evropa preci jen je jeste o kousek pozadejc...napriklad ted delam projekt pro automobilku co proda nejvic auta(japan) a ten pristup k projektum je vyrazne odlisnej.uz rozumim proc jsou nejspolehlivejsi... razi pristup, ze co funguje tak se rozhodne nebude menit, a po zacatku vyroby se toho menit muze co nejmin... ne jako evropane. kde furt stouraj a stouraj kde usetrit, vylepsit..to udelate na kazdem dile a pak vznikaj ty facelift bastly:)



zrovna asijsky(korea/japan) zakaznici jsou hodne vyzadujici zakaznici....evropa preci jen je jeste o kousek pozadejc...napriklad ted delam projekt pro automobilku co proda nejvic auta(japan) a ten pristup k projektum je vyrazne odlisnej.uz rozumim proc jsou nejspolehlivejsi... razi pristup, ze co funguje tak se rozhodne nebude menit, a po zacatku vyroby se toho menit muze co nejmin... ne jako evropane. kde furt stouraj a stouraj kde usetrit, vylepsit..to udelate na kazdem dile a pak vznikaj ty facelift bastly:)
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
no ja myslel Ečka kde byl u hodně modelů ještě svět v pořádku, nový BMW už dávno nejsou BMW.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Dik kawaman za spravu, trosku som zaspal na case, teraz ma to bude ale dlho skrietschusto píše:kawaman, ak to nie je prilis velke tajomstvo, v akej cenovej hladine sa bude pohybovat predaj 7er ? chystal som sa ti ozvat,kawaman píše:Kabyr01 - sedmu máš krásnou, ta barva je fakt nevídaná![]()
filozof žije stále v nějakém snu a bylo by na čase se probrat. Prostě si sedmu koupit a užívat si ji dokud to jde a není 30 let stará.
Já jsem lepší auto nikdy neřídil a na sedmu budu fakt rád vzpomínat! Od příštího týdne by měla dělat radost někomu jinému.. Třeba si ji zase někdy koupím, když mě nebudou bavit jiné auta.zavahal som, too late

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
napíšeš pár příspěvků a můžeš psát zprávy
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
keki666: myslis odlisnej pristup jako JAP Takata
)))))))) hmmm tak to je odlisnej pristup EU od JPN.

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
já na tý svolávačce byl...a vedení podtlaku a brzdovej válec jen zkontrolovali...a nic novýho mi nedali :/JaraX píše:pak jsem měl ještě svolávačku u jedné E65 na el vrtuli chladiče, sranda je že prostě dovezeš auto kterymu nic není, dostaneš novou vrtuli co stojí kotel a stejně tak nové vedení podtlaku, brzdovej válec i posilovač.
maj tam napsáno kontrola, případná výměna...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napiš pár příspěvků a pak můžeš posílt zprávy. Já věděl, že neodepíšešschusto píše: Dik kawaman za spravu, trosku som zaspal na case, teraz ma to bude ale dlho skrietodpisal by som ti aj na spravu, ale zatial som kratko prihlaseny tak spravy mi nejde odoslat, ako to zmenit ?

Dneska naposledy auto umyju, zatlačím slzu a v pondělí jde do světa...
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
musí tam být nečistota v tom vedení, pak to mění
já tam byl se 4ma autama, a na třech vše měnili, a to jsem nedělal podvod

já tam byl se 4ma autama, a na třech vše měnili, a to jsem nedělal podvod

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
JaraX : když sem tam byl třeba před dvěma lety...platí to, že kdybych tam přijel teď a bylo to na výměnu, tak to vymění ? nebo už na to kašlou ?
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
postup je takovej že strčí do vedení špeljku s vatou, pokud tam je olej, mění to celé, pokud ne, tak ne.
ta svolávačka je prostě jen jednou, pak už to nikoho nezajima.
ta svolávačka je prostě jen jednou, pak už to nikoho nezajima.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Pokud tam není olej, tak se mění pouze podtlakové vedení za inovované
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
kawaman píše:Napiš pár příspěvků a pak můžeš posílt zprávy. Já věděl, že neodepíšešschusto píše: Dik kawaman za spravu, trosku som zaspal na case, teraz ma to bude ale dlho skrietodpisal by som ti aj na spravu, ale zatial som kratko prihlaseny tak spravy mi nejde odoslat, ako to zmenit ?
jinak si zaváhal no. Aspoň bude dělat radost jinému členovi tady na klubu. Třeba sem pak něco napíše.
Dneska naposledy auto umyju, zatlačím slzu a v pondělí jde do světa...

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
jo, japka jsou proste uplne jiny.. proto nez uvednou nejakou novou fci jim to dyl trva , ¨Arnie_one píše:keki666: myslis odlisnej pristup jako JAP Takata)))))))) hmmm tak to je odlisnej pristup EU od JPN.
to Jarax: e65 delali ty sami lidi co pozdejsi modely, jen hold dostali asi jine zadani

to mi pripomina jeden pozadavek nemeckeho vyrobce aut, kde jsme jim tvrdili ze jeden rozmer dilu je v pozadovane toleranci dostupnyma technologiema proste nevyrobitelnej, udelal jsem krasnou studii to dokazujici... a odpoveded? ....ne ne panove,, vase konkurence to tak dela a nema s tim vube cnikdo problem:)))) tak sme se zasmali a rekli.. ano pane tak my to teda vyrobime:) a tak auta vesel jezdej po svete je to tak nejak sumak :)ale proste ten rozmer nikdy nasvete nemuze bejt ok

zda se mi ze se zvetsuje propast mezi tim jak jsou veci vymyslene a jak jsou vyrobene a duvodem je predevsim obrovksej tlak na cenu. kdy cena je ve finale nejhlavnejsi parametr pri vyberku. pak se to proste ve vyrobe musi nejak udelat

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
No e65 ve většině dělalo BMW. Novější BMW už prakticky dělaj jen externí firmy. Říkal mi kamarád co ve vývoji pracuje
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Myslis tim vyvoj jednotlivych dilu a nebo vyrobu dilu? Predpokladam ze asi myslel vyvoj jednotlivych dilu nebot vyroba jednotlivych komponentu je standarnde mimo jiz roky.
Schvalne se ho optej co konkretne delali vic nez nyni, docela by me to zajimalo.
On ten trend stehovani vyvoje do levnejsich lokaci je, kresleni 3d v indii,sw singapoure...atd..
Oni ty automobilky furt cukaj, jednou vyvoj u sebe doma, pak zas par let externe...ale dneska je asi vetsi trend dat ven i design/ vyvoj vyrobku, nebot pak dodavatel ruci i za nefunkcni design a to se rovna ohromne dlouhe holi ,kterou te pak mlatej do palice, kdyz to nedela to co ma:)
Ale to sem uplne odbehl od tematu a melu hovna:) jdu radeji umyt auto.
Schvalne se ho optej co konkretne delali vic nez nyni, docela by me to zajimalo.
On ten trend stehovani vyvoje do levnejsich lokaci je, kresleni 3d v indii,sw singapoure...atd..
Oni ty automobilky furt cukaj, jednou vyvoj u sebe doma, pak zas par let externe...ale dneska je asi vetsi trend dat ven i design/ vyvoj vyrobku, nebot pak dodavatel ruci i za nefunkcni design a to se rovna ohromne dlouhe holi ,kterou te pak mlatej do palice, kdyz to nedela to co ma:)
Ale to sem uplne odbehl od tematu a melu hovna:) jdu radeji umyt auto.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
ano co vím tak na E65 ještě dělalo spoustu věcí BMW, např karosářské díly, atd.
prostě kapotu dělal borec co tam 30 let dělal kapoty, najednou to zadali nějaké firmě co dělá pro škodovku citigo, a řekli potřebujem kapotu na citigo.
prej je tym pro novou sedmičku už uplně mala skupina lidi co jen objíždí ty firmy.
prostě kapotu dělal borec co tam 30 let dělal kapoty, najednou to zadali nějaké firmě co dělá pro škodovku citigo, a řekli potřebujem kapotu na citigo.
prej je tym pro novou sedmičku už uplně mala skupina lidi co jen objíždí ty firmy.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Jaro a jak myslis ze tu kapotu ten manik od BMW podle tebe delal?
Vyklepal ji kladivkem?
Nechci ti brat iluze ale v roce 1996 kdyz jsem nastoupil do nastrojarske firmy tak jsem delali ruzne formy nebo postupove nastroje na lisovani. Pro ruzne automobilky. A to uz je skoro 23 let.
Pamatuju si jak jsme kazdy rok delali novou formu pro vazani od Tyrolie.
Taky vsichni si to kupuji jaka je to kvalita. Jasne vymyslet se to musi aby to nejak fungovalo ale jinak ty konkretni dily se uz delaji externe mnoho a mnoho let.
To si treba muze dovolit nejaky malicky soukromnik ze si vse dela sam.
My kupujeme treba stroje od svycarske firmy Liechti a cenove to je slusna raketa.
Ale tam si snad nevyrobi sami nic.
Vřeteno od Fischera,kuličkový šroub nakoupený,kastle taky externí firma.
Akorat to logo je jejich:)
Ale samozrejme to nekdo musel vymyslet aby to dobre fungovalo.
Problem nejen BMW je proste ten ze se nastavuje zivotni cyklus vyrobku. A pro hlavouny to je max 200 000 km a pak zahodit a koupit nové auto
Vyklepal ji kladivkem?

Nechci ti brat iluze ale v roce 1996 kdyz jsem nastoupil do nastrojarske firmy tak jsem delali ruzne formy nebo postupove nastroje na lisovani. Pro ruzne automobilky. A to uz je skoro 23 let.
Pamatuju si jak jsme kazdy rok delali novou formu pro vazani od Tyrolie.
Taky vsichni si to kupuji jaka je to kvalita. Jasne vymyslet se to musi aby to nejak fungovalo ale jinak ty konkretni dily se uz delaji externe mnoho a mnoho let.
To si treba muze dovolit nejaky malicky soukromnik ze si vse dela sam.
My kupujeme treba stroje od svycarske firmy Liechti a cenove to je slusna raketa.
Ale tam si snad nevyrobi sami nic.
Vřeteno od Fischera,kuličkový šroub nakoupený,kastle taky externí firma.
Akorat to logo je jejich:)
Ale samozrejme to nekdo musel vymyslet aby to dobre fungovalo.
Problem nejen BMW je proste ten ze se nastavuje zivotni cyklus vyrobku. A pro hlavouny to je max 200 000 km a pak zahodit a koupit nové auto