Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F01, F02 760i ano nebo ne
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
EDC je zaklad
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
do před fl dávali jen DD bez EDC?
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
u face i předface to jde libovolně kombinovat
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
a jak je to u eFka?
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
Sorry předem za OT, ale když to tady tak čtu, až je mi trochu líto, že spíš koukám po e63 a ne po e65
Protože třeba ta 750i v individualu z Rakouska, co dotáhl Snejk pár měsíců zpátky, by mi určitě stačila. To je ta prodana, jak někdo do tý doby jezdil v e38?
Nikdy jsem neuvažoval nad ničim jiným než e63 nebo e65 a jsem hrozně rád, že se lidi takhle podělí o zkušenosti, jen co budou peníze, tak to bude těžký rozhodování, asi něco jako Filozof 



Re: F01, F02 760i ano nebo ne
proč těžky? projedeš si obě auta a vybereš si co ti víc sedí.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
Rozhodovat se mezi E63 a E65?bouloclo píše:Nikdy jsem neuvažoval nad ničim jiným než e63 nebo e65 a jsem hrozně rád, že se lidi takhle podělí o zkušenosti, jen co budou peníze, tak to bude těžký rozhodování...



Re: F01, F02 760i ano nebo ne
Tak je to trochu ironie no
, jen jsem chtěl říct, že mi byla vždy bližší E63. Líbí se mi víc, jsem mladej a nemám rodinu, takže pro mě jasná volba, nejdřív E63 a jakmile příjde rodina přesedlat do E65 po FL. Na druhou stranu E63 poutá víc pozornosti než E65, takže parkovat ji venku bez garáže si asi netroufnu. Další věc je nákupní cena, kdyby E63 a E65 stály stejně nic neřeším (třeba rok 2004), ale ten rozdíl jsou desítky tisíc a to je prostě dilema... Počkat na E65 po FL za 200-220k + 100k na servis nebo koupit E63 za 260-280k a pak mít jen 40-50k na servis?

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
Tak pokud nemas rodinu, sel bych do E63/64. E65/66 je tuctovy auto, po kterym za par let ani pes nestekne. Jen ma aktualne super pomer cena/vykon. 6er je celkem raritka, protoze se jich vyrobilo asi 3x min nez E65 (tedy klidne i 4x min, po zapocitani E66) a i za par let bude to auto vzbuzovat emoce. Kdyz srovnas E23 (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... %29_01.jpg), se kterym by uz dnes nikdo nejel, s E24 (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... Si_-_1.jpg), tak ta E24 i pri svym stari porad vypada famozne a svadi ke svezeni
Ac jsou E24 i E23/32 po vsech strankach zastaraly auta, u ty 6er to vubec nevadi. Stejny osud podle me potka E65 vs E63.

Ac jsou E24 i E23/32 po vsech strankach zastaraly auta, u ty 6er to vubec nevadi. Stejny osud podle me potka E65 vs E63.
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
Kup si e63 a užívej dokud můžeš. Mám doma obě, jak e63 tak e65 a je to nesrovnatelný, asi proto kdybych musel měl bych dilena, trochu. Z domu by šla e65, ta se nechá nahradit jednodušeji než e63.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
bouloclo, ještě si zkus tu E64, tam dostanes jedno.auto navic... se stazenou střechou je nejen ta V8 o level jinde
Servisní náklady jsou ale min stejný jako u E65, takže to chce vyšší rozpočet, ale to svezeni za to stoji
Servisní náklady jsou ale min stejný jako u E65, takže to chce vyšší rozpočet, ale to svezeni za to stoji

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
No osobne bych pri rozmysleni mezi E65 a E63 taky radej zvolil E64
A jak pise zddan01, s V8 a stazenou strechou je to jeste vetsi zazitek (mam E64 V8
)
Jsi li z Prahy nebo treba z Vysociny, nekdy ti to muzu pucit a asi budes mit po rozhodovani 




Re: F01, F02 760i ano nebo ne
e65 je podstatně lepší jak e63/e64, je to prostě uplně jiná liga, 100x lip to filtruje nerovnosti, umí to 100x víc věcí, 100x líp to hraje, má to asi 1000x lepší sedačky,ale nemá to takové sprotovní vlasnosti, pokud nemáš děti a láká tě obojí, ber E64, až děti budou, vyměníš to za 7er a furt si dost polepšíš.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
To je jako rict, ze saci bagr je nasobne lepsi nez elektronovy mikroskopJaraX píše:e65 je podstatně lepší jak e63/e64

Ano, 7er lip filtruje nerovnosti, lip hraje muzika, lepsi sesle atd., ale uz jsi videl 7er cabrio? Nebo je 7er tak mrstna jako 6er? Nebo bude mit ta 7er za par let nejakou hodnotu?

Srovnava nesrovnatelne, ale nahradu za 7er najde lip nez za 6er

Re: F01, F02 760i ano nebo ne
itchi, to si právě nemyslím, hodnota někdy za 20 let je ti uplně k prdu, sedmy už se leta drží kdežto šestky padaj, před 10 rokama nebylo možny koupit 6er za 200k jako ted, ale sedmy stály pod 200,
máš pravdu,šestka je mrštná, je kabrio, ano, to jo, v tomdle ju sedma nikdy nenahradí, ale rozhodně najdeš líp náhradu za 6er než za 7er, prostě velkych cabrii je dost, můžeš jít do SL, můžeš jít do něčeho neněmeckyho, ale sedmu těžko nahradíš. E64 je proti E66 obyčejné auto, prostě takových aut je na trhu víc, nevyniká ani komfort, ani sportem, za dražší peníze určitě najdeš lepší auto, což u E66 neplatí.
máš pravdu,šestka je mrštná, je kabrio, ano, to jo, v tomdle ju sedma nikdy nenahradí, ale rozhodně najdeš líp náhradu za 6er než za 7er, prostě velkych cabrii je dost, můžeš jít do SL, můžeš jít do něčeho neněmeckyho, ale sedmu těžko nahradíš. E64 je proti E66 obyčejné auto, prostě takových aut je na trhu víc, nevyniká ani komfort, ani sportem, za dražší peníze určitě najdeš lepší auto, což u E66 neplatí.
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
Za stejný peníze by mě ta náhrada za E64 zajímala... A za 200k E64 nekoupis 

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
Díky moc pánové za náměty, ale musím taky zůstat nohama na zemi. Většinou je E64 dražší a já potřebuji taky nějak dodržet rozpočet na nákup a následně servis, takže E63 by mi bohatě stačila a samozřejmě V8 o ničem jinym nepřemýšlím. Jako mladýmu člověku se mi třeba taky moc libí E92, ale prostě V8 vítězí na plný čáře a V8 v M3 je uplně mimo realitu. 6er za 200k to by musel bejt nějakej mega vrak na díly, resp. kdyby někdo věděl o nějaký E63 za 200k a pak +/- 50-100k bokem by na servis stačilo, dejte mi vědět. 

Re: F01, F02 760i ano nebo ne
co k tomu říct, vždy je to otázka vkusu kupujícího. Pokud píše, že přemýšlí o e63 tak je jasný, že mu budou kupátka s horším komfortem blíž než e65 i když bude v individuálu a s masáží jahody 
za mě: když kupé a mám garáž, tak kabrio
Jak píšete výše jsou to minimálně 2 auta v jednom (natažená a stažená střecha je jasná, ale s windshottem a bez něj je to další kombinace a se staženejma a naopak s okýnkama nahoře je to opět jiný auto a za to jsem moc rád, že jsem do kabria šel (teda 991 4S)) 6er není na pilování stopy, takže ta hmotnost není tak ukrutná
Plusy:
Motor - 645i, 650i, M6 zvuk s otevřenou střechou (pokud si dáš ještě poladit výfuky, máš zvuk přímo u sebe) to v kupé nikdy mít nebudeš
6er se lépe skládá do zatáček, ten rozvor je samozřejmě znát
někomu se může líbit look kupé nebo kabria oproti usedlému sedanu
cenu za 5 let bude mít asi podobnou jako nyní
nic moc mě dál nenapadá
Mínusy 645i, 650i
Sedačky "musí" být ty komforty co dávali do M6 jinak je to shit
Muzika není dobrá (ale to je možná jen můj problém
)
popřemýšlel bych o manuálu, ten automat má velký prokluz a hodí se spíš do starých limuzín než pro mladého člověka do kupé
ve většině 645 a 650i chybí samosvor = doporučuji dodělat, ten krouťák je parádní a je škoda ho nevyužívat, resp. na každé 90° křižovatce se ti při rozjezdu bude protáčet vnitřní kolo - to je ostuda
podvozek....no.....jak to říct....prostě bych se s tím smířil, že to nebude M6
Bude se kolíbat, bude se kroutit, nebude si našlapávat do zatáček, informace se mi budou ztrácet po cestě k sedačce atd... a bude to prostě obyčejný auto. S tím bych z finančního hlediska nic nedělal a raději si našetřil na další auto/další level 
Za mě dává smysl M6 e64 a 750Li e66 - to jsou auta, které mají svou hodnotu a smysl.
A když je to o penězích tak raději e66 než e64 645i

za mě: když kupé a mám garáž, tak kabrio

Plusy:
Motor - 645i, 650i, M6 zvuk s otevřenou střechou (pokud si dáš ještě poladit výfuky, máš zvuk přímo u sebe) to v kupé nikdy mít nebudeš
6er se lépe skládá do zatáček, ten rozvor je samozřejmě znát
někomu se může líbit look kupé nebo kabria oproti usedlému sedanu
cenu za 5 let bude mít asi podobnou jako nyní
nic moc mě dál nenapadá
Mínusy 645i, 650i
Sedačky "musí" být ty komforty co dávali do M6 jinak je to shit
Muzika není dobrá (ale to je možná jen můj problém

popřemýšlel bych o manuálu, ten automat má velký prokluz a hodí se spíš do starých limuzín než pro mladého člověka do kupé
ve většině 645 a 650i chybí samosvor = doporučuji dodělat, ten krouťák je parádní a je škoda ho nevyužívat, resp. na každé 90° křižovatce se ti při rozjezdu bude protáčet vnitřní kolo - to je ostuda

podvozek....no.....jak to říct....prostě bych se s tím smířil, že to nebude M6


Za mě dává smysl M6 e64 a 750Li e66 - to jsou auta, které mají svou hodnotu a smysl.
A když je to o penězích tak raději e66 než e64 645i

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: F01, F02 760i ano nebo ne
Tak pred pred 10 lety byla E24 uz veteranek a E63/64 "novy" auto, takze je jasny, ze nesly sehnat levne. Kdezto 7er (pred 10 lety asi E38) sla vzdy sehnat celkem za malo.JaraX píše:itchi, to si právě nemyslím, hodnota někdy za 20 let je ti uplně k prdu, sedmy už se leta drží kdežto šestky padaj, před 10 rokama nebylo možny koupit 6er za 200k jako ted, ale sedmy stály pod 200
Co sleduju E63/64, tak uz par let se celkem drzi, ale E65 stale klesa. Za par let budou E65 tak za 60kKc, coz ta 6er nikdy nebude (muj osobni typ, vsadim se o pivo;-) ), pokud to nebude nejakej totalni krap.
To si nemyslim. Za dalnicni korab typu E65 je tech nahrad relativne dost. Namatkove treba A8, MB-S, Jaguar XJ, Porsche Panamera, Maserati Quattroporte, Lexus LS. Kazdy bude vynikat v necem, ale rozdily na dalnicni cestovani(tedy to, k cemu jsou takova auta urcena) budou minimalni.JaraX píše:...ale rozhodně najdeš líp náhradu za 6er než za 7er
Jaka je nahrada za GT typu 6er, nedej boze E64? Mustang? MB-C/E/CLK?
Prave ze se rozhoduje mezi E63 a E65pesa píše:Pokud píše, že přemýšlí o e63 tak je jasný, že mu budou kupátka s horším komfortem blíž než e65

Nikoli, sedacky musi byt sport. 6er komforty nikdy nemela a M6 mela dofuky jen v e63pesa píše: Mínusy 645i, 650i
Sedačky "musí" být ty komforty co dávali do M6 jinak je to shit

Ano, i L7 v 6er hraje celkem bidne, ale nastesti to v E64 vadi nasobne min nez v E65.pesa píše:Muzika není dobrá
Jen to ne. Manual v 645 nebo 650 je nestesti.pesa píše:popřemýšlel bych o manuálu
Pokud ma DD, tak se koliba min(jinak) nez M6, ktera DD nikdy nemela. Nejaky krouceni kastle nema 99% ridicu schopnost v beznym provozu postrehnoutpesa píše:Bude se kolíbat, bude se kroutit, nebude si našlapávat do zatáček, informace se mi budou ztrácet po cestě k sedačce atd... a bude to prostě obyčejný auto
