Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
A je to tady
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
A je to tady
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je to tady
v zimě se s naftou nejezdí, to nevíš?
zkus to prostě nechat dlouho startovat, jeslti chytne.
ale chce to diag,
jak starou máš naftu? v jaké teplotě jsi tankoval? kolik u vas ted bylo stupnu?
zkus to prostě nechat dlouho startovat, jeslti chytne.
ale chce to diag,
jak starou máš naftu? v jaké teplotě jsi tankoval? kolik u vas ted bylo stupnu?
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Za studena v pohode,nafta je tyden stara. Vracel jsem se z evidencky,auto zahraty,venku bylo -2. Skocil jsem jen do obchodu pro pecivo( 5min)
. prijdu,startuju,starter toci,ale mrtvo. Asi hloupa otazka,po zapnuti klicku ma byt slyset podavaci cerpadlo? Ja jen,jestli nejni fela treba v elektrice(rele atd). Auto jsem koupil v sobotu od majitele , ktery s tim od podzima moc nejezdil a auto stalo venku a nadrz skoro prazdna. Tak ze natankovana plna nadrz+ aditivum.?Takoca trapna otazka,jde ma X5 pojistkovnici s relatkama
?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je to tady
no asi jen odešlo nějaky čerpadlo 
čerpadlo v autě ne, ale když se ohneš pod zadní pravé dveře zvenku, tak chvilku po zapnutí a pak při startovani by mělo byt slyšet.
pojistky jsou v kastliku a v kufru.
čerpadlo v autě ne, ale když se ohneš pod zadní pravé dveře zvenku, tak chvilku po zapnutí a pak při startovani by mělo byt slyšet.
pojistky jsou v kastliku a v kufru.
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Jeste takova otazecka. Myslim si, ze jse mi objevil pod signalizaci servisniho intervalu takovej ctverecek s hodinami. Nemuze to treba byt neresetovany servis a auto ted stavkuje? 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je to tady
nn, to je jen inspekce, nic to neomezuje.
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
Skoda. Auto jsme odtahli o par metru dal a uvidime zitra. Odpoledne to napichneme a uvidime. Snad to nebude nic strasnyho,doufejme. 
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: A je to tady
Každopádně ihned kontaktovat bývalého majitele, nebo spíše ještě dle TP současného když jsi jel z evidenčky 
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je to tady
ten tě pošle doprd.. se starou naftou
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: A je to tady
Ne každý je kretén, a i na kreténa se páka vždy najde 
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2502
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: A je to tady
To se me libi prodal jsem Vam 17 let stary auto, no to nevadi chci, aby jste drzel zaruku alespon 10 let. No tohle je stara nafta a bylo by potreba do ni dat 300tis. No to nedam radeji Vas budu tahat po soudech, kamaradi me poradili
))
Proto ja auta prodavat nechcu a kdyz tak nekomu "ROZUMNEMU", kdo chape, ze auto je stary a muze se stat cokoliv.
Tady je evidentne problem nafty, ale to plati na vsechyn auta.
Mas novy svičky, co nafta a kvalita, co vstřiky, co čerpadlo ? nez to hned hazet na staryho majitele ?
Proto ja auta prodavat nechcu a kdyz tak nekomu "ROZUMNEMU", kdo chape, ze auto je stary a muze se stat cokoliv.
Tady je evidentne problem nafty, ale to plati na vsechyn auta.
Mas novy svičky, co nafta a kvalita, co vstřiky, co čerpadlo ? nez to hned hazet na staryho majitele ?
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je to tady
Arnie_one: to je sice pekne, ale zakon hovori jasne, bohuzial. Ak si to neosetri predavajuci po dohode s kupujucim rozumnou domluvou a zapisom do zmluvy, drzis "zaruku" na skryte vady 24 mesiacov - po tej spominanej dohode sa da stiahnut na 12 mesiacov (co je stale hodne dlha doba na ojetinu) 
d(- -)b
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: A je to tady
Pánové jako ok, beru, stará nafta, ale nedojet domu ani z evidenčky?
Pojem skýtá vada bych tady bral v potaz, ale záleží na tom jaký je prodejce, pokud fér a sympatak tak ok a beru to tak že se prostě něco posralo, pokud je prodejce ala bazarnickej typek s řetězem kolem krku a nehodlá ani zvedat telefon tak to řeším i daleko za hranicí zákona, věřte že to na ně platí.
Těch aspektů jaký postup zvolit je prostě víc.
Pojem skýtá vada bych tady bral v potaz, ale záleží na tom jaký je prodejce, pokud fér a sympatak tak ok a beru to tak že se prostě něco posralo, pokud je prodejce ala bazarnickej typek s řetězem kolem krku a nehodlá ani zvedat telefon tak to řeším i daleko za hranicí zákona, věřte že to na ně platí.
Těch aspektů jaký postup zvolit je prostě víc.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je to tady
ale vždyt u nafty je na denním pořádku že se to zastavilo, to není nic neobvyklo, to se prostě děje, to je stejny jako by ti odešla žárovka, to se prostě stává.
Re: A je to tady
V tomto prípade je to asi dosť hraničné, keď sa to auto pokazilo asi ešte v deň kúpy podľa toho, ako som to pochopil, ale na slovenskom BMW klube som čítal o prípade, kedy kupujúci chcel auto vrátiť pôvodnému majiteľovi po mesiaci, keď mu niečo začalo búchať na podvozku. Ak by som predával auto a nesnažil sa zatajiť žiadne chyby, tak po mesiaci by som takéhoto kupcu veľmi asertívne odmietol.
Proste ak chce kupujúci záruku, tak nech si kúpi funglovku, pri ojazdenom aute treba počítať s tým, že asi nebude v stave nového auta, duplom nie pri 17-ročnom kuse. A veľa šťastia s dokazovaním skrytých vád...
Proste ak chce kupujúci záruku, tak nech si kúpi funglovku, pri ojazdenom aute treba počítať s tým, že asi nebude v stave nového auta, duplom nie pri 17-ročnom kuse. A veľa šťastia s dokazovaním skrytých vád...
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2502
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: A je to tady
Na skryté vady je 6měísíců, nevím jakej byl přístup obou stran to prostě nevím. Fér je říct hele auto je na tom tak a tak a dejme to do smlouvy, pokud obě strany na to přistoupí není se o čem bavit.
Jinak pokud by šlo tohle k soudu a nebyla žádná smlouva kupijící "VŽDYCKY" prohreje sjetá mrdka 20 let stará z principu ti dají zapravdu, že auto je 10x za jeho životnsotí, takže asi tak, zůstotkvoá cena 80-100kkč o tom vypovídá.
Swden ty poukazuješ na úplně jiný typ aut, u tohodle 3.0D hned na začátku ne že muže být ale bude čerpadlo v hajzlu vstřiky též, turbo mrdka, a celej motor poblitej a převodovka predFL je mrtvá ještě než vyjelo nová.
Mě prostě jen sere kupující který slintá sračky, že je chudinka a myslel, že kupuje nový auto, ne koupil mrdku a už jako nvoý tyhle 3.0D mrdky byly o to je to horší, pokud by kupující po pordávajícm něco chtěl, když se ti roztřelí převodovka za 4 měsíce půjdeš jako za prodáváajícm auto stálo 80 ale já chci 120 na opravu ? Ty víš jak s tím jezdi nevíš, proto takhle starej střep je nereálný cokoliv po někom i soudní cestou chtít.
Ale tnehle případ neznám, třeba jsou kluci nějak domluveni.
PS: vždyť mohl vzít jen blbou naftu
a jak píše Jarax to je u D normální, nenormální jsou jen lidi co tenhle průser jménem "D" nekaceptujou.
Jinak pokud by šlo tohle k soudu a nebyla žádná smlouva kupijící "VŽDYCKY" prohreje sjetá mrdka 20 let stará z principu ti dají zapravdu, že auto je 10x za jeho životnsotí, takže asi tak, zůstotkvoá cena 80-100kkč o tom vypovídá.
Swden ty poukazuješ na úplně jiný typ aut, u tohodle 3.0D hned na začátku ne že muže být ale bude čerpadlo v hajzlu vstřiky též, turbo mrdka, a celej motor poblitej a převodovka predFL je mrtvá ještě než vyjelo nová.
Mě prostě jen sere kupující který slintá sračky, že je chudinka a myslel, že kupuje nový auto, ne koupil mrdku a už jako nvoý tyhle 3.0D mrdky byly o to je to horší, pokud by kupující po pordávajícm něco chtěl, když se ti roztřelí převodovka za 4 měsíce půjdeš jako za prodáváajícm auto stálo 80 ale já chci 120 na opravu ? Ty víš jak s tím jezdi nevíš, proto takhle starej střep je nereálný cokoliv po někom i soudní cestou chtít.
Ale tnehle případ neznám, třeba jsou kluci nějak domluveni.
PS: vždyť mohl vzít jen blbou naftu
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: A je to tady
chlapi,nejsem nejaky hovado a ten prodavajici taky ne. Na co jsme prisli pri prodeji jsme si rekli a o to sel s cenou dolu. Tak to proste je. A to,jak tady nekdo rikal,kdyz koupis stary auto,tak kupujes stary auto a stim do toho jdes. Prodavajici byl fer chlap. Nez se to posralo,jsem najel cca 800km.
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2502
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: A je to tady
ted jde o to jestli fakt nemas treba jen blbou naftu a nebo pojistku tady u tech vran to je na dennim poradku, nejsme na tom jinak.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

