Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
ta 745i to bude stačit v pohodě, jen to chce čas
na 750 zatím ne, tam nejlevnější takovou jsme koupili za 250, teda vlastně za 200 tu ze španělska
na 750 zatím ne, tam nejlevnější takovou jsme koupili za 250, teda vlastně za 200 tu ze španělska
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Matiz trochu přehání 745i je plno v EU ale já bych raději už tedy 750ku
Problem je ze většina jich je krátkých.
Nájezd kolem 2kil je dle mého rozumný ideálně 150 cca.
No a cenu kolem 150 až 200k ale to vše budu řešit až prodam e38.
Long mi přijde praktickej ale drahej.
A sehnat třeba s LPG je malej bonus pokud byl kvalitně udělanej stim ale nepočítám.
Jako hledat vysoce vybavenou 750i na serverech je velmi těžké protože z fotek dd s edc ani Logic a další nepoznam pokud se to tam nepíše a chápu ze je to běh na dlouhou trať.
Problem je ze většina jich je krátkých.
Nájezd kolem 2kil je dle mého rozumný ideálně 150 cca.
No a cenu kolem 150 až 200k ale to vše budu řešit až prodam e38.
Long mi přijde praktickej ale drahej.
A sehnat třeba s LPG je malej bonus pokud byl kvalitně udělanej stim ale nepočítám.
Jako hledat vysoce vybavenou 750i na serverech je velmi těžké protože z fotek dd s edc ani Logic a další nepoznam pokud se to tam nepíše a chápu ze je to běh na dlouhou trať.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
nechce, jsou to kecy, a cim dyl se ceka tim horsi to bude, tim starsi to bude, tim vetsi srac z toho bude... do 200tis proste nekoupis auto co nic nechce, jsou to ukrutny megakecy. muzes si koupit pojizdnou vec a tolerovat tomu milion zavad... ono s pochcanym motorem a hulicima guferama se da jezdit dalsich 10 let. takovej kurevtor uz to ani nevnima a jezdi s tim roky... jarax se do toho svyho taky nehrne protoze mu to jezdi a nema na to cas...
ale ja tech aut v tehle cenovejch relacich videl stovky, a vsechno sou to vice ci mene vsi zraly na GO. nikdo nikdy nedovez ani neprodaval nic pod 200 co by bylo pretesneny, jak novy, s najezdem do dvou kil atd..
Tech promenejch je strasne moc co definujou co je a co neni vrak, je to desne individualni... tady cigosi koupili 745 za 80 a je to super kara, pohodlna, vybavena.. ani ne moc omlacena... to ze z ni chcije kde co je jim uplne uprdele a kupodivu to je prijemny i na svezeni... no ale ja na to kouknu a vidim ze to je proste arcivrak.. ale ono to proste jezdi a jim to paradne vyhovuje. a takhle vypada vetsina aut do 200k... ono to jezdi, mnohdy i dobre... ale neni to proste hezky auto... a rozhodne nemuzes rict ze budes jen jezdit a nic neservisovat..
vlastne uplne ale uplne kazda sedmicka proste to kilo na servis vyzaduje, je jedno na kolik let si to rozlozis jak moc to chces mit vporadku. jestli udelat vsechno najednou nebo se roky trapit a neco lepit postupne...
jo treba sem prodaval nedavno zakaznickou 745 za 140tis... v lpg, po go.. po go uplne vseho, i se svetlama. v aute vymeneny uplne vsechno, pan proinvestoval za ty roky tak 400tis do ni.. ale proste ted je to jen proste pojizdny vcelku vpohode auto... ale proste je to jen olitanej pekac, vubec nic hezkej... obycejny auto (tmave modry).. a uz se na nem zas neco vysralo, to auto se jen chronicky sere... neurazi ale neni to proste to, co je e65... za ty prachy no uplna filozofovina ale klidne bych nasel dalsich 150tis co by se do ni naslo investovat...
ale ja tech aut v tehle cenovejch relacich videl stovky, a vsechno sou to vice ci mene vsi zraly na GO. nikdo nikdy nedovez ani neprodaval nic pod 200 co by bylo pretesneny, jak novy, s najezdem do dvou kil atd..
Tech promenejch je strasne moc co definujou co je a co neni vrak, je to desne individualni... tady cigosi koupili 745 za 80 a je to super kara, pohodlna, vybavena.. ani ne moc omlacena... to ze z ni chcije kde co je jim uplne uprdele a kupodivu to je prijemny i na svezeni... no ale ja na to kouknu a vidim ze to je proste arcivrak.. ale ono to proste jezdi a jim to paradne vyhovuje. a takhle vypada vetsina aut do 200k... ono to jezdi, mnohdy i dobre... ale neni to proste hezky auto... a rozhodne nemuzes rict ze budes jen jezdit a nic neservisovat..
vlastne uplne ale uplne kazda sedmicka proste to kilo na servis vyzaduje, je jedno na kolik let si to rozlozis jak moc to chces mit vporadku. jestli udelat vsechno najednou nebo se roky trapit a neco lepit postupne...
jo treba sem prodaval nedavno zakaznickou 745 za 140tis... v lpg, po go.. po go uplne vseho, i se svetlama. v aute vymeneny uplne vsechno, pan proinvestoval za ty roky tak 400tis do ni.. ale proste ted je to jen proste pojizdny vcelku vpohode auto... ale proste je to jen olitanej pekac, vubec nic hezkej... obycejny auto (tmave modry).. a uz se na nem zas neco vysralo, to auto se jen chronicky sere... neurazi ale neni to proste to, co je e65... za ty prachy no uplna filozofovina ale klidne bych nasel dalsich 150tis co by se do ni naslo investovat...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
no a vidis, v ty uz je nacpany kilo a jeste nema ani GO motoru... tam se rysuje tak dalsi kilo... momentalne je cela nabourana u me... no je to proste pojizdny ale je to proste polovrak... da se s tim vpohode jeste nejakou dobu existovat, i vcelku vpohode, je to prijemny auto.. ale investice do nej jeste budou.... takze az se to dostane do faze kdy to bude skvely auto tak stejne za 400...JaraX píše:ta 745i to bude stačit v pohodě, jen to chce čas
na 750 zatím ne, tam nejlevnější takovou jsme koupili za 250, teda vlastně za 200 tu ze španělska
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
takze filozofe ses proste blazen a tvoje pozadavky sou uplna obri sracka, takovy auto si mohl koupit pred lety ale uz ne dneska. vetsina sedmicek levnejch je proste olitany hovno co do toho nikdo nic nedal a ted ho cekaj takovy investice ze to radsi proda (idealni stav, vetsinou malo najeto ale proste pred GO) nebo je to nezajimava sracka bezcenna (nema cenu ani uvazovat... a stejne chce GO).. a bude to jen horsi... auta z nemecka levny koupis jen pro to ze uz je sere jak se to sere a zajedou do servisu, tam jim reknou za opravu 5-10tis eur a oni to radsi hodi na mobile...
kazdej co to servisoval a nebo to ma po GO tak se s cenou u nas nebo i v nemecku blizi tezce 15-20tis eur... uz sem resil spoustu sedmicek v nemecku ktery byly krasny a fakt nechtely skoro nic ale to i po telefonech s majitelama hned bylo videt ze vi co maj a co do toho dali a ze to je fakt dobry auto a taky to fakt stoji penize...
to pul promile aut ze ti nekdo da za 150tis vyservisovanou a ne uplne socialni (individual vubec ani nezminuju) sedmicku je fakt minimum a ty casy spis uz par let zpatky byly. ja taky koupil par nadhernejch sedmicek asi 5 let zpatky i individualu v cenach 180-300tis.. taky jejich majitele doted nechapou ze za 5 let maj cenu jeste vetsi... ty ceny tech auto o kterejch ty celou dobu snis jen rostou a porostou... takze to ze si uz tak 5 let zaspal tak necekej na zadnej zazrak za tri roky nebo kdyzeto chces neco kupovat... budou to jen o tri roky starsi a dojebanejsi hovna ty auta za 150
kazdej co to servisoval a nebo to ma po GO tak se s cenou u nas nebo i v nemecku blizi tezce 15-20tis eur... uz sem resil spoustu sedmicek v nemecku ktery byly krasny a fakt nechtely skoro nic ale to i po telefonech s majitelama hned bylo videt ze vi co maj a co do toho dali a ze to je fakt dobry auto a taky to fakt stoji penize...
to pul promile aut ze ti nekdo da za 150tis vyservisovanou a ne uplne socialni (individual vubec ani nezminuju) sedmicku je fakt minimum a ty casy spis uz par let zpatky byly. ja taky koupil par nadhernejch sedmicek asi 5 let zpatky i individualu v cenach 180-300tis.. taky jejich majitele doted nechapou ze za 5 let maj cenu jeste vetsi... ty ceny tech auto o kterejch ty celou dobu snis jen rostou a porostou... takze to ze si uz tak 5 let zaspal tak necekej na zadnej zazrak za tri roky nebo kdyzeto chces neco kupovat... budou to jen o tri roky starsi a dojebanejsi hovna ty auta za 150
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
tak jde o to co je potřeba a co není potřeba, moje sedma ma chycena gufera od začatku co ji mam, leju 10W40 a utěsnovač a funguje to, nekouří, nemam čas to řešit, olej nechčije, resp je to mastny, ale na zem to nekape, zespodu to mastny taky není, takže neřeším.
ted se to posralo, odešlo čidlo Niva za 2ku, ale už mam druhy ready, a chvěje se delší dobu kardan, malo kdo si toho všimne, ja jo, a sere mě to, ale čas není.
jinak to nema žadny zavady, všecko funguje, na diag minimum chyb, vlastně asi jen SLS, kterej bude zanesenej. jinak mam 280 najeto, a vodní pumpa je puvodní a ma minimalní vuli.
jsem rád že jsem nepřětěsnoval motor, ani do toho nijak víc nevrážel, protože by to pro mě byli vyhozeny peníze.
my už vlastně ani motory moc nepřetěsnujem, trubky a rybníčky prakticky vymizeli se snížením termostatem, a tak ted řešíme obvykle na autě těsnění pod altíkem, čidlo tlaku, vakuovka, víka a gufera a no problem.
ale snejk má pravdu, sehnat pěknou sedmu je čím dál náročnější, a ty cenové relace spíš stoupli, chce to mraky lidi a ty auta starnou a lidi co to maj to miminálně prodávaj, když vezmu že mi ročně přibude cca 10 nových majitelu E65 ale prodaj to tak 2.
ted se to posralo, odešlo čidlo Niva za 2ku, ale už mam druhy ready, a chvěje se delší dobu kardan, malo kdo si toho všimne, ja jo, a sere mě to, ale čas není.
jinak to nema žadny zavady, všecko funguje, na diag minimum chyb, vlastně asi jen SLS, kterej bude zanesenej. jinak mam 280 najeto, a vodní pumpa je puvodní a ma minimalní vuli.
jsem rád že jsem nepřětěsnoval motor, ani do toho nijak víc nevrážel, protože by to pro mě byli vyhozeny peníze.
my už vlastně ani motory moc nepřetěsnujem, trubky a rybníčky prakticky vymizeli se snížením termostatem, a tak ted řešíme obvykle na autě těsnění pod altíkem, čidlo tlaku, vakuovka, víka a gufera a no problem.
ale snejk má pravdu, sehnat pěknou sedmu je čím dál náročnější, a ty cenové relace spíš stoupli, chce to mraky lidi a ty auta starnou a lidi co to maj to miminálně prodávaj, když vezmu že mi ročně přibude cca 10 nových majitelu E65 ale prodaj to tak 2.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
koupil si vubec nekdy jaraxi se zakaznikem "hotovy auto" ? proste ze si jel na inzerat a tam na tebe cekalo auto ze kteryho ses uplne zesral? proste do detailu nadherny, s pretesnenym motorem, udelanejma napravama jak novy, lak v keramice rozlestenej do stavu uplnyho zrcadla, kuze zrenovovana nebo puvodni ale proste jak z tovarny, vsechno bez chyby, vsechno funkcni, vsechno hrajici, vsechny mechaniky hrajici, nikde nic nevrzajici a neklepajici... maval na tebe nekdo fakturou za novej hreben, repasem svetel... atd?
proste neco z ceho si clovek uplne sedne na prdel a ma radost jak dite o vanocich?
....
odpovim si sam...
... tezko... takovy auto se totiz neprodava... no takovy mozna prodaval dogeatdog (ale ten se zblaznil) a i to by sneslo prelestit a lehce tam doladit par detailu...
proste neco z ceho si clovek uplne sedne na prdel a ma radost jak dite o vanocich?
....
odpovim si sam...
... tezko... takovy auto se totiz neprodava... no takovy mozna prodaval dogeatdog (ale ten se zblaznil) a i to by sneslo prelestit a lehce tam doladit par detailu...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
nekoupil, takovy auta moc nikdo neprodava a moc jich neni.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
jo ale to je presne onoi, moje auto taky neni uplne dokonaly ale taky nevisi v inzerci a nikomu ho necpu ani nebudu, tys to taky koupil za par a vedome na to mrdas protoze ti to je uprdele a vis jak na tom je... my dokazem ignorovat kde co a uzivat si i to malo co mame....JaraX píše:tak jde o to co je potřeba a co není potřeba, moje sedma ma chycena gufera od začatku co ji mam, leju 10W40 a utěsnovač a funguje to, nekouří, nemam čas to řešit, olej nechčije, resp je to mastny, ale na zem to nekape, zespodu to mastny taky není, takže neřeším.
jinak to nema žadny zavady, všecko funguje, na diag minimum chyb, vlastně asi jen SLS, kterej bude zanesenej. jinak mam 280 najeto, a vodní pumpa je puvodní a ma minimalní vuli. .
ale ja kdyz prodavam auto tak proste kdybych nekomu dal auto co vibruje nebo mu neco hulilo nebo z nej neco teklo tak mi za nej da leda hovno nebo me tak leda zkope dokulata.. a ja bych nic takovyho ani prodavat nikomu nechtel abych to nemusel porad resit... protoze lidi tomu nerozumi a nebo je nebavi ignorovat hulici gufera a vrnici kardany... proc by meli utracet za auto za ktery budou zas jen utracet.. protoze to urcite vis jak to s lidma je, ty chtej za svy penize co nejvic a mrda je kazdej detail...
ten slavnej opal black co sem prodal tak tam si majitel nasel lehkej skrabanecek se rzi, nejakou tecku od kaminku, nejakou malou vibraci a okusuje me denne kdy to kurva vyresim... mozna bych mel prodavat nejaky sracky at lidi resi realny problemy a nehledaj hnidy... ale lidi milujou detaily... nonstop me oziraj ze jim pada viko kufru, ze jeste lista je tam odrena, tlacitka sou oloupany u loketky... ale to bych do tech aut fakt musel dat milion a pak je prodavat... ale i tak vsichni laici co tomu nerozumi te nonstop oziraj s kazdou sebemensi veci... me to nevadi, ja tomu rozumim. ale pak proste nechapu jak si nekdo muze koupit totalne random srac za 150tisic a neprostrelit si z toho rovnou lebku do hoven...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Snejkovo styl se mi líbí, s ničím se nesere a píše pěkně od plic, žádný servítky
Malinko odbočím od tématu a nechám si poradit co mám nalít za olej do 550. Nemám tušení co tam soudruzi ze SRN dávali, mám tam dát 5-30 ,5-40 nebo 10-40???

Malinko odbočím od tématu a nechám si poradit co mám nalít za olej do 550. Nemám tušení co tam soudruzi ze SRN dávali, mám tam dát 5-30 ,5-40 nebo 10-40???

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
a proč to píšeš jako sem? já bych chtěl poradit co mám večeřet, chtěl jsem se podívat na vaření.cz ale radši napíšu sem.
jaky olej se leje do 5er s N62 se řešilo v 5er nejmin 10x,
pokud je motor ok, dej 5W40, pokud žere olej, dej 10W40, ale v žadnym připadě nedavej 5W30
jaky olej se leje do 5er s N62 se řešilo v 5er nejmin 10x,
pokud je motor ok, dej 5W40, pokud žere olej, dej 10W40, ale v žadnym připadě nedavej 5W30
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Tak vás tak čtu a říkám si: má vůbec smysl kupovat nějakou sedmu do cca 150 ? Zatím to vypadá že nee. Stejně to bude nějaká mrdka stejně mě pak bude stát hafo peněz, a já bych se z toho voběsil 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Dobře chápu vás oba dva a co leštěnky co mají jen treba kolem kila a byli garazovane. Roky 2006 - 7
Vím bude jedna z tisíce ale měla by mít motor ok suchej podvozek taky perfektní a interiér jak z fabriky... vím ze toto je skoro nereálné ale klidně bych slevil něco ve výbavě a klidně nascu jen abych měl garazovou vonavku....
Existují takové 7er ještě dnes???
Vím bude jedna z tisíce ale měla by mít motor ok suchej podvozek taky perfektní a interiér jak z fabriky... vím ze toto je skoro nereálné ale klidně bych slevil něco ve výbavě a klidně nascu jen abych měl garazovou vonavku....
Existují takové 7er ještě dnes???
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
proč by měla mít suchy motor? ty těsnění odchází stáří, jak psal snejk, stejně jako ti stářím vyměknou ramena,
a hlavně ti lidi co to mají tomu nerozumí, nestaraj se o to, ty auta co maj najeto nejmín jsou obvykle v nejhorším stavu.
a hlavně ti lidi co to mají tomu nerozumí, nestaraj se o to, ty auta co maj najeto nejmín jsou obvykle v nejhorším stavu.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Zvedavec: To proto, že nemáš srovnání a nevíš, že už teď jezdíš jebkou
Lidi většinou netuší, co mají za sráč, než jim to někdo řekne.

Lidi většinou netuší, co mají za sráč, než jim to někdo řekne.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Proč to píšu sem? Prostě jsem línej hledat
Stačilo napsat poslední řádku, A děkuji

Stačilo napsat poslední řádku, A děkuji

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
jj a pak se hrozně diví že je vyhodím ze servisu, takovy auta mě nebaví,
ted mi přijela E90 330i, borec to kupoval sam, navíc to stálo kolem 200k, takže si říkám, to bude popelnice,
po prohlídce mi spadla čelist, tekoucí výměník oleje, resp těsnění, tekoucí chladič, jedna trošku horší kladka a nějaky drobnosti, prostě stavem totální vonavka, podvozek pevnej, auto hezky, zachovaly, mrknu do vnitř a tam uplně vše, velkej idrive, el. sporty, logic7, keyless, roletky atd atd atd. říkám si hmmmm, tak jsme udělali servis, panovi jsem popřal hodně štestí, taková auta mě baví, za rok přijede s nějakou blbostí, uděla se servis a zase za rok s usměvem.
cheater, nestačilo, bys nehledal ani příště
ted mi přijela E90 330i, borec to kupoval sam, navíc to stálo kolem 200k, takže si říkám, to bude popelnice,
po prohlídce mi spadla čelist, tekoucí výměník oleje, resp těsnění, tekoucí chladič, jedna trošku horší kladka a nějaky drobnosti, prostě stavem totální vonavka, podvozek pevnej, auto hezky, zachovaly, mrknu do vnitř a tam uplně vše, velkej idrive, el. sporty, logic7, keyless, roletky atd atd atd. říkám si hmmmm, tak jsme udělali servis, panovi jsem popřal hodně štestí, taková auta mě baví, za rok přijede s nějakou blbostí, uděla se servis a zase za rok s usměvem.
cheater, nestačilo, bys nehledal ani příště

Naposledy upravil(a) JaraX dne stř 06.02.2019 22:31, celkem upraveno 1 x.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
co je nejvetsi pruser na e65 je, jsou casem narustajici vibrace.. a to celyho powertrainu.. a to se tezko resi, tezko diagnostikuje a spousta z toho je vlastnost... a ruzny projevy 6hp prevodovek, proste kazda kope, kazda je v urcitym detailu nekulturni... v tom se dnesni auta typu Fek hrozne zlepsily... a pak je sice hezky ze lidi opousti Fka aby si vzali E65 a pak resi ze ta prevodovka tamhle kopne, a kdyz jede 120 tak to lehce vrni.. .. no proste klasicky projevy aut ktery jsou konstrukcne 20 let stary...
to se ti v Fku moc nestane tam to je docela vyladeny k dokonalosti (co na tom ze se ti prevodovka rozlitne na hovna, ale nekope... co na tom ze se cely auto rozlitne na sracku ale nevrni a nevibruje a motor ani nevis) a to je pak tezky tem lidem vysvetlit ze jdou zpatky a ze ta e65 proste obcas neni uplne dokonala... ze prevodovka si semtam zaradi citelne a ze proste 15 let stary auto proste je obcas cejtit.. (to je to cemu rikam jestli to tam je nebo to tam neni) protoze i sebehezci auto (viz sweden) muze bejt v porovnani s jinejma proste tvrdy, kopaci, semtam vibrujici atd...
takovy ktery se takhle neprojevuje je tak 5%... to je fakt vyjimka najit e65 s klidnym projevem novejch aut...
ale to je taky ciste subjektivni a zalezi na tom z ceho clovek prechazi... ja proste na Fkach ocenuju jen tu "novotu" to, ze to auto je sice uplna zkurvychcanka tvrda a domrdana ale clovek na to slapne a nedeje se nic, nikde naznak vibrace od motoru, nikde zadna vibrace od kardanu, poloos , diferaku... prevodovky sametovy a jen otacky se meni a nevis ani ale ani hovno... (samozrejme benzin, nafta je jebka a ta vibruje uz zmacknuti starteru... )
to je pak trochu zklamani, ale skoda jen ze lidi se ridi ruznejma pocitama a ruzne maj poskladany priority... nekoho radsi zajima hladkej automat nez spolehlivej, nebo radsi uplne vyzehleny auto ktery je tvrdy jak debil a nespolehlivy na hovna... no je to tezky tvorit z hoven auto ktery nadchne kazdyho... proto si to i peclive vybiram pro koho aktualni auto stavim, kdo co oceni... a uz kdyz kupuju tak vetsinou vim pro koho bude...
to se ti v Fku moc nestane tam to je docela vyladeny k dokonalosti (co na tom ze se ti prevodovka rozlitne na hovna, ale nekope... co na tom ze se cely auto rozlitne na sracku ale nevrni a nevibruje a motor ani nevis) a to je pak tezky tem lidem vysvetlit ze jdou zpatky a ze ta e65 proste obcas neni uplne dokonala... ze prevodovka si semtam zaradi citelne a ze proste 15 let stary auto proste je obcas cejtit.. (to je to cemu rikam jestli to tam je nebo to tam neni) protoze i sebehezci auto (viz sweden) muze bejt v porovnani s jinejma proste tvrdy, kopaci, semtam vibrujici atd...
takovy ktery se takhle neprojevuje je tak 5%... to je fakt vyjimka najit e65 s klidnym projevem novejch aut...
ale to je taky ciste subjektivni a zalezi na tom z ceho clovek prechazi... ja proste na Fkach ocenuju jen tu "novotu" to, ze to auto je sice uplna zkurvychcanka tvrda a domrdana ale clovek na to slapne a nedeje se nic, nikde naznak vibrace od motoru, nikde zadna vibrace od kardanu, poloos , diferaku... prevodovky sametovy a jen otacky se meni a nevis ani ale ani hovno... (samozrejme benzin, nafta je jebka a ta vibruje uz zmacknuti starteru... )
to je pak trochu zklamani, ale skoda jen ze lidi se ridi ruznejma pocitama a ruzne maj poskladany priority... nekoho radsi zajima hladkej automat nez spolehlivej, nebo radsi uplne vyzehleny auto ktery je tvrdy jak debil a nespolehlivy na hovna... no je to tezky tvorit z hoven auto ktery nadchne kazdyho... proto si to i peclive vybiram pro koho aktualni auto stavim, kdo co oceni... a uz kdyz kupuju tak vetsinou vim pro koho bude...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
to su zvědavej co koupíš pro filozofaSnejk píše:. a uz kdyz kupuju tak vetsinou vim pro koho bude...

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
kdyz se na to ty filozofe ptas tak ti to reknu uz podesaty... ty tvoje lestenky s najezdem do 100 tis sou uplne totalne nejvetsi sracky co sem kdy koupil... ty to porad nechapes ze to auto plus minus do 200 tis km jezdi aniz by chtelo cokoliv... vsichni majitele novejch (myslim opravdu co si to novy koupily) ti reknou, ze to auto do 200 nechtelo ani hovno... jen olej...
a ted s tou informaci trochu pracuj....
takze ti reknu proc takovy auta kupuju rad....
maj hezkej lak
maj hezkej interier
maj funkcni logic, ask a acc
maj vetsinou vsechny sroubky a plasty jako z tovarny
nevrni, moc nevibrujou..
proc takovy auta nekupuju rad....
jsou to spotrebovany mrdky.. nidko do nich nic nedal a ja do nich musim dat vsechno
...motory zechcany uplne do sracek a gufera zacnou hulit do mesice pokud uz nehuli
... napravy vetsinou po prijezdu do cr odejdou doprdele a rozpadnou se na hovna
... ani zkurvenej olej v automatu neni menenej
... vlastne jen to dovezes uz se to zacne sypat pod rukama...
... chvili ti to stoji pred dilnou a ask, logic i abs se zjebe dokulata protoze to ma svuj cas
.... hrebeny rizeni v hovnech.. protoze vic jak 100tis nedaj...
a ted s tou informaci trochu pracuj....
takze ti reknu proc takovy auta kupuju rad....
maj hezkej lak
maj hezkej interier
maj funkcni logic, ask a acc
maj vetsinou vsechny sroubky a plasty jako z tovarny
nevrni, moc nevibrujou..
proc takovy auta nekupuju rad....
jsou to spotrebovany mrdky.. nidko do nich nic nedal a ja do nich musim dat vsechno
...motory zechcany uplne do sracek a gufera zacnou hulit do mesice pokud uz nehuli
... napravy vetsinou po prijezdu do cr odejdou doprdele a rozpadnou se na hovna
... ani zkurvenej olej v automatu neni menenej
... vlastne jen to dovezes uz se to zacne sypat pod rukama...
... chvili ti to stoji pred dilnou a ask, logic i abs se zjebe dokulata protoze to ma svuj cas
.... hrebeny rizeni v hovnech.. protoze vic jak 100tis nedaj...