proč by to někdo dělal?
N62 na LPG jezdí uplně bez problémů a vůbec jim to nevadí, když se snažíš jde to udělat krásně, všecko funguje atd. Snejk má na LPG najeto přes 400k (jen na LPG) a auto jezdí jak drak, někteří mojí zakaznici mají přes 200 a taky ok, já už mám vlastně taky 200k, nějak moc to naskakuje.
Swdwen, jasne mas pravdu, jen sem si rikal, ze proste jendo auto necham normal, zorva ta X5 se me zdala tak nejlip na tom. No a ted si rikam, ze to byla pekna blbost neudelat.
Tak mi tu x5 už s plynem od Jaraxe koupili, občas se kolem plynu něco zesere ale to bych připsal tomu ze se s tím skoro vůbec nejezdi a fakt to tomu autu neprospívá. Do x5 bych plyn nacpal každému kdo s tím jezdí více, je to krabice, těžká krabice, s V8 těžká létající krabice které celkem dost chutná a proč jí živit když to jde za půlku. Otočka 400km celkem slušným tempem a spotřeba 15l plynu na 100km, takže hrubým přepočtem 8l benzínu? No neberto!
Akorát od té doby leží is polomrtvá v garáži a čeká na záchranu
v X5 s M/N62 lpg určitě, pokud se jezdí denně, to chápu;
pro náš jízdní režim (krátké trasy po městě) by to byla sebevražda, když s E64 jezdím v zímě za 20 tady by to bylo kolik, 22?
s tím dieselem v E53 nevím, moje zkušenosti jsou pozitivní, ale máme to auto od začátku, spotřeba po městě 10,5, to by plyn vycházel tak nějak stejně, když si vezmu investici do lpg a přetěsnění motoru, tak by se přechod na E53, nebo E70 s N62 nevyplatil, ale samozřejmě, že by se mi to líbílo víc
- Sweden ale ta vaše X5 nemá plyn odemě, to dělal plynař přezemě domluvený a to je sakra rozdíl
- X5 is nemá zdaleka takový jako E65 s jarax vyfukem
- cheater - vyplatí se to od nájezdu cca 10k ročně, bez problémů, navíc spoustě cena auta, pokud to není 6er apod
- zdann - no ono to tak funguje jen do doby než se ti třeba propálí píst nebo odejde převodovka jak se u nafty rádo stává, pak je všechna ekomonika v prdeli, ale samozřejmě se to stát nemusí, spíš proč jezdit s naftou, když mužeš jezdit s V8, ten komfort je jinde.
Jo, vím o tom lpg ze není od tebe, proto to asi i tak vypadá, nebo vypadá, udělaný je to dobře ale doladit se to muselo u Vaňka a ještě bude muset, vyměnit hadice a tak.
S tím zvukem jasný, ale pokud vemu co má za zvuk is a e65 tak jak sjeli z linky tak je to nebe a dudy, ale taky mi je jasný že každý ten zvuk podtrhuje charakter vozu, čili is působí jako nasranej buldok kdežto 7er čivavu nebo spíš uslintanyho a neštěkajícího mopse
JaraX píše:...
- zdann - no ono to tak funguje jen do doby než se ti třeba propálí píst nebo odejde převodovka jak se u nafty rádo stává, pak je všechna ekomonika v prdeli, ale samozřejmě se to stát nemusí, spíš proč jezdit s naftou, když mužeš jezdit s V8, ten komfort je jinde.
proč se to propálí píst? kvůli špatnýmu vstřiku? proč odejde převodovka? protože se nemění olej? chce to servis a ten to auto má, proto si ho nechávám, pokud bych něco sháněl teď, tak by to nebyla E53 diesel, ale patřičně nakažen N62 a E66 virem 750Li pochopitelně
Lpg je fajn vec ked funguje ako ma, do e70 som to dal, pri motani po meste spotreba od 19-24 bez problemov...takze vcelku rychlo sa dospel k tomu ze okej, kym to funguje super si vysmiaty, ale ked to zacne “hnevat” tak som si povedal preco som dal...tym chcem povedat ze dolezitejsie jak nejaky znacka lpg je to kto to montuje a ako spravi..to je alfa a omega, ked niekto ma skusensot s blbou montazoj lpg bude ho nenavidiet, ked mas dobru tak super...ja som tak v strede asi:))
Ked som kupoval sedmu teraz tak som si povedal ze nedam lpg uz pretoze proste neviem kde by som to dal spravit, u nas som vybral podla referencii myslim top firmu, a top vysledok to uplne neni casom...
Michal595 píše:...
Ked som kupoval sedmu teraz tak som si povedal ze nedam lpg uz pretoze proste neviem kde by som to dal spravit, u nas som vybral podla referencii myslim top firmu, a top vysledok to uplne neni casom...
tak u N73 je to s plynem jasný, zajímala by mě potom spotřeba ve městě, ideálně ve srovnání s N62, jestli, když už třeba 7 bez plynu, tak proč ne rovnou V12
Ja som N73 vobec nehladal nejako, chcem som klasiku 750 aj keby bez plynu, ta moznost by tu vzdy bola...ale potom dosla ponuka tak som si povedal ze aspon vyskusam v12 a ked necham na benzin aj tu n62 tak ten rozdiel v spotrebe bude nejaky liter dva mozno...
Mozem mrknut aku tam mam priemerku ale radsej si to nepozeram poviem uprimne:)))ja si od toho hlavne slubujem ze bude jazdit a nic nebude hnevat:)
zddan01 píše:
Ty to nepoznas,jo? To bude tím, že neděláš nafty;)
ne fakt to nepoznám, poznám jen že vstřik dává blbé dávky, podle korekcí nebo zvuku, ale nepoznám že špatně rozprašuje nebo dokonce kape a pak to propálí píst, a jeslti to umí někdo poznat bez stolice, tak je to genius.
já nafty dělám, mam svou skupinu naftáčků co ke mě jezdí a platí a platí a platí ale už nevezmu ani naftovou empětku