Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Fotr sem, ale na co kombajn to nechapu, kdyz mas X5 a koule k tomu a tím pádem můžeš mít vozík, který nevidíš v zrcátkách to je prima.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
existují dvoje zrcátka ...často to mají karavanisti. 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jo a pak existuje hybrid tech pridavnych a to jsou zrcatka na E38. Zpohledu zezadu se to tak nezda, ale pri pohledu zepredu to vypada, ze ma E38 zrcatka pul metru dlouhy. Je to divnej nepomer.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Kurevtor ty jsi ale detailista architekt se podívej na predface e65 čumák to má jak boxer po zápase a zadek jako by to 3x predelavali. Volant v e65 není nic zajímavého mimo individual verze a dřevěnej.
Jinak e38 v pěkné barvě na kolech je krása pohledet osobně mám rad chrompaket a tmavé barvy. A mkovej volant je mnohem hezčí jak běžnej v e65.
Alpina B12 to byl nádhernej kus. A jedna z nejhezčích úprav od alpiny to e65 se vzhledově stále nechytá.
Nemít e38 svůj věk preferoval bych ji dalších deset let.
E65 je pro mě krásná hlavně technikou a po facelift. A musí mít pěkné kola aby vypadala...
Jinak e38 v pěkné barvě na kolech je krása pohledet osobně mám rad chrompaket a tmavé barvy. A mkovej volant je mnohem hezčí jak běžnej v e65.

Alpina B12 to byl nádhernej kus. A jedna z nejhezčích úprav od alpiny to e65 se vzhledově stále nechytá.
Nemít e38 svůj věk preferoval bych ji dalších deset let.
E65 je pro mě krásná hlavně technikou a po facelift. A musí mít pěkné kola aby vypadala...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Čím dlhšie to video pozerám, tým viac som presvedčený, že si tú sedmicu s V8 budem musieť kúpiť a nahradiť ňou svoju momentálnu E61 530d. Ten zvuk je fakt návykový. Jazdiť na V8 som mal možnosť len v USA na Chargeri z požičovne a hovoril som si, že by som si na taký motor vedel zvyknúť

Jediná vec, ktorá mi v tom bráni, je racionálne uvažovanie. Keďže E61 posledné 2 roky šľape ako hodinky a nemal som žiadny zásadný problém, nechce sa mi ju predávať pod cenu vzhľadom na to, že už snáď skoro všetko, čo sa tam pokaziť mohlo, je vymenené za nové

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To moc neříkej nahlas že máš naftu ...tady se nafta zapaluje a háže ze skály
A že ti funguje je pouze dočasný stav.
Jarax je frajer ten zvuk V8 opravdu pozvedl někam hodně daleko a ted i běžná 7er s V8 může mít zvuk jak nějakej muscle car.
Tím tlačítkem to vytváří dojem jako by to tak vyjelo z fabriky.
Určitě mít doma V8 tak jedině s tímto a užívat si V8 naplno.
A kdykoliv je třeba cestovat tak se to dá vypnout.


Jarax je frajer ten zvuk V8 opravdu pozvedl někam hodně daleko a ted i běžná 7er s V8 může mít zvuk jak nějakej muscle car.
Tím tlačítkem to vytváří dojem jako by to tak vyjelo z fabriky.
Určitě mít doma V8 tak jedině s tímto a užívat si V8 naplno.
A kdykoliv je třeba cestovat tak se to dá vypnout.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
pilifo s těma naftovýma E60 je to jak si jít vsadit, jsou lidi co vyhrajou a funguje jim to bez problemu a jsou lidi co jim to 10x ročně jede na odtahovce.
na druhou stranu proč se ale hrkat nepohodlnou pětkou v naftě když si můžeš jezdit v 7er s V8?
já si vždycky říkám že chci za svoje prachy to nejlepší, až najdu lepší auto než je E65 za +- stejny prachy, tak do toho hned jdu.
W221 S500L není náhrada, ale láká mě ta S65 AMG, ale četl jsem o hrozné poruchovosti.
na druhou stranu proč se ale hrkat nepohodlnou pětkou v naftě když si můžeš jezdit v 7er s V8?
já si vždycky říkám že chci za svoje prachy to nejlepší, až najdu lepší auto než je E65 za +- stejny prachy, tak do toho hned jdu.
W221 S500L není náhrada, ale láká mě ta S65 AMG, ale četl jsem o hrozné poruchovosti.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:18, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
většinou to nic neumí, nemá to dynamic drive ani jiné sportovní ambice, to jsou totálně nudný auta.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:18, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
A co tato kravina to poletí taky jak 760i jen konkurenční značka https://auto.bazos.cz/inzerat/99966397/ ... -450hp.php
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tam je motor Lamborghini, ale jak je spolehlivej netusim.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Až spadnou S63, tak to bude celkem slušná náhrada, ta V8 co jsem slyšel je držák a jede to mnohem líp než S500.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Audi nemá aktivní stabilizátory, ty nabízí až od aktuální generace.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ale je rozdíl jeslti chceš cestovat v autě se nudit, a furt ho korigovat a vyrovnávat, prostě obyč auto, nebo jedeš sedmou, volant držíš položením jednoho prstu na volant, letíš 2 kila, do toho logic, pak tě chytne blbá, a někde v Albanii proletíš naplno nějaký přes hory, se spotřebou místo 14L LPG najednou 40L LPG a užiješ si to podobně jako s 6er na Trasfagarašanu. to je na tom super. švagr přesedlal z toho nejnudnější co E65 nabízí, ze 730D bez EDC,do W221 S500L a říkal že o dost zvolnil, jezdí všude pomaleji a klidněji, to auto mu říká "nespěchej" kdežto i ta naftová sedma mu říkala "pojd, přidej, jedem"cheater píše:Tak zase u těhle typů aut bych ani sportovní ambice nečekal na to jsou jiný auta. Otázkou je jestli se může jiná limuzína s V8 rovnat N62 co se údržby týče a tak nějak všeho?? Docela by mě to zajímalo
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:18, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
cca 200k+, za pěknou, moje sedma stála před 4 rokama 200k s LPG, najeto 150k, ted mam najeto 290k, odešlo čerpadlo ostřikovačů,někdy zlobilo kolečko idrive, ale spíš vyjímečně, sám jsem si zničil alternator, a odešlo těsnění pod alternatorem, jinak to nic nechtělo nikdy.
preventivně jsem udělal ramena, hardynu, repas řízení, 2x olej v automatu a asi 10x v motoru, ted budu dělat znova olej v automatu, a kardan by už asi taky potřeboval péči. na motor se nechytlo, ani ventilvíka jsem neměl dole, vodní pumpa je ještě původní, cívky původní, převodovka taky původní, stejně tak tlumiče, kardan, atd,. elektrika za celou dobu vlastnictví žádný problém, žádná jednotka, ani ASK, logic, nic, vše jede. jedine do čeho jsem dal pár desítek tisíc jsou moje retrofity, výfuk, alcantara, DVD changer, interierovy facelift atd.
loni jsem měl trošku průser s rychlostí, ale nakonec to dobře dopadlo
jinak pohoda
preventivně jsem udělal ramena, hardynu, repas řízení, 2x olej v automatu a asi 10x v motoru, ted budu dělat znova olej v automatu, a kardan by už asi taky potřeboval péči. na motor se nechytlo, ani ventilvíka jsem neměl dole, vodní pumpa je ještě původní, cívky původní, převodovka taky původní, stejně tak tlumiče, kardan, atd,. elektrika za celou dobu vlastnictví žádný problém, žádná jednotka, ani ASK, logic, nic, vše jede. jedine do čeho jsem dal pár desítek tisíc jsou moje retrofity, výfuk, alcantara, DVD changer, interierovy facelift atd.
loni jsem měl trošku průser s rychlostí, ale nakonec to dobře dopadlo

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:18, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
mám, ale posledních 10tkm, jinak ne, a cca rok jsem jezdil na uplně špatnej cca 50-60°C, suchý to není ale loužičky to taky nedělá.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:18, celkem upraveno 1 x.