Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 dde
E46 dde
Čau, včera jsem jel a chvíli po rozsvícení rezervy se mi rozsvítila žlutá kontrolka DDE se spirálou. Po rozsvícení jsem přidal plyn, škublo to a chcíplo. Motor jsem nemohl natočit a dojezd byl 80km. Přijel pro mě kámoš, vzal mě na pumpu a do kanistru jsem dotankoval 20l nafty. Kontrolka stále svítí, může být čerpadlo nebo něco rozbyté? Nebo mi jenom došla nafta a plovák ukazoval špatně naftu? Po nastartování a dolití nafty mi hodně houpal ukazatel nafty. Jde o 320d 110kw, manuál..
Někde jsem četl cosi o rozbitém čerpadle ale, že když je minimálně 15l v nádrži, tak to naftu protlačí.
Někde jsem četl cosi o rozbitém čerpadle ale, že když je minimálně 15l v nádrži, tak to naftu protlačí.
Re: E46 dde
u e39 pokud ti dojde nafta, tak se ti taky rozsviti injection system. Tady to bude stejne. po doliti nafty zapni 2x klicek na dvojku na kontrolky bez startovani a nech cca pul minuty. natlaci si to naftu do potrubi podavacim cerpadlem a odvzdusni se. pak by melo chytnout na brnk.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E46 dde
Hmmm kdy jsi naposled měnil palivovej filtr? Tipoval bych že se ucpal palivovej filtr, možná i filtr přímo na pumpě která je pod sedačkou a nebo odchází celá ta pumpa. Chtělo by to načíst chyby z počítače.Karchnak píše:Čau, včera jsem jel a chvíli po rozsvícení rezervy se mi rozsvítila žlutá kontrolka DDE se spirálou. Po rozsvícení jsem přidal plyn, škublo to a chcíplo. Motor jsem nemohl natočit a dojezd byl 80km. Přijel pro mě kámoš, vzal mě na pumpu a do kanistru jsem dotankoval 20l nafty. Kontrolka stále svítí, může být čerpadlo nebo něco rozbyté? Nebo mi jenom došla nafta a plovák ukazoval špatně naftu? Po nastartování a dolití nafty mi hodně houpal ukazatel nafty. Jde o 320d 110kw, manuál..
Někde jsem četl cosi o rozbitém čerpadle ale, že když je minimálně 15l v nádrži, tak to naftu protlačí.

Proč nejezdí minimálně s půlkou nádrže? Zničí si čerpadlo a bude platit skrz nos.drifterCZ píše:u e39 pokud ti dojde nafta, tak se ti taky rozsviti injection system. Tady to bude stejne. po doliti nafty zapni 2x klicek na dvojku na kontrolky bez startovani a nech cca pul minuty. natlaci si to naftu do potrubi podavacim cerpadlem a odvzdusni se. pak by melo chytnout na brnk.

Naposledy upravil(a) TurboShnek dne pon 21.01.2019 20:36, celkem upraveno 1 x.
Re: E46 dde
kalasnikov471 píše:Hmmm kdy jsi naposled měnil palivovej filtr? Tipoval bych že se ucpal palivovej filtr, možná i filtr přímo na pumpě která je pod sedačkou a nebo odchází celá ta pumpa. Chtělo by to načíst chyby z počítače.Karchnak píše:Čau, včera jsem jel a chvíli po rozsvícení rezervy se mi rozsvítila žlutá kontrolka DDE se spirálou. Po rozsvícení jsem přidal plyn, škublo to a chcíplo. Motor jsem nemohl natočit a dojezd byl 80km. Přijel pro mě kámoš, vzal mě na pumpu a do kanistru jsem dotankoval 20l nafty. Kontrolka stále svítí, může být čerpadlo nebo něco rozbyté? Nebo mi jenom došla nafta a plovák ukazoval špatně naftu? Po nastartování a dolití nafty mi hodně houpal ukazatel nafty. Jde o 320d 110kw, manuál..
Někde jsem četl cosi o rozbitém čerpadle ale, že když je minimálně 15l v nádrži, tak to naftu protlačí.
Jo jemu došla nafta?drifterCZ píše:u e39 pokud ti dojde nafta, tak se ti taky rozsviti injection system. Tady to bude stejne. po doliti nafty zapni 2x klicek na dvojku na kontrolky bez startovani a nech cca pul minuty. natlaci si to naftu do potrubi podavacim cerpadlem a odvzdusni se. pak by melo chytnout na brnk.Proč nejezdíš minimálně s půlkou nádrže? Zničíš si čerpadlo a budeš platit skrz nos.
Většinou tankuji tak po 1400,- a při zosvícení repete. Oleje a filtry budu dělat tak za 2 týdny. Snad to bude jenom ten palivovej filtr. Zkusím ještě odpojit baterku a připojit, třeba ta chyba zmizí

- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E46 dde
Za kolik tankuješ je jedno, záleží na tom kolik litrů a jak daleko jedeš.Karchnak píše:Většinou tankuji tak po 1400,- a při zosvícení repete. Oleje a filtry budu dělat tak za 2 týdny. Snad to bude jenom ten palivovej filtr. Zkusím ještě odpojit baterku a připojit, třeba ta chyba zmizí


Re: E46 dde
No beru to jako ponaučení, teď z5 k té kontrolce.. Může to ukazovat chybu čerpadla nebo filtru? Než někoho seženu na diagnostiku tak něco ještě najezdímkalasnikov471 píše:Za kolik tankuješ je jedno, záleží na tom kolik litrů a jak daleko jedeš.Karchnak píše:Většinou tankuji tak po 1400,- a při zosvícení repete. Oleje a filtry budu dělat tak za 2 týdny. Snad to bude jenom ten palivovej filtr. Zkusím ještě odpojit baterku a připojit, třeba ta chyba zmizíNejlepší je dělat že 1/4 nádrže je rezerva, tak že když dojdeš na 1/4 přitankuješ podle toho kam jedeš, jak jsem říkal vejš, z A do B je to 100km, na to by mělo stačit 7,5 litrů, ty si pro jistotu natankuješ třeba 15 - 20 a nemůže ti nikdy dojít nafta. Jenom na měrku se nemůžeš spoléhat, obzvlášť u těhle naftovejch motorů, protože jejich čerpadla používají naftu jako mazivo a když ti dojde může se zničit, a to pak zničí tvůj bankovní účet.

- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E46 dde
Chybu filtru ti to přímo neukáže, diagnostika funguje tak že ukazuje chyby když se třeba přeruší obvod v nějaký elektronický součástce, třeba shoří ovládací modul větráku a přestane komunikovat s hlavním počítačem, tak se ví že odešel modul větráku. Nebo se třeba změní odpor v žárovce tak se ví že praskla žárovka, tak že chybu čerpadla by ti to mělo napsat. Další způsob diagnostiky funguje tak že hodnota nějakýho čidla padne pod dovolenou hranici, třeba tlak paliva nebo oleje, tapk ti to napíše chybu s tlakem paliva nebo oleje a to už může dělat cokoliv, třeba filtr, prasklá trubka atd...Karchnak píše:Může to ukazovat chybu čerpadla nebo filtru?
Ale pořád jsi neprozradil jak je starej filtr.

Naposledy upravil(a) TurboShnek dne pon 21.01.2019 21:06, celkem upraveno 1 x.
Re: E46 dde
pokud to jede tak je ocividny ze to bylo tim ze dosla nafta a diag je ztrata casu
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E46 dde
Není jasný kolik měl litrů v nádrži.drifterCZ píše:pokud to jede tak je ocividny ze to bylo tim ze dosla nafta a diag je ztrata casu

Re: E46 dde
No chcíplo to chvíli po rozsvícení rezervy, tak nevím zda ukazoval plovák špatně naftu. Filtr jsem zatím neměnil, to budu dělat cca za 2 týdny i s olejemkalasnikov471 píše:Chybu filtru ti to přímo neukáže, diagnostika funguje tak že ukazuje chyby když se třeba přeruší obvod v nějaký elektronický součástce, třeba shoří ovládací modul větráku a přestane komunikovat s hlavním počítačem, tak se ví že odešel modul větráku. Nebo se třeba změní odpor v žárovce tak se ví že praskla žárovka, tak že chybu čerpadla by ti to mělo napsat. Další způsob diagnostiky funguje tak že hodnota nějakýho čidla padne pod dovolenou hranici, třeba tlak paliva nebo oleje, tapk ti to napíše chybu s tlakem paliva nebo oleje a to už může dělat cokoliv, třeba filtr, prasklá trubka atd...Karchnak píše:Může to ukazovat chybu čerpadla nebo filtru?
Ale pořád jsi neprozradil jak je starej filtr.Když jsi ho měnil před měsícem tak to pravděpodobně není tím, a došla ti ta nafta nebo ne?
