Jirke píše:JaraX píše:zrovna bangle byl bůh, udělal v BMW revoluci, hodně ty auta posunul dál, za bengla proběhl největší generační skok, prakticky ve všech řadách, to že se u 5er hodně šetřilo je druhá věc, ale třeba sedmu udělali uplně jinak než vždycky, všecko je jinak a sakra dobře to funguje, ta ergonomie je třeba dokonala.
3ka je taky super, jak designove, tak mezigenerační skok.
Jardo, jak si vysvetlujes, ze jen u E65 a 66 je volic automatu u volantu a nikdy uz se to pak neobjevilo ?
Ja vim, ze mi budes argumentovat tim, ze kdyz si potrebujes odlozit cup of cofee, saltr by ti vadil, a na dalnici kolikrat 5hodin na saltr nesahnes...ale jak vidno, nechytlo se to.
Volič automatu na místě řadící páky je totálně dementní řešení, tuplem u auta, kde ani nikdy manuál být nemohl, takže to nejde omluvit ani výrobními náklady (jednotností).
Proč se to nechytlo? To je jednoduché, dneska se všechny automobilky postupně slévají dohromady ať už technikou, jízdou nebo vzhledem. Nikdo nechce vybočovat. U dnešních evropských aut už není žádná automobilka, co by měla své charizma, byla něčím výjimečná jako dřív. BMW a jeho rwd koncepce a ovladatelnost, Audi quattro, Mercedes se svojí spolehlivostí a komfortem.. všechno šlo doprdele. Nikdo už neriskuje, nezkouší něco jinak, lépe. Prostě tady máš svůj pekáč, velikost si vybereš podle řady, dostaneš svůj fofrklacek, audi-podvozek, plastovej interiér a podle toho, jakej emblém na kapotě preferuješ, vybereš příslušného prodejce.